Sobirov is natuurlijk zwaar favoriet. Erg kut dat ie in het kwart bij Mooren zit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:26 schreef Leatherface het volgende:
Wie zijn eigenlijk de favorieten in de gewichtsklasse van Mooren?
Sobirov, Zantaraia en Hiraoki?
Nope, pas als hij van Draksic had gewonnen en een ronde later van Larose had verloren, dan had hij pas naar de herkansing gemogen. Herkansingssysteem is sinds een jaar of 2 compleet anders. Alleen de verliezers van de laatste ronde voor de halve finale mogen naar de herkansing en niet meer iedereen die van een latere halve finalist heeft verloren.quote:
Bizar jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:48 schreef Leatherface het volgende:
Nu krijgen we misschien een volledig Koreaanse finale.
Ow, Sobirov alsnog door. In de laatste seconde een waza ari, waardoor hij met de eerdere yuko toch wint.
Het is ook een bizarre regel dat er hier twee per land in actie mogen komen. Slaat werkelijk waar nergens op. Je zou zeggen dat het een zelfde soort toernooi is, natuurlijk wel georganiseerd door twee verschillende instanties, maar toch.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:51 schreef Leatherface het volgende:
Gelukkig geen volledig Koreaanse finale. Ik heb niks tegen Koreanen, maar een finale tussen twee judoka's uit hetzelfde land vind ik een beetje spijtig voor de sport.
Met twee judoka's per land is de kans op volledig Japanse of Koreaanse finales groot. Ik heb liever dat het meer internationaal is.
Gelukkig is er op de Spelen wel per land 1 deelnemer in iedere gewichtscategorie.
Tegen Van Snick was ze ook al zo aan het zeiken. Die partij pikte ik een paar uur terug nog net mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:57 schreef Leatherface het volgende:
Dumitru, die heeft jarenlang de EK's gedomineerd.
En ze won natuurlijk goud in Peking, toen ze verrassend van Ryoko Tani in de halve finale won.
Nope, dit is Kees Jongkind, doet sinds een paar jaar het judo. En hij doet het meer dan prima moet ik zeggen. Hij gaf ook al commentaar in Peking trouwens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:08 schreef Leatherface het volgende:
Is dat nou Jeroen Grueter die commentaar geeft?
Dat vind ik de meest irritante commentator van het NOS-gilde.
Okay, ik dacht al. Deze commentator doet het inderdaad aardig. Ik dacht al: heeft Grueter ineens het licht gezien?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, dit is Kees Jongkind, doet sinds een paar jaar het judo. En hij doet het meer dan prima moet ik zeggen. Hij gaf ook al commentaar in Peking trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |