Inderdaad. Tussen grofweg 2007 en 2009 had Japan even een mindere periode. Op de WK's en de Spelen van Peking wonnen ze wel het medailleklassement, maar ze haalden toen ongeveer drie of vier gouden medailles. Wel goed, maar niet superoverheersend. Op het WK in de Ahoy' was er zelfs geen wereldtitel bij de heren voor de Japanse ploeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:21 schreef TheArt het volgende:
3 finales gehad en de teller staat op 2x goud en 2x zilver voor Japan. Wat slecht zeg!
en rotterdam twee jaar terug dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:38 schreef Leatherface het volgende:
Ze kiezen wel vaak tot de verbeelding sprekende steden voor het WK judo.
Parijs, Tokio, Rio de Janeiro, Dubai enzovoorts. Geen b-locaties dus. Een WK turnen wordt nog wel eens in plaatsen als Aarhus of Stuttgart gehouden. Niks mis mee, maa natuurlijk geen wereldsteden.
Discutabel. Ik zou Rotterdam geen mondaine stad van het kaliber Parijs of Londen willen noemen. Maar het is natuurlijk wel een van de grootste havens ter wereld. Onbekend is het dus ook niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:39 schreef franklop het volgende:
[..]
en rotterdam twee jaar terug dan?
Een van de grooste havens van de wereld is het al een tijdje niet meerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Discutabel. Ik zou Rotterdam geen mondaine stad van het kaliber Parijs of Londen willen noemen. Maar het is natuurlijk wel een van de grootste havens ter wereld. Onbekend is het dus ook niet.
Niet de grootste, nee. Shanghai en mogelijk Singapore zijn Rotterdam wel voorbijgestreeft. Zal misschien nog wel met meer Aziatische havens gebeuren. Maar volgens mij is Rotterdam nog wel de grootste van Europa en ik gok nog wel stevig in de mondiale top 10.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Een van de grooste havens van de wereld is het al een tijdje niet meerMaar snap je punt.
Weet nog dat ik toen op mn terugreis vanuit de VS werd wakkergehouden door een deel van de Amerikaanse judoploeg
Op bepaalde gebieden nog wel top 10, maar algemeen niet, zijn diverse Aziatische havens Rotterdam al voorbij en dacht dat zelfs Antwerpen en vooral Hamburg al dichtbij aan t komen zijn.(zit in de logistiek, dus je hoort dat soort dingen wel) Kan ook zijn dat ik in de war ben met het aantal containersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Niet de grootste, nee. Shanghai en mogelijk Singapore zijn Rotterdam wel voorbijgestreeft. Zal misschien nog wel met meer Aziatische havens gebeuren. Maar volgens mij is Rotterdam nog wel de grootste van Europa en ik gok nog wel stevig in de mondiale top 10.
Interessant.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Op bepaalde gebieden nog wel top 10, maar algemeen niet, zijn diverse Aziatische havens Rotterdam al voorbij en dacht dat zelfs Antwerpen en vooral Hamburg al dichtbij aan t komen zijn.(zit in de logistiek, dus je hoort dat soort dingen wel).
Maar goed, weer terug naar t judo
Uit topic van 2009;quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Interessant.Ik zit niet in de logistiek, maar was een beetje aan het gissen.
Wat deed de Amerikaanse judoploeg dan?
quote:Overigens zat ik, blijkbaar, met de Amerikaanse ploeg in het vliegtuig. Die vonden het leuk om mensen wakker te houden en zonder vragen vol hun stoel naar achter te gooien (waar ik met mijn 1,95m achter zat). Ze hebben mijn respect iig dus niet!
Benieuwd of Elmont net als vorig jaar weer het podium haalt. De start was veelbelovend, nu moet ie tegen de Georgiër Tatalashvili.quote:24 August 15:30
Men –73 kg (Dex Elmont)
Women –52 kg
Women –57 kg
Is alweer klaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:58 schreef Leatherface het volgende:
nu moet ie tegen de Georgier Tatalashvili.
Antwerpen en Hamburg zijn geen concurrenten voor Rotterdamquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Niet de grootste, nee. Shanghai en mogelijk Singapore zijn Rotterdam wel voorbijgestreeft. Zal misschien nog wel met meer Aziatische havens gebeuren. Maar volgens mij is Rotterdam nog wel de grootste van Europa en ik gok nog wel stevig in de mondiale top 10.
heb mn verhaal in de PM al uit de doeken gedaan in PMquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Antwerpen en Hamburg zijn geen concurrenten voor Rotterdam. Rotterdam is de #3 haven van de wereld en zal in de komende jaren worden ingehaald door havens in China. Maar als de tweede Maasvlakte klaar is kan Rotterdam weer mee met de concurrentie.
Ik zal mijn oom eens raadplegen over alle cijfers, die werkt op een schip en vaart het halve jaar de wereld rond.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:25 schreef franklop het volgende:
[..]
heb mn verhaal in de PM al uit de doeken gedaan in PMwas in de war met containeroverslag, waar ze slechts tiende staan en waar Hamburg/Antwerpen wel wat dichterbij zijn gekomen.
psstquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zal mijn oom eens raadplegen over alle cijfers, die werkt op een schip en vaart het halve jaar de wereld rond.MAar goed nu weer over Judo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Zat zeker dicht bij elkaar, maar vooral de Chinees probeerde vaak de pakking te vermijden. Viel me tegen dat hij niet eerder een tweede rolletje kreeg.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:21 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Hij heeft gewonnen in de golden score, 2 passitiviteitsrolletjes voor de Chinees. Zat dicht bij elkaar!
Nope, geen flauw idee. Zal nog wel minstens een half uur a 45 minuten duren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:21 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Weet iemand waar ik kan vinden hoe laat hij weer moet?
Niet iedereen zal weten wie dat is TheArtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:39 schreef TheArt het volgende:
Tering wat is Akimoto indrukwekkend vandaag. Die gooit zijn tegenstanders om alsof het allemaal Michael Rasmussens zijn.
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet iedereen zal weten wie dat is TheArt
Ja, dat ging me iets te snel. Schakel net in, zie ik al "Winner" staan...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:16 schreef TheArt het volgende:
Hopla, dit is het betere werk. Dex legt de Venezolaan Rivas al na 10 sec. met ippon op de mat
Ippon.tv. Mat 4 nu.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:41 schreef IbanMayo het volgende:
Waar kijken jullie? De studio sport stream is pas vanaf 15.30 uur.
http://ippon.tv/quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:41 schreef IbanMayo het volgende:
Waar kijken jullie? De studio sport stream is pas vanaf 15.30 uur.
Ja ok, maar als iemand de topfavoriet verslaat, kan hij ook van Dex winnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:45 schreef TheArt het volgende:
En wat ik al zei, de weg naar de finale ligt helemaal open nu Wang eruit ligt. Dat was echt met Akimoto de topfavoriet en die werd in zijn vorige partij na amper 13 sec. overgenomen door die Fransman Legrand.
Tuurlijk, helemaal waar, maar tegen Wang had ik Dex echt niet zien winnen. Hij had al 3x kansloos verloren van Wang. Tegenover Legrand en Jurakobilov heeft ie nog nooit gestaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:46 schreef IbanMayo het volgende:
En die Fransman heeft thuisvoordeel.
Ah, dat is dan weer informatie die ik niet paraat heb...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk, helemaal waar, maar tegen Wang had ik Dex echt niet zien winnen. Hij had al 3x kansloos verloren van Wang. Tegenover Legrand en Jurakobilov heeft ie nog nooit gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |