Gaat mobiel vrij moeilijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat had je meteen moeten doen meid
* Insert rage comic *quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik ga ene peuk rokenDoe je mee?
Ik denk beide mijn waardequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:31 schreef ToT het volgende:
Pfff ik ben echt wazig in de harses zeg. Of het nou door die pijnstiller komt of door die intense pijn van vanochtend, maar ben echt ff niet in orde.
Ga anders ff lekker liggen op bedjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:31 schreef ToT het volgende:
Pfff ik ben echt wazig in de harses zeg. Of het nou door die pijnstiller komt of door die intense pijn van vanochtend, maar ben echt ff niet in orde.
Thx!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:31 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik denk beide mijn waarde
Vind het oprecht kut voor je !
Strak plan ja, ga ik doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ga anders ff lekker liggen op bedje
Succes !quote:
Masseert voetjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
Zo 2 weg, nog 2 te gaan
* LovelyLady ploft eventjes neer
Masseert nek en schouders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb geen zere voetjes
mijn nek daarentegen![]()
* LovelyLady voelt hoofdpijn opkomen
Lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ah relaxe![]()
nog 2 dagen werken, nog 3 dagen tot de vakantie
2 weken wegquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Lekker!
Ga je nog wat leuks doen ?
Ik heb zelf betaalde vakantie tot ik ander werk heb.
Dus verveel mij toch wel ernstig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |