quote:De organisatie van de WK judo, die van 23 tot 28 augustus plaats zullen vinden in Parijs, hebben bij het openingsgala uitgebreid stilgestaan bij de dood van judogrootheid Anton Geesink.
Geesink, wereld- en olympisch kampioen zwaargewicht, werd bij het eerbetoon tot Judo Legend uitgeroepen.
In augustus vorig jaar overleed het IOC-lid na een kort ziekbed op 76-jarige leeftijd.
Ook Jaap Nauwelaerts de Agé, een van de oprichters van de Judo Bond Nederland en de Europese Judo Unie, kreeg voor zijn grote bestuurlijke verdiensten een Special Award toegekend. Eind 2008 werd de toen negentigjarige Nauwelaerts de tiende dan toegekend voor zijn swerk.
Bron, jbn.nlquote:Dinsdag 23 augustus
dames -48 kg Birgit Ente - Bo Kyeong Jeong (KOR)
heren -60 kg Jeroen Mooren - Ahmet Babaniyazov (TKM)
heren -66 kg Jasper de Jong - Reginald Altenor (HAI)
Woensdag 24 augustus
dames -52 kg (geen Nederlandse deelname)
dames -57 kg (geen Nederlandse deelname)
heren -73 kg Dex Elmont - Sezer Huysuz (TUR)
Donderdag 25 augustus
dames -63 kg Elisabeth Willeboordse - Rizlen Zouak (MAR)
Anicka van Emden - Vera Koval (RUS)
heren -81 kg Guillaume Elmont - Travis Stevens (USA)
Vrijdag 26 augustus
dames -70 kg Edith Bosch - Marian Urdabayeva (KAZ)
Linda Bolder - Lucie Decosse (FRA)/Antonia Moreira (ANG)
dames -78 kg Marhinde Verkerk - Dinara Kakharova (KGZ)
heren -90 kg (geen Nederlandse deelname)
Zaterdag 27 augustus
dames +78 kg Carola Uilenhoed - Nihel Chikhrouhou (TUN)
heren -100 kg Henk Grol - Temuulen Battulga (MGL)
heren +100 kg Grim Vuijsters - Daiki Kamikawa (JPN)
Luuk Verbij - Islam El Shehaby (EGY)
Sobirov is natuurlijk zwaar favoriet. Erg kut dat ie in het kwart bij Mooren zit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:26 schreef Leatherface het volgende:
Wie zijn eigenlijk de favorieten in de gewichtsklasse van Mooren?
Sobirov, Zantaraia en Hiraoki?
Nope, pas als hij van Draksic had gewonnen en een ronde later van Larose had verloren, dan had hij pas naar de herkansing gemogen. Herkansingssysteem is sinds een jaar of 2 compleet anders. Alleen de verliezers van de laatste ronde voor de halve finale mogen naar de herkansing en niet meer iedereen die van een latere halve finalist heeft verloren.quote:
Bizar jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:48 schreef Leatherface het volgende:
Nu krijgen we misschien een volledig Koreaanse finale.
Ow, Sobirov alsnog door. In de laatste seconde een waza ari, waardoor hij met de eerdere yuko toch wint.
Het is ook een bizarre regel dat er hier twee per land in actie mogen komen. Slaat werkelijk waar nergens op. Je zou zeggen dat het een zelfde soort toernooi is, natuurlijk wel georganiseerd door twee verschillende instanties, maar toch.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:51 schreef Leatherface het volgende:
Gelukkig geen volledig Koreaanse finale. Ik heb niks tegen Koreanen, maar een finale tussen twee judoka's uit hetzelfde land vind ik een beetje spijtig voor de sport.
Met twee judoka's per land is de kans op volledig Japanse of Koreaanse finales groot. Ik heb liever dat het meer internationaal is.
Gelukkig is er op de Spelen wel per land 1 deelnemer in iedere gewichtscategorie.
Tegen Van Snick was ze ook al zo aan het zeiken. Die partij pikte ik een paar uur terug nog net mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:57 schreef Leatherface het volgende:
Dumitru, die heeft jarenlang de EK's gedomineerd.
En ze won natuurlijk goud in Peking, toen ze verrassend van Ryoko Tani in de halve finale won.
Nope, dit is Kees Jongkind, doet sinds een paar jaar het judo. En hij doet het meer dan prima moet ik zeggen. Hij gaf ook al commentaar in Peking trouwens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:08 schreef Leatherface het volgende:
Is dat nou Jeroen Grueter die commentaar geeft?
Dat vind ik de meest irritante commentator van het NOS-gilde.
Okay, ik dacht al. Deze commentator doet het inderdaad aardig. Ik dacht al: heeft Grueter ineens het licht gezien?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, dit is Kees Jongkind, doet sinds een paar jaar het judo. En hij doet het meer dan prima moet ik zeggen. Hij gaf ook al commentaar in Peking trouwens.
Inderdaad. Tussen grofweg 2007 en 2009 had Japan even een mindere periode. Op de WK's en de Spelen van Peking wonnen ze wel het medailleklassement, maar ze haalden toen ongeveer drie of vier gouden medailles. Wel goed, maar niet superoverheersend. Op het WK in de Ahoy' was er zelfs geen wereldtitel bij de heren voor de Japanse ploeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:21 schreef TheArt het volgende:
3 finales gehad en de teller staat op 2x goud en 2x zilver voor Japan. Wat slecht zeg!
en rotterdam twee jaar terug dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:38 schreef Leatherface het volgende:
Ze kiezen wel vaak tot de verbeelding sprekende steden voor het WK judo.
Parijs, Tokio, Rio de Janeiro, Dubai enzovoorts. Geen b-locaties dus. Een WK turnen wordt nog wel eens in plaatsen als Aarhus of Stuttgart gehouden. Niks mis mee, maa natuurlijk geen wereldsteden.
Discutabel. Ik zou Rotterdam geen mondaine stad van het kaliber Parijs of Londen willen noemen. Maar het is natuurlijk wel een van de grootste havens ter wereld. Onbekend is het dus ook niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:39 schreef franklop het volgende:
[..]
en rotterdam twee jaar terug dan?
Een van de grooste havens van de wereld is het al een tijdje niet meerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Discutabel. Ik zou Rotterdam geen mondaine stad van het kaliber Parijs of Londen willen noemen. Maar het is natuurlijk wel een van de grootste havens ter wereld. Onbekend is het dus ook niet.
Niet de grootste, nee. Shanghai en mogelijk Singapore zijn Rotterdam wel voorbijgestreeft. Zal misschien nog wel met meer Aziatische havens gebeuren. Maar volgens mij is Rotterdam nog wel de grootste van Europa en ik gok nog wel stevig in de mondiale top 10.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Een van de grooste havens van de wereld is het al een tijdje niet meerMaar snap je punt.
Weet nog dat ik toen op mn terugreis vanuit de VS werd wakkergehouden door een deel van de Amerikaanse judoploeg
Op bepaalde gebieden nog wel top 10, maar algemeen niet, zijn diverse Aziatische havens Rotterdam al voorbij en dacht dat zelfs Antwerpen en vooral Hamburg al dichtbij aan t komen zijn.(zit in de logistiek, dus je hoort dat soort dingen wel) Kan ook zijn dat ik in de war ben met het aantal containersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Niet de grootste, nee. Shanghai en mogelijk Singapore zijn Rotterdam wel voorbijgestreeft. Zal misschien nog wel met meer Aziatische havens gebeuren. Maar volgens mij is Rotterdam nog wel de grootste van Europa en ik gok nog wel stevig in de mondiale top 10.
Interessant.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Op bepaalde gebieden nog wel top 10, maar algemeen niet, zijn diverse Aziatische havens Rotterdam al voorbij en dacht dat zelfs Antwerpen en vooral Hamburg al dichtbij aan t komen zijn.(zit in de logistiek, dus je hoort dat soort dingen wel).
Maar goed, weer terug naar t judo
Uit topic van 2009;quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Interessant.Ik zit niet in de logistiek, maar was een beetje aan het gissen.
Wat deed de Amerikaanse judoploeg dan?
quote:Overigens zat ik, blijkbaar, met de Amerikaanse ploeg in het vliegtuig. Die vonden het leuk om mensen wakker te houden en zonder vragen vol hun stoel naar achter te gooien (waar ik met mijn 1,95m achter zat). Ze hebben mijn respect iig dus niet!
Benieuwd of Elmont net als vorig jaar weer het podium haalt. De start was veelbelovend, nu moet ie tegen de Georgiër Tatalashvili.quote:24 August 15:30
Men –73 kg (Dex Elmont)
Women –52 kg
Women –57 kg
Is alweer klaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:58 schreef Leatherface het volgende:
nu moet ie tegen de Georgier Tatalashvili.
Antwerpen en Hamburg zijn geen concurrenten voor Rotterdamquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Niet de grootste, nee. Shanghai en mogelijk Singapore zijn Rotterdam wel voorbijgestreeft. Zal misschien nog wel met meer Aziatische havens gebeuren. Maar volgens mij is Rotterdam nog wel de grootste van Europa en ik gok nog wel stevig in de mondiale top 10.
heb mn verhaal in de PM al uit de doeken gedaan in PMquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Antwerpen en Hamburg zijn geen concurrenten voor Rotterdam. Rotterdam is de #3 haven van de wereld en zal in de komende jaren worden ingehaald door havens in China. Maar als de tweede Maasvlakte klaar is kan Rotterdam weer mee met de concurrentie.
Ik zal mijn oom eens raadplegen over alle cijfers, die werkt op een schip en vaart het halve jaar de wereld rond.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:25 schreef franklop het volgende:
[..]
heb mn verhaal in de PM al uit de doeken gedaan in PMwas in de war met containeroverslag, waar ze slechts tiende staan en waar Hamburg/Antwerpen wel wat dichterbij zijn gekomen.
psstquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zal mijn oom eens raadplegen over alle cijfers, die werkt op een schip en vaart het halve jaar de wereld rond.MAar goed nu weer over Judo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Zat zeker dicht bij elkaar, maar vooral de Chinees probeerde vaak de pakking te vermijden. Viel me tegen dat hij niet eerder een tweede rolletje kreeg.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:21 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Hij heeft gewonnen in de golden score, 2 passitiviteitsrolletjes voor de Chinees. Zat dicht bij elkaar!
Nope, geen flauw idee. Zal nog wel minstens een half uur a 45 minuten duren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:21 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Weet iemand waar ik kan vinden hoe laat hij weer moet?
Niet iedereen zal weten wie dat is TheArtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:39 schreef TheArt het volgende:
Tering wat is Akimoto indrukwekkend vandaag. Die gooit zijn tegenstanders om alsof het allemaal Michael Rasmussens zijn.
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet iedereen zal weten wie dat is TheArt
Ja, dat ging me iets te snel. Schakel net in, zie ik al "Winner" staan...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:16 schreef TheArt het volgende:
Hopla, dit is het betere werk. Dex legt de Venezolaan Rivas al na 10 sec. met ippon op de mat
Ippon.tv. Mat 4 nu.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:41 schreef IbanMayo het volgende:
Waar kijken jullie? De studio sport stream is pas vanaf 15.30 uur.
http://ippon.tv/quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:41 schreef IbanMayo het volgende:
Waar kijken jullie? De studio sport stream is pas vanaf 15.30 uur.
Ja ok, maar als iemand de topfavoriet verslaat, kan hij ook van Dex winnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:45 schreef TheArt het volgende:
En wat ik al zei, de weg naar de finale ligt helemaal open nu Wang eruit ligt. Dat was echt met Akimoto de topfavoriet en die werd in zijn vorige partij na amper 13 sec. overgenomen door die Fransman Legrand.
Tuurlijk, helemaal waar, maar tegen Wang had ik Dex echt niet zien winnen. Hij had al 3x kansloos verloren van Wang. Tegenover Legrand en Jurakobilov heeft ie nog nooit gestaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:46 schreef IbanMayo het volgende:
En die Fransman heeft thuisvoordeel.
Ah, dat is dan weer informatie die ik niet paraat heb...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk, helemaal waar, maar tegen Wang had ik Dex echt niet zien winnen. Hij had al 3x kansloos verloren van Wang. Tegenover Legrand en Jurakobilov heeft ie nog nooit gestaan.
Tatami 4 ging het snelst van allemaal. Er staan in principe op alle vier de matten hetzelfde aantal partijen gepland, maar tatami 4 liep de hele dag al voor. Dex heeft ook een stukje meer rust dan de andere gasten die uiteindelijk in de halve komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:52 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Ah, dat is dan weer informatie die ik niet paraat heb...
Ik zie op tatami 4 overigens geen partijen meer gepland voorlopig. Gaan we om half 4 verder ofzo?
Waar kijk je? http://ippon.tv/ werkt bij mij prima.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:38 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik zie nu een vrouwenpartij maar hij blijft steeds hangen, ligt dat aan mijn laptop of hebben jullie daar ook last van?
De stream van de nos, vind het Nederlandse commentaar dadelijk wel fijn gezien ik redelijk beperkte kennis heb over judoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:39 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Waar kijk je? http://ippon.tv/ werkt bij mij prima.
Ze zitten niet alleen bij het tennis inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Misselijk publiek blijft dat toch, die Fransen
Zou niet geheel onterecht zijn denk ik ... maar goed ...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef TheArt het volgende:
Vlaggetjes. Wedden dat ie in het voordeel uitvalt van Legrand.
Wel door het volk, maar de scheidsrechters in dat land zijn een keer niet onder de indruk ...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:07 schreef luckass het volgende:
Zo, we worden een keer niet genaaid door dat volk.
Vormbehoud moet altijd getoond worden volgend jaar, maar die eisen zijn altijd een stuk minder streng. Er zijn er wel een stuk meer die al min of meer gekwalificeerd zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:09 schreef franklop het volgende:
Elmont niet inmiddels eerste gekwalificeerde voor de Spelen met dit resultaat? of moet ie nog vormbehoud tonen? (genomineerd was hij al namelijk)
Nakaya is wel favoriet. Één keer eerder tegen elkaar gestaan, eerder dit jaar in Parijs, en toen won Nakaya.quote:
Sowieso omdat die Japanner heel veel leek te doen, maar eigenlijk deed hij ook weer heel weinig. Er zaten zo verschrikkelijk veel schijnaanvallen tussen. Tuurlijk ook een paar echte, maar dat zo'n hoofdscheidsrechter pas een straf aan Nakaya geeft 10 sec. voor het einde, is triest.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:38 schreef marcodej het volgende:
Helaas.
Verliezen op strafjes komt altijd welover.
Dat zag ik ook gebeuren jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:52 schreef borisz het volgende:
Willebrordse gooit d'r tegenstander in het scorebord
was het op jurybeslissing dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Koval judode wel heel erg passiefDie heeft de hele 5 minuten geen enkel aanval geprobeerd.
Nee, Koval kreeg 3 strafjes, dus waza-ari.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:17 schreef franklop het volgende:
[..]
was het op jurybeslissing dan?
Dat van Elmont is niet zo gek. Hij heeft door die blessure natuurlijk weinig ritme en dan sta je in de eerste ronde opeens tegen de nummer 5 van de wereld, waar je wel nog van wint, maar daarna ook nog eens tegen de wereldkampioen bij de junioren van 2009.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:31 schreef Sdivad het volgende:
Elmont verloren, Willeboordse en Van Emden wel door
Nope, Willeboordse zit onderin, Van Emden bovenin. Maar Van Emden gaat nooit winnen van Ueno.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:24 schreef franklop het volgende:
WIlleboordse en Van Emden naar vierde ronde.
Iemand een idee of ze elkaar voor halve finale kunnen treffen ofzo?
3 (vrouwen -70 en -78 en mannen -90).quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:53 schreef franklop het volgende:
doen ze nou vandaag zes categorieen?
ow dan hebben ze de lotingen van de andere al geplaatstquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
3 (vrouwen -70 en -78 en mannen -90).
Ik vond haar niet supersterk judoën maar ook niet slecht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:26 schreef Shivan het volgende:
Bosch viel mij tegen in haar eerste wedstrijden, lag dat aan mij ?
Kan zijn dat ze vandaag wat moeilijk op gang komt. Aan de vorm en de conditie ligt het volgens mij totaal niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:26 schreef Shivan het volgende:
Bosch viel mij tegen in haar eerste wedstrijden, lag dat aan mij ?
Nee volgens mij zit ze super goed in haar vel, en haar vorm is er.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze vandaag wat moeilijk op gang komt. Aan de vorm en de conditie ligt het volgens mij totaal niet.
houDquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:12 schreef TheArt het volgende:
Hoppa Verkerk gooit Pryschepa met nog een halve minuut te gaan en heeft der daarna in een houtgreep
Hele mooie typoquote:
Je mag gewoon klemmen met judo, armklemmen zijn toegestaan vanaf 18 jaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:13 schreef DeeBee het volgende:
Lol, werd er nou 'afgetikt'?
Dat zie je zelden met judo toch, want je mag geen klemmen doen toch?
Martinquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:19 schreef TheArt het volgende:
Verkerk al weer bijna aan de beurt omdat Iliadis en Pessanha wel heel snel klaar waren. Eerst Decosse nog.
had hij daar Rik de Voest geen overwinning gegund?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heeft Martin dan ook al wat gepresteerd in Rotterdam dan behalve aan de bar?
Als je dat onder 'iets presteren' schaart, dan wel jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:25 schreef franklop het volgende:
[..]
had hij daar Rik de Voest geen overwinning gegund?
Sterker nog, het slaat gewoon helemaal nergens op. Verkerk kreeg de strafjes vaak niet vanwege passiviteit, maar daarom had er nog wel minstens 1 en waarschijnlijk meer aan die Japanse gegeven mogen worden, want wat was die passief zegquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:31 schreef Shivan het volgende:
Ze ligt eruit, gelukkig nog herkansing voor brons.
Maar 4 straffen om geen, is niet echt een "fair" resultaat van de wedstrijd.
ze hadden immers al een dag geen goudquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
De Japanners zullen wel wat geld hebben toegeschoven.
Wereldkampioen bij de junioren in 2006, maar de laatste jaren bij de junioren niet echt bijzonder gepresteerd. Ook pas 21e op de wereldranglijst. Normaal gesproken moet dit echt te doen zijn voor Bosch. Zeker als je ziet dat Decosse aan de andere kant van het schema Meszaros treft in de halvequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:59 schreef DeeBee het volgende:
Ook al eens wereldkampioen toch die Cubaanse volgens die site in 2006?
Dus heeel slecht zal die ook niet zijn...
bij de Grand Prix gooide Bosch toch al om tactische redenen nog voor de partij de handdoek in de ring? (op de Tatami, whatever)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:14 schreef Leatherface het volgende:
Oi, dat belooft wat mooi dus. Maar toch is Decosse natuurlijk een gevaarlijke judoka.
Mag op voor zijn 4de WKfinalequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:58 schreef DeeBee het volgende:
Illiadis, echt zo'n Griek uit een stripboek.
Aardige legende inderdaad! Wel de opvolger van Huizinga in deze klasse...quote:
Als straf voor dat ze bolder uit het toernooi kegeldequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:19 schreef DeeBee het volgende:
Ach, als je Bosch d'r erelijst ziet telt alleen het goud in Londen maar voor d'r denk ik, maar die Decosse eens even kloppen in eigen huis is voor de moraal ook wel goed!
Jup mooi jaar voor Bos. Brons tijdens de Masters en in Parijs. Goud in Moskou, EK en Baku.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:17 schreef Leatherface het volgende:
Nou, hup Bosch.
Ze heeft al de Europese titel. WK-goud zou de kers op de taart van een goed seizoen zijn.
Amerikanen interesseren zich niet voor iets buiten hun landquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:24 schreef Leatherface het volgende:
Frankrijk is en blijft toch ook wel een echt judobolwerk.
Bijzonder hoe zo'n sport zich heeft verspreid. In Nederland en Frankrijk werd het al snel een grote sport, in Amerika en het VK relatief minder. Benieuwd waar dat aan ligt.
verliezen van een Noord-Koreaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:01 schreef Leatherface het volgende:
Verliezen van een Japanner, het kan bijna niet pijnlijker voor een Koreaan.
Dat is vooral politiek. Het is gewoon hetzelfde volk in principe.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:52 schreef Leatherface het volgende:
Meszaros wint het brons.
Straks Bosch in de finale.
Ja, dat straffen-systeem blijft gewoon ergerlijk...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:18 schreef TheArt het volgende:
Nou deed Harrison na die ene aanval waar ze yuko scoorde ook amper wat. Dat zou wat mij betreft best bestraft mogen worden. Ik zie dat zo vaak. In het begin van een partij een kleine score om vervolgens de hele partij niets meer te doen.
Nee helemaal niets, that's the problem.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:29 schreef marcodej het volgende:
Heeft die Decosse eigenlijk al wat gedaan?
Bosch heeft i.i.g. tenminste iets geprobeerd. Decosse heeft NUL aanvallen ingezet, echt geen enkele.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:30 schreef DeeBee het volgende:
Dat commentaar ook: 'ja, zie er maar eens doorheen te komen!'
Eehm, ja die Decosse heeft dus 0 technieken laten zien, niets geprobeerd... Echt ongelofelijk...
Jep. Maar wat ik eerder zei, ik kon ook wel drie dingen bedenken waarvoor Decosse een straf kon krijgen. En ze ging heel laag zitten voor een sec. of 10, wat niet mag. En ze ontplooide geen enkele activiteit. En ze stapte zelf ook een keer makkelijk van de mat af, waar Bosch wel die 2e straf voor kreegquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:32 schreef marcodej het volgende:
Maar die derde straf sloeg toch nergens op? Ze ging toch gewoon met een techniek naar de grond, dat die Decosse hem handig ontwijkt maakt dan toch niet uit?
Nou ja, eentje was min of meer een 'schijnaanval' misschien... Maar Decosse heeft dus 0 keer (wat TheArt zegt), maar iets geprobeerd. En omdat ze dan wel druk is met 'verdedigen', krijgt ze geen straffen voor passiviteit of zo en Bosch wel straffen voor 'niet-succesvolle' aanvallen of iets.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:32 schreef marcodej het volgende:
Maar die derde straf sloeg toch nergens op? Ze ging toch gewoon met een techniek naar de grond, dat die Decosse hem handig ontwijkt maakt dan toch niet uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |