Pabo is echt een kutopleiding.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
pabo dus, nou misschien dan maar eens met een opleiding beginnen volgend jaar, of eht jaar daarna, of daarna.
Maagzweer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:07 schreef MajorTom. het volgende:
allemaal icethee in mijn hete body, ik voel het klotsen maar ben ik koel niet af.
Jij bent erg goed geïnformeerd+voorbereid om aan je toekomst te beginnen, kan ik wel zienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
pabo dus, nou misschien dan maar eens met een opleiding beginnen volgend jaar, of eht jaar daarna, of daarna.
Zowatdan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hebt nog één ding niet gevonden trouwens, zie ik.
zo dacht ik net ook, daarom toedels.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:09 schreef Chloroform het volgende:
Godver, kak, afspraak vergeten, morgen 10 uur opstaan kak.
Mailtje sturen dat het niet gaat lukken, want je moest kotsen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:09 schreef Chloroform het volgende:
Godver, kak, afspraak vergeten, morgen 10 uur opstaan kak.
quote:Jesus_M_ChristJesus Christ
Back in my day 'getting stoned' had a totally different (and less awesome) meaning.
hah, ik heb nog een weekje zonder verplichtingenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:10 schreef Hooidraad het volgende:
Hah, ik heb pas om 14u een afspraak.
Oh, who gives a rat's ass.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jij bent erg goed geïnformeerd+voorbereid om aan je toekomst te beginnen, kan ik wel zien
Hhmmm poker, poker is leuk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:08 schreef Gridlok het volgende:
Lekker pokeren terwijl je kinderen examens laat maken.
Het is wel handig om iets te doen te hebben, dat motiveert om uit bed te gaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hah, ik heb nog een weekje zonder verplichtingen
Waarom uit bed gaan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het is wel handig om iets te doen te hebben, dat motiveert om uit bed te gaan
Oja, lang verhaal, ik ben zo'n beetje de persoon die het een beetje netjes en schoon moet houden op het 40+ forum, ik voelde me er gelijk helemaal thuis. Ze vonden me ook totaal het persoon ervoor, dus ik voel me zeer vereerdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:12 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
He? TheFamousMan en BBQSausage, sinds wanneer zijn jullie nou moderator?
slaap zachtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb geen 2000 posts maar toch ga ik slapen
okidoki toi toi toi
gr gr
gr grquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb geen 2000 posts maar toch ga ik slapen
okidoki toi toi toi
gr gr
Zorgen dat ik niet uithonger of dik word.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het is wel handig om iets te doen te hebben, dat motiveert om uit bed te gaan
hoe bedoel jequote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Als ik 2000 posts heb ga ik slapen
Als je iets anders erbij wilt moet je het zeggenquote:
Ik vind hem wel mooi zoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als je iets anders erbij wilt moet je het zeggen
Trusten.quote:
Ahh, liiiieeeefquote:
Je vleit me.quote:
Er horen er nog meer bij trouwens, maar die zijn nu niet online en ik heb geen zin om hun userid op te zoekenquote:
It might bequote:
He, dat boek ben ik aan het lezen.quote:
That's a very fine chardonnay you're drinking. I want you to clean your vaginaquote:
Bazenboekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
He, dat boek ben ik aan het lezen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:12 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
He? TheFamousMan en BBQSausage, sinds wanneer zijn jullie nou moderator?
I had all the characteristics of a human being—flesh, blood, skin, hair—but my depersonalization was so intense, had gone so deep, that my normal ability to feel compassion had been eradicated, the victim of a slow, purposeful erasure. I was simply imitating reality, a rough resemblance of a human being, with only a dim corner of my mind functioningquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
He, dat boek ben ik aan het lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |