psstquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zal mijn oom eens raadplegen over alle cijfers, die werkt op een schip en vaart het halve jaar de wereld rond.MAar goed nu weer over Judo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Zat zeker dicht bij elkaar, maar vooral de Chinees probeerde vaak de pakking te vermijden. Viel me tegen dat hij niet eerder een tweede rolletje kreeg.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:21 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Hij heeft gewonnen in de golden score, 2 passitiviteitsrolletjes voor de Chinees. Zat dicht bij elkaar!
Nope, geen flauw idee. Zal nog wel minstens een half uur a 45 minuten duren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:21 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Weet iemand waar ik kan vinden hoe laat hij weer moet?
Niet iedereen zal weten wie dat is TheArtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:39 schreef TheArt het volgende:
Tering wat is Akimoto indrukwekkend vandaag. Die gooit zijn tegenstanders om alsof het allemaal Michael Rasmussens zijn.
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet iedereen zal weten wie dat is TheArt
Ja, dat ging me iets te snel. Schakel net in, zie ik al "Winner" staan...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:16 schreef TheArt het volgende:
Hopla, dit is het betere werk. Dex legt de Venezolaan Rivas al na 10 sec. met ippon op de mat
Ippon.tv. Mat 4 nu.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:41 schreef IbanMayo het volgende:
Waar kijken jullie? De studio sport stream is pas vanaf 15.30 uur.
http://ippon.tv/quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:41 schreef IbanMayo het volgende:
Waar kijken jullie? De studio sport stream is pas vanaf 15.30 uur.
Ja ok, maar als iemand de topfavoriet verslaat, kan hij ook van Dex winnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:45 schreef TheArt het volgende:
En wat ik al zei, de weg naar de finale ligt helemaal open nu Wang eruit ligt. Dat was echt met Akimoto de topfavoriet en die werd in zijn vorige partij na amper 13 sec. overgenomen door die Fransman Legrand.
Tuurlijk, helemaal waar, maar tegen Wang had ik Dex echt niet zien winnen. Hij had al 3x kansloos verloren van Wang. Tegenover Legrand en Jurakobilov heeft ie nog nooit gestaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:46 schreef IbanMayo het volgende:
En die Fransman heeft thuisvoordeel.
Ah, dat is dan weer informatie die ik niet paraat heb...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk, helemaal waar, maar tegen Wang had ik Dex echt niet zien winnen. Hij had al 3x kansloos verloren van Wang. Tegenover Legrand en Jurakobilov heeft ie nog nooit gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |