ja ik heb relatie met http://twitter.com/#!/LabrielleC__ alleen durft zse het nog niet toe te geven als haar vrienden erbij zijn :$quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zie dat jij op mooie gebruinde dames valt?
Als je het maar naar je zin hebt, maar een wat hogere (voor)opleiding geeft wel wat meer mogelijkheden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik twijfel nog om na de MBO HBO te gaan doen, maar ik weet het niet zeker.
Ik denk dat een vervolgopleiding meer iets voor mij is, stage lopen, etc...
Dat bepaal ik godverdomme zelf wel.quote:
Kalmeer jezelf, je maakt de kinderen bangquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat bepaal ik godverdomme zelf wel.
Welke kinderen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kalmeer jezelf, je maakt de kinderen bang
Dat is ook een van de redenen waarom ik er over nadenk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als je het maar naar je zin hebt, maar een wat hogere (voor)opleiding geeft wel wat meer mogelijkheden.
Ik suzan coffey. Of Olivia wilde.quote:
Laat je hete body zien.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:01 schreef MajorTom. het volgende:
Ze durft nogsteeds niet hey? wat moet ik doen?
Gridlok en Murp.quote:
suzan coffey wil ik niet met jou delen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik suzan coffey. Of Olivia wilde.
Ze deelt ook niet, ze geeft mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:02 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
suzan coffey wil ik niet met jou delen.
Oh die ja boeiend.quote:
al gedaan, we hebben een nacht lang hete passie gedaan. tietjes tegen elkaar drukken terwijl we elkaar diep in de ogen kijken, mijn tong over haar vetrolletjes laten glijden, mijn billen laten spreiden door haar sterke vingers, alles.quote:
Doe dan 2011 lul.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Als ik 2000 posts heb ga ik slapen
Yep..quote:
Even voor de zekerheid, je weet dat Coban een man is?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Als ik 2000 posts heb ga ik slapen
Volgens mij niet hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid, je weet dat Coban een man is?
Dan weet ik t ook niet meer man.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:03 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
al gedaan, we hebben een nacht lang hete passie gedaan. tietjes tegen elkaar drukken terwijl we elkaar diep in de ogen kijken, mijn tong over haar vetrolletjes laten glijden, mijn billen laten spreiden door haar sterke vingers, alles.
pabo ofzoiets?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:04 schreef monkyyy het volgende:
Wat voor opleiding moet ik doen om kleuterjuf te worden. Ik voel me echt dom dat ik dit moet vragen.
PaBo lijkt mequote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:04 schreef monkyyy het volgende:
Wat voor opleiding moet ik doen om kleuterjuf te worden. Ik voel me echt dom dat ik dit moet vragen.
Wat is dat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
PaBo lijkt me
En anders SPW?
Pabo? kweenie, mijn neef doet datquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:04 schreef monkyyy het volgende:
Ik kluizenaar en het is nog gelukt ook.quote:
Je kan later nog altijd krimpen hèquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:06 schreef Dalando het volgende:
Ik wou later midget worden. Helaas ben ik wat langer geworden
Erg amusant, jawel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoe bevallen die sterren je, o baas?
Dat is een mooie beroepskeuze, en laat niemand je iets anders aan praten!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:06 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ik kluizenaar en het is nog gelukt ook.
pabo dus, nou misschien dan maar eens met een opleiding beginnen volgend jaar, of eht jaar daarna, of daarna.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Sociaal Pedagogisch Werk,
maar, ik denk dat je hier naar opzoek bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |