Ik zou er niet te zwaar aan tillen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb een goed idee! Ik ga eens op de weegschaal staan
Worden we nou geblokt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben verdomme mijn echte![]()
.
Ga je me nou toevoegen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]En nog niet eens gebruikt
O wacht...
Ja maar KG en Vraarie kenden mij al langerquote:
Dat zou ik nooit doenquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doenKG heb ik trouwens niet op msn
.
Heb ik laatst ook gedaan, was geen goed ideequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb een goed idee! Ik ga eens op de weegschaal staan
quote:Ik haal hem zo weer wegSPOILER: MSNOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
ik heb al 2 bakken op vanmorgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
Probeer anders eerst koffie te drinken.
Of iets anders met cafeïne.
Cafeïne helpt tegen hoofdpijn !
Dat is vanmorgen lieverdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb al 2 bakken op vanmorgen
Sammie en sorry had mijn mic nog aan staan maar kan er niet in praten..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar draai je mee?
En draai het volume eens omhoog!
ik heb een nurofen genomen met een groot glas waterquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is vanmorgen lieverd![]()
Maar je kan ook gewoon paracetamol nemen natuurlijk
Stem gebruikenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sammie en sorry had mijn mic nog aan staan maar kan er niet in praten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |