SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Redacted
Ahh nee toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:15 schreef MsMessy het volgende:
Geen Stef Bos Joof want je gaat op mute
Ik heb dat met mijn moeder.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Stef BosMijn herinneringen aan Papa zijn niet zo leuk
Dit dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Stef BosMijn herinneringen aan Papa zijn niet zo leuk
Dubbelopzeggen zorgt voor meer aandacht voor de mensen die dat niet snappenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En @TT, Milf is toch altijd heet?
Jij lapo hunter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:16 schreef cablegunmaster het volgende:
Waarom wist ik dat deze TT aandacht trok
merk maakt mij niks uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit. Waarom geen vpower of anders bullit of als je goedkope wilt golden power?
Jawel want smaak.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
merk maakt mij niks uit
ik drink heel soms energyquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik drink echt nooit energy drink. Coca Cola Light daarentegen
En de smaak.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen het blikje en de prijs zijn anders.
OH vandaar slechte energyquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik drink heel soms energy
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
too old or to beautifulldamn Milfje
Je leest niet he..quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen het blikje en de prijs zijn anders.
ik ken iemand die moet 10 blikjes hebben op een dag ,zo verslaafd is iequote:
Nee maar je wordt er wel actiever van wegens cafeïne, wat maar een kort effect heeft maar waar je toch hyper van wordt (mits genoeg gedronken).quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je energy krijgt van energy drank
[..]
Dat bepalen WIJ wel![]()
Spannende verhaaltjestijd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Oei ik begin de "kriebels" van iemand te krijgen
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Technisch gezien krijg je van cafeïne wel degelijke een energyboost.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je energy krijgt van energy drank
[..]
Dat bepalen WIJ wel![]()
Tijdelijk en daarna heb je nog minder energy dan je voorheen hadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:20 schreef Newbie114 het volgende:
Nee maar je wordt er wel actiever van wegens cafeïne, wat maar een kort effect heeft maar waar je toch hyper van wordt (mits genoeg gedronken).
Iemand is je aan het kietelen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:20 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Technisch gezien krijg je van cafeïne wel degelijke een energyboost.
De suiker die erin zit helpt ook wel aardig.
Maar caffeine heeft sowieso een kwartier nodig om enig merkbaar effect te hebben.
Dus mensen die al hyper worden als ze energy drank ruiken heb ik een hekel aan.
quote:
Kort effect ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee maar je wordt er wel actiever van wegens cafeïne, wat maar een kort effect heeft maar waar je toch hyper van wordt (mits genoeg gedronken).
Dat zijn geen eckte milfs. Vrouwen van eind 30 tot midden 40, bohquote:
Ik heb het over de suikersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:21 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Kort effect ?
De halfwaardetijd van cafeïne is bijna 5 uur
Nope niks spannends... gewoon een heel lief berichtjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Spannende verhaaltjestijd?
Hihi op t moment nietquote:
Hij, hier, kriebelsquote:
Dan nog werkt het langer dankzij de caffeine.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb het over de suikers
Een fokker?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nope niks spannends... gewoon een heel lief berichtje
[..]
Hihi op t moment niet
[..]
Hij, hier, kriebels
Haha ja een fokker en nee geen radioquote:
Je AT is alleen radio... iemand uit KEL dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha ja een fokker en nee geen radio
Uit wat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je AT is alleen radio... iemand uit KEL dan?
Heerlijk nummerquote:
Gaat mobiel vrij moeilijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat had je meteen moeten doen meid
* Insert rage comic *quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik ga ene peuk rokenDoe je mee?
Ik denk beide mijn waardequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:31 schreef ToT het volgende:
Pfff ik ben echt wazig in de harses zeg. Of het nou door die pijnstiller komt of door die intense pijn van vanochtend, maar ben echt ff niet in orde.
Ga anders ff lekker liggen op bedjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:31 schreef ToT het volgende:
Pfff ik ben echt wazig in de harses zeg. Of het nou door die pijnstiller komt of door die intense pijn van vanochtend, maar ben echt ff niet in orde.
Thx!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:31 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik denk beide mijn waarde
Vind het oprecht kut voor je !
Strak plan ja, ga ik doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ga anders ff lekker liggen op bedje
Succes !quote:
Masseert voetjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
Zo 2 weg, nog 2 te gaan
* LovelyLady ploft eventjes neer
Masseert nek en schouders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb geen zere voetjes
mijn nek daarentegen![]()
* LovelyLady voelt hoofdpijn opkomen
Lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ah relaxe![]()
nog 2 dagen werken, nog 3 dagen tot de vakantie
2 weken wegquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Lekker!
Ga je nog wat leuks doen ?
Ik heb zelf betaalde vakantie tot ik ander werk heb.
Dus verveel mij toch wel ernstig
Lekkerquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Lekker!
Geniet ervan !
Wat ik ervan hoor heb je het wel verdient.
Was een grapje omdat je zelf zei dat praten geen nut hadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Speciaal voor jou doe ik dat wel
Nee, dan kan ik net zo goed mijn mp3-speler op mijn hoofd zettenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Speciaal voor jou doe ik dat wel
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:41 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik net zo goed mijn mp3-speler op mijn hoofd zetten
Dat geloof ik graag !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb het ook wel hard nodig
2 weken weg 3 weken vrij, het is wel ff goed
Mensen die sarcasme niet begrijpenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik luister echt niet naar een minderjarig wipknijn hoor
niet te hard hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag !
* Insomnium Masseert nog maar even door.
Ik masseer nooit te hardquote:
Dat mag jij heul nog niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:43 schreef Newbie114 het volgende:
Heeft er iemand hier goede cocktailrecepten?
Had er een site van maar ben ik vergeten.
Hoiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:41 schreef Lutte het volgende:
Ik heb al zo lang niet meer kunnen draaien/luisterenStomme vakantie
Gauw een keertje goedmakenZie dat pgr hier ook voort zit
"RockNijntje, doe maar wiebelen wiebelen"quote:
Ik hoorde alleen "RockNijntje", de rest nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"RockNijntje, doe maar wiebelen wiebelen"
Slaat op een nummer over een wiebelend konijntje
Jawel, want in cocktails zit sterke drank, dat mag je nog LANG niet..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wel alcohol dus maakt niet uit zeg toch maar
Als ik jou nou vertel dat dat wel mag van mijn ouders?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jawel, want in cocktails zit sterke drank, dat mag je nog LANG niet..
ik hoorde niksquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen "RockNijntje", de rest niet
Omdat je toch niet verstandiger zal worden. Google eens op Bols.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als ik jou nou vertel dat dat wel mag van mijn ouders?
Kom op alsjeblieft.
Maar wettelijk niet. Dus zowel je ouders als jij zelf zijn strafbaar..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kom op alsjeblieft.
wij van de je bent nog niet oud genoeg groep vertellen je googlequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kom op alsjeblieft.
Okquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wij van de je bent nog niet oud genoeg groep vertellen je google
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heerlijk even met buren gesproken
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:46 schreef Carooltje79 het volgende:
En nu echt ff iets doen
Tot later
Enne Jofu heerlijke muziekjes.. laat em lekker aanstaan op de achtergrond
Ik ga even kijken of ik niet stiekem ergens nog een tientje hebt liggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Laat dat een wijze les voor je zijn , jongeman
het album TENquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:49 schreef MsMessy het volgende:
Pearl Jam(wel het meest gedraaide nummer van ze en dat terwijl er zoveel betere nummers op dat album staan)
luister ik wle naar hetzelfde als jij dat doet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:49 schreef MsMessy het volgende:
Pearl Jam(wel het meest gedraaide nummer van ze en dat terwijl er zoveel betere nummers op dat album staan)
quote:
Het was Pearl Jamquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:53 schreef cablegunmaster het volgende:
hoor ik nou een loop van rage against the machine en smack my bitch up?
Panicbutton ftwquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:54 schreef Insomnium het volgende:
Van Pearl Jam naar de Spice girls ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ready & set.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tevens m'n laatste nummer al, hierna Freshy
Kusjes in je nek en op je hoofdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
oke tijd om iets in te nemen ... koppijn
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:56 schreef RockNijntje het volgende:
Yeah, nieuw e-mailadres zodat ik geen FOK!kers meer op mijn gewone hoef![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:56 schreef RockNijntje het volgende:
Yeah, nieuw e-mailadres zodat ik geen FOK!kers meer op mijn gewone hoef![]()
quote:
Jullie hebben verdomme mijn echtequote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben verdomme mijn echte![]()
.
Ik voel me achtergesteld..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
.
Dank je...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kusjes in je nek en op je hoofd![]()
![]()
quote:
Probeer anders eerst koffie te drinken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
oke tijd om iets in te nemen ... koppijn
Ik zou er niet te zwaar aan tillen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb een goed idee! Ik ga eens op de weegschaal staan
Worden we nou geblokt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
.
Ga je me nou toevoegen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]En nog niet eens gebruikt
O wacht...
Ja maar KG en Vraarie kenden mij al langerquote:
Dat zou ik nooit doenquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doenKG heb ik trouwens niet op msn
.
Heb ik laatst ook gedaan, was geen goed ideequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb een goed idee! Ik ga eens op de weegschaal staan
quote:Ik haal hem zo weer wegSPOILER: MSNOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
ik heb al 2 bakken op vanmorgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
Probeer anders eerst koffie te drinken.
Of iets anders met cafeïne.
Cafeïne helpt tegen hoofdpijn !
Dat is vanmorgen lieverdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb al 2 bakken op vanmorgen
Sammie en sorry had mijn mic nog aan staan maar kan er niet in praten..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar draai je mee?
En draai het volume eens omhoog!
ik heb een nurofen genomen met een groot glas waterquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is vanmorgen lieverd![]()
Maar je kan ook gewoon paracetamol nemen natuurlijk
Stem gebruikenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sammie en sorry had mijn mic nog aan staan maar kan er niet in praten..
Hoop dat het snel beter gaat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb een nurofen genomen met een groot glas water
ik neem straks wel koffie
Kutzooi. Even kijken waar dat aan ligt.quote:
Ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:05 schreef Insomnium het volgende:
Wie geloofd er nog in liefde tegenwoordig dan.
ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:05 schreef Insomnium het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou er niet te zwaar aan tillen!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook gedaan, was geen goed idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Strak op gewicht dus
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
hij hapert enormquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:06 schreef Newbie114 het volgende:
Lol wat is dit hij loopt helemaal te fucken volgens mij...
wacht laat maar komt door mijn koptelefoon.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Strak op gewicht dus.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]En ik maar denken dat ik zwaar wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Strak op gewicht dus![]()
quote:
Lucky jullie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ikook al had ik niet gedacht dat ik na alle ellende dat nog mee mocht maken
quote:
Er zijn maar weinig mensen zo zwaar als ik benquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik zwaar was
jij ook welquote:
truste me er zijn er genoegquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Er zijn maar weinig mensen zo zwaar als ik ben
Je oogde op TC niet dik dus je zal wel redelijk lang zijn en een beetje breedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Er zijn maar weinig mensen zo zwaar als ik ben
Ik geloof wel in de liefdequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:05 schreef Insomnium het volgende:
Beetje boel breed.. en lang ja..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je oogde op TC niet dik dus je zal wel redelijk lang zijn en een beetje breed
Ik heb liefde voor de cameraquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je oogde op TC niet dik dus je zal wel redelijk lang zijn en een beetje breed
Wij 2 samen zijn nog lichter dan KG inderdaadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
KG is één normaal tot zwaar mens zwaarder dan mij. [ afbeelding ]
Bosjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wij 2 samen zijn nog lichter dan KG inderdaad
Bij mij zou dat ook niet echt realistisch zijn, de helft afvallenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:11 schreef Insomnium het volgende:
Ik wil nog 20 kilo afvallen.
Maar dat is niet echt realistisch denk ik
wil je mij ook?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
Pas twee mensen op mijn RockNijntje-msn
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:11 schreef Insomnium het volgende:
Ik wil nog 20 kilo afvallen.
Maar dat is niet echt realistisch denk ik
Ik ben een kleine vierkante kerel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij mij zou dat ook niet echt realistisch zijn, de helft afvallen![]()
klaag klaagquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ben een kleine vierkante kerel.
1.73 en 85 kilo ofzo.
Niet echt super dik ofzo.
Maar wel veel te dik naar mijn mening.
zeur zeur zeur
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hansgeile-woordjes-scrabble-maatje
![]()
Ik ben een klein smal meisjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
1.73 en 85 kilo ofzo.
zeur zeur zeur
Dan val ik toch nog best mee, 1,77 en 80 kilo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
1.73 en 85 kilo ofzo.
zeur zeur zeur
ja dat is vervelend, stoppen met rokenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Klopt !
Komt omdat ik niet kan roken
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben een klein smal meisje
1.63 en 42 kilo ofzo
Niet echt super licht ofzo.
Maar wel veel te licht naar andere mensen hun mening
Ik vind mijzelf echt reusachtig maar dat is meer iets van mijzelf denk ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan val ik toch nog best mee, 1,77 en 80 kilo.
Maar toch moet er ongeveer 10 kilo af
Ik was 5 dagen gestopt met roken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat is vervelend, stoppen met roken
ik ben 1.63 en 55 kilo.. Je bent lichtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
1.63 en 42 kilo ofzo
Ja maar jij bent een volwassen ventquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik ben 1.63 en 55 kilo.. Je bent licht
Op je hoofdloze foto zie je er gewoon slank uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
1.63 en 42 kilo ofzo
Waar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Op je hoofdloze foto zie je er gewoon slank uit
Ik krijg de laatste tijd dus weer steeds meer opmerkingen dat ik dik aan het worden ben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:14 schreef Insomnium het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik vind mijzelf echt reusachtig maar dat is meer iets van mijzelf denk ik.
De meeste mensen vinden het " gezond "
[..]
Ik was 5 dagen gestopt met roken.
Toen kwam ik erachter dat mijn ex vreemd ging.
En sinds dien rook ik weer als een schoorsteen
Nee, op fokquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
Kijk nou wat een heldentopic Broertje geopend heeft![]()
--> RockNijntje is tof
Ohja, diequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, op fokJe T-shirt foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom niet spotten met Jofu, 125 kilo op 1 beenViro zal niet verder komen dan 90 denk ik
Zoon van goldfinger1963 O+
PM dan eens je adres. Ik heb overigens een UI verzoekje voor jequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
Pas twee mensen op mijn RockNijntje-msn
DM ook goed? PM bijna vol en wil niks verwijderenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PM dan eens je adres. Ik heb overigens een UI verzoekje voor je
picsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
Hola
Klaar met winkelen
1 jurkje
1 bikini
2 topjes
PICS!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
Hola
Klaar met winkelen
1 jurkje
1 bikini
2 topjes
Pics!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
Hola
Klaar met winkelen
1 jurkje
1 bikini
2 topjes
Ik was de eerste.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
c-c-c-c-c-c--c-c-c--c-c combobreaker!
Ik ben ook klaar met winkelen. Ik had zojuist Robje op de korrelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
Hola
Klaar met winkelen
1 jurkje
1 bikini
2 topjes
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom niet spotten met Jofu, 125 kilo op 1 beenViro zal niet verder komen dan 90 denk ik
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Kan prima zonder relatie hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:24 schreef Insomnium het volgende:
Dat mis ik nog wel het meest zo zonder relatie.
De seks
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik kon zelfs nog "hobbelpaardje" spelen met Myra op schootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom niet spotten met Jofu, 125 kilo op 1 beenViro zal niet verder komen dan 90 denk ik
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kon zelfs nog "hobbelpaardje" spelen met Myra op schoot
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]whahah maar wel nat wakker worden van mijn stem en denken dat het c_a is
Zo ver was ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jij was de combobreker, ik wou jou dat vertellen.
Wat, hij zegt het juist goed. Hij kon ZELFS! met mij op schoot nog hobbelpaardje spelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]whahah maar wel nat wakker worden van mijn stem en denken dat het c_a is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |