Tatami 4 ging het snelst van allemaal. Er staan in principe op alle vier de matten hetzelfde aantal partijen gepland, maar tatami 4 liep de hele dag al voor. Dex heeft ook een stukje meer rust dan de andere gasten die uiteindelijk in de halve komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:52 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Ah, dat is dan weer informatie die ik niet paraat heb...
Ik zie op tatami 4 overigens geen partijen meer gepland voorlopig. Gaan we om half 4 verder ofzo?
Waar kijk je? http://ippon.tv/ werkt bij mij prima.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:38 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik zie nu een vrouwenpartij maar hij blijft steeds hangen, ligt dat aan mijn laptop of hebben jullie daar ook last van?
De stream van de nos, vind het Nederlandse commentaar dadelijk wel fijn gezien ik redelijk beperkte kennis heb over judoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:39 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Waar kijk je? http://ippon.tv/ werkt bij mij prima.
Ze zitten niet alleen bij het tennis inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Misselijk publiek blijft dat toch, die Fransen
Zou niet geheel onterecht zijn denk ik ... maar goed ...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef TheArt het volgende:
Vlaggetjes. Wedden dat ie in het voordeel uitvalt van Legrand.
Wel door het volk, maar de scheidsrechters in dat land zijn een keer niet onder de indruk ...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:07 schreef luckass het volgende:
Zo, we worden een keer niet genaaid door dat volk.
Vormbehoud moet altijd getoond worden volgend jaar, maar die eisen zijn altijd een stuk minder streng. Er zijn er wel een stuk meer die al min of meer gekwalificeerd zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:09 schreef franklop het volgende:
Elmont niet inmiddels eerste gekwalificeerde voor de Spelen met dit resultaat? of moet ie nog vormbehoud tonen? (genomineerd was hij al namelijk)
Nakaya is wel favoriet. Één keer eerder tegen elkaar gestaan, eerder dit jaar in Parijs, en toen won Nakaya.quote:
Sowieso omdat die Japanner heel veel leek te doen, maar eigenlijk deed hij ook weer heel weinig. Er zaten zo verschrikkelijk veel schijnaanvallen tussen. Tuurlijk ook een paar echte, maar dat zo'n hoofdscheidsrechter pas een straf aan Nakaya geeft 10 sec. voor het einde, is triest.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:38 schreef marcodej het volgende:
Helaas.
Verliezen op strafjes komt altijd welover.
Dat zag ik ook gebeuren jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:52 schreef borisz het volgende:
Willebrordse gooit d'r tegenstander in het scorebord
was het op jurybeslissing dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Koval judode wel heel erg passiefDie heeft de hele 5 minuten geen enkel aanval geprobeerd.
Nee, Koval kreeg 3 strafjes, dus waza-ari.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:17 schreef franklop het volgende:
[..]
was het op jurybeslissing dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |