Dat van Elmont is niet zo gek. Hij heeft door die blessure natuurlijk weinig ritme en dan sta je in de eerste ronde opeens tegen de nummer 5 van de wereld, waar je wel nog van wint, maar daarna ook nog eens tegen de wereldkampioen bij de junioren van 2009.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:31 schreef Sdivad het volgende:
Elmont verloren, Willeboordse en Van Emden wel door
Nope, Willeboordse zit onderin, Van Emden bovenin. Maar Van Emden gaat nooit winnen van Ueno.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:24 schreef franklop het volgende:
WIlleboordse en Van Emden naar vierde ronde.
Iemand een idee of ze elkaar voor halve finale kunnen treffen ofzo?
3 (vrouwen -70 en -78 en mannen -90).quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:53 schreef franklop het volgende:
doen ze nou vandaag zes categorieen?
ow dan hebben ze de lotingen van de andere al geplaatstquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
3 (vrouwen -70 en -78 en mannen -90).
Ik vond haar niet supersterk judoën maar ook niet slecht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:26 schreef Shivan het volgende:
Bosch viel mij tegen in haar eerste wedstrijden, lag dat aan mij ?
Kan zijn dat ze vandaag wat moeilijk op gang komt. Aan de vorm en de conditie ligt het volgens mij totaal niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:26 schreef Shivan het volgende:
Bosch viel mij tegen in haar eerste wedstrijden, lag dat aan mij ?
Nee volgens mij zit ze super goed in haar vel, en haar vorm is er.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze vandaag wat moeilijk op gang komt. Aan de vorm en de conditie ligt het volgens mij totaal niet.
houDquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:12 schreef TheArt het volgende:
Hoppa Verkerk gooit Pryschepa met nog een halve minuut te gaan en heeft der daarna in een houtgreep
Hele mooie typoquote:
Je mag gewoon klemmen met judo, armklemmen zijn toegestaan vanaf 18 jaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:13 schreef DeeBee het volgende:
Lol, werd er nou 'afgetikt'?
Dat zie je zelden met judo toch, want je mag geen klemmen doen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |