SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Redacted
Ahh nee toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:15 schreef MsMessy het volgende:
Geen Stef Bos Joof want je gaat op mute
Ik heb dat met mijn moeder.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Stef BosMijn herinneringen aan Papa zijn niet zo leuk
Dit dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Stef BosMijn herinneringen aan Papa zijn niet zo leuk
Dubbelopzeggen zorgt voor meer aandacht voor de mensen die dat niet snappenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En @TT, Milf is toch altijd heet?
Jij lapo hunter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:16 schreef cablegunmaster het volgende:
Waarom wist ik dat deze TT aandacht trok
merk maakt mij niks uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit. Waarom geen vpower of anders bullit of als je goedkope wilt golden power?
Jawel want smaak.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
merk maakt mij niks uit
ik drink heel soms energyquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik drink echt nooit energy drink. Coca Cola Light daarentegen
En de smaak.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen het blikje en de prijs zijn anders.
OH vandaar slechte energyquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik drink heel soms energy
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
too old or to beautifulldamn Milfje
Je leest niet he..quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen het blikje en de prijs zijn anders.
ik ken iemand die moet 10 blikjes hebben op een dag ,zo verslaafd is iequote:
Nee maar je wordt er wel actiever van wegens cafeïne, wat maar een kort effect heeft maar waar je toch hyper van wordt (mits genoeg gedronken).quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je energy krijgt van energy drank
[..]
Dat bepalen WIJ wel![]()
Spannende verhaaltjestijd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Oei ik begin de "kriebels" van iemand te krijgen
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Technisch gezien krijg je van cafeïne wel degelijke een energyboost.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je energy krijgt van energy drank
[..]
Dat bepalen WIJ wel![]()
Tijdelijk en daarna heb je nog minder energy dan je voorheen hadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:20 schreef Newbie114 het volgende:
Nee maar je wordt er wel actiever van wegens cafeïne, wat maar een kort effect heeft maar waar je toch hyper van wordt (mits genoeg gedronken).
Iemand is je aan het kietelen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:20 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Technisch gezien krijg je van cafeïne wel degelijke een energyboost.
De suiker die erin zit helpt ook wel aardig.
Maar caffeine heeft sowieso een kwartier nodig om enig merkbaar effect te hebben.
Dus mensen die al hyper worden als ze energy drank ruiken heb ik een hekel aan.
quote:
Kort effect ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee maar je wordt er wel actiever van wegens cafeïne, wat maar een kort effect heeft maar waar je toch hyper van wordt (mits genoeg gedronken).
Dat zijn geen eckte milfs. Vrouwen van eind 30 tot midden 40, bohquote:
Ik heb het over de suikersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:21 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Kort effect ?
De halfwaardetijd van cafeïne is bijna 5 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |