Nee, dan kan ik net zo goed mijn mp3-speler op mijn hoofd zettenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Speciaal voor jou doe ik dat wel
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:41 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik net zo goed mijn mp3-speler op mijn hoofd zetten
Dat geloof ik graag !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb het ook wel hard nodig
2 weken weg 3 weken vrij, het is wel ff goed
Mensen die sarcasme niet begrijpenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik luister echt niet naar een minderjarig wipknijn hoor
niet te hard hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag !
* Insomnium Masseert nog maar even door.
Ik masseer nooit te hardquote:
Dat mag jij heul nog niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:43 schreef Newbie114 het volgende:
Heeft er iemand hier goede cocktailrecepten?
Had er een site van maar ben ik vergeten.
Hoiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:41 schreef Lutte het volgende:
Ik heb al zo lang niet meer kunnen draaien/luisterenStomme vakantie
Gauw een keertje goedmakenZie dat pgr hier ook voort zit
"RockNijntje, doe maar wiebelen wiebelen"quote:
Ik hoorde alleen "RockNijntje", de rest nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"RockNijntje, doe maar wiebelen wiebelen"
Slaat op een nummer over een wiebelend konijntje
Jawel, want in cocktails zit sterke drank, dat mag je nog LANG niet..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wel alcohol dus maakt niet uit zeg toch maar
Als ik jou nou vertel dat dat wel mag van mijn ouders?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jawel, want in cocktails zit sterke drank, dat mag je nog LANG niet..
ik hoorde niksquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen "RockNijntje", de rest niet
Omdat je toch niet verstandiger zal worden. Google eens op Bols.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als ik jou nou vertel dat dat wel mag van mijn ouders?
Kom op alsjeblieft.
Maar wettelijk niet. Dus zowel je ouders als jij zelf zijn strafbaar..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kom op alsjeblieft.
wij van de je bent nog niet oud genoeg groep vertellen je googlequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kom op alsjeblieft.
Okquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wij van de je bent nog niet oud genoeg groep vertellen je google
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heerlijk even met buren gesproken
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:46 schreef Carooltje79 het volgende:
En nu echt ff iets doen
Tot later
Enne Jofu heerlijke muziekjes.. laat em lekker aanstaan op de achtergrond
Ik ga even kijken of ik niet stiekem ergens nog een tientje hebt liggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Laat dat een wijze les voor je zijn , jongeman
het album TENquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:49 schreef MsMessy het volgende:
Pearl Jam(wel het meest gedraaide nummer van ze en dat terwijl er zoveel betere nummers op dat album staan)
luister ik wle naar hetzelfde als jij dat doet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:49 schreef MsMessy het volgende:
Pearl Jam(wel het meest gedraaide nummer van ze en dat terwijl er zoveel betere nummers op dat album staan)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |