Jeroen Mooren kan, maar het gat naar de absolute top lijkt toch redelijk groot in die lichtste klasse bij de heren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:14 schreef borisz het volgende:
Judo blijft toch een dagsport.
Met Dex Elmont, Bosch, Willeboordse en Grol verwacht je toch wel medailles.
Daarnaast Guillaume Elmont & Verkerk niet vergeten en wellicht Jeroen Mooren?
1x zilver en 4x brons was de score in 2008. Nu is het tijd voor goud.
Dat laatste ben ik zeker met je eens. Ik zie in andere klasses met goede Nederlanders altijd wel iemand anders die duidelijk favoriet is. Grol kan ze op een goede dag allemaal aan. En laten we hopen dat morgen de eerste keer is. Loting is niet makkelijk, maar dat maakt voor Henk denk ik niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:04 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Grol zegt zelf heel sterk te zijn, ik ben benieuwd. Als ik iemand een wereldtitel gun is hij het wel, idem dito voor de Olympische titel. Denk ook dat hij daarvoor de grootste kanshebber is van de Nederlandse judoka's.
Wat een vreselijk wijf was dat zeg... ik kon me de frustratie van Bosch wel voorstellenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:09 schreef marcodej het volgende:
Zit die finale van Bosch nog eens terug te kijken, maar die Decosse heeft dus echt helemaal niets, maar dan ook echt 0,0, gedaan.
ippon.tvquote:
Vanaf half 4 de halve finales, eerder niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:04 schreef TheVulture het volgende:
Doet de NOS ook een online verslag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |