Boe.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:25 schreef Dalando het volgende:
GODVERDOMME FEAR 3 IS EEN FUCKING ENGE GAME
Net toen dat meisje verscheen ging er een advertentie voor staan, dus ik miste het effectquote:
Wat een scene is dat ookquote:
Don't wanna be your monkey wrenchhhquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
I had all the characteristics of a human being—flesh, blood, skin, hair—but my depersonalization was so intense, had gone so deep, that my normal ability to feel compassion had been eradicated, the victim of a slow, purposeful erasure. I was simply imitating reality, a rough resemblance of a human being, with only a dim corner of my mind functioning
quote:I'm coming back from Central Park where, near the children's zoo, close to the spot I murdered the McCaffrey boy, I fed portions of Ursula's brain to passing dogs.
Attention prostitutequote:
Ik geef je nu toch aandacht, dudequote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
gast ik ben 7, ik mag wel wat aandacht
haha lolquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik geef je nu toch aandacht, dude
Oh, trusten!quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:43 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ga slapen gangsters, het was me een waar genoegen.
Helaasheid der dingenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:43 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ga slapen gangsters, het was me een waar genoegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazig boek is bazig.
You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
quote:I bought this book to see what all the hype was about. I should have saved my money. This was the most disgusting, vile book I have ever read. People often wonder where children get there ideas to blow up schools and murder their peers. Material like this that falls into the wrong hands can do damage. I am a firm beliver in free speech, but when something like this is out to the general public I can't help but wonder who is reading this book and who will want to be just like the subject of the book. People don't like to blame the media, in reality media has alot to do with the acceptance of violence. Read this with caution, and parents be aware what your children view and read.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:47 schreef MajorTom. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazig boek is bazig.![]()
Ż_(ツ)_/Ż
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:47 schreef MajorTom. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazig boek is bazig.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
Top 100 van 17-08-2011
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:02 schreef Danny het volgende:
[..]
nee hoor. het is geen boete, het zijn gewoon kosten voor het leveren van een dienst. Er is ook gewoon jurisprudentie over. Komt op hetzelfde neer als spammen. Google maar even naar 'gay.nl algemene voorwaarden spam gewonnen' oid. Die voorwaarden zijn gewoon rechtsgeldig en ik kan gewoon factureren en dan moet je gewoon betalen. Het is een algemene misvatting om te denken dat algemene voorwaarden niet rechtsgeldig zijn. Dat zijn ze alleen niet op punten waar ze tegen de wet ingaan. Als wij echter voor het posten onder een kloon tijdens je ban een tarief van 50 euro per account rekenen zul je, indien we factureren, gewoon moeten betalen.
quote:
Betalen voor fokquote:
Komt een beetje over als blufpoker.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 05:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik hoop alleen dat dat ook eens actief gaat gebeuren, een shitload aan klonen die opeens een factuur krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |