Je leest niet he..quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen het blikje en de prijs zijn anders.
ik ken iemand die moet 10 blikjes hebben op een dag ,zo verslaafd is iequote:
Nee maar je wordt er wel actiever van wegens cafeïne, wat maar een kort effect heeft maar waar je toch hyper van wordt (mits genoeg gedronken).quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je energy krijgt van energy drank
[..]
Dat bepalen WIJ wel![]()
Spannende verhaaltjestijd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Oei ik begin de "kriebels" van iemand te krijgen
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Technisch gezien krijg je van cafeïne wel degelijke een energyboost.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je energy krijgt van energy drank
[..]
Dat bepalen WIJ wel![]()
Tijdelijk en daarna heb je nog minder energy dan je voorheen hadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:20 schreef Newbie114 het volgende:
Nee maar je wordt er wel actiever van wegens cafeïne, wat maar een kort effect heeft maar waar je toch hyper van wordt (mits genoeg gedronken).
Iemand is je aan het kietelen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:20 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Technisch gezien krijg je van cafeïne wel degelijke een energyboost.
De suiker die erin zit helpt ook wel aardig.
Maar caffeine heeft sowieso een kwartier nodig om enig merkbaar effect te hebben.
Dus mensen die al hyper worden als ze energy drank ruiken heb ik een hekel aan.
quote:
Kort effect ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee maar je wordt er wel actiever van wegens cafeïne, wat maar een kort effect heeft maar waar je toch hyper van wordt (mits genoeg gedronken).
Dat zijn geen eckte milfs. Vrouwen van eind 30 tot midden 40, bohquote:
Ik heb het over de suikersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:21 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Kort effect ?
De halfwaardetijd van cafeïne is bijna 5 uur
Nope niks spannends... gewoon een heel lief berichtjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Spannende verhaaltjestijd?
Hihi op t moment nietquote:
Hij, hier, kriebelsquote:
Dan nog werkt het langer dankzij de caffeine.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb het over de suikers
Een fokker?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nope niks spannends... gewoon een heel lief berichtje
[..]
Hihi op t moment niet
[..]
Hij, hier, kriebels
Haha ja een fokker en nee geen radioquote:
Je AT is alleen radio... iemand uit KEL dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha ja een fokker en nee geen radio
Uit wat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je AT is alleen radio... iemand uit KEL dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |