Evelything you want?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, en Stereo heeft een actie vool 10 EUR (CUL SC plijs) onbepelkt leizen!
[TK] NS dagkaarten voor 12.50 (actie HEMA)
ben er nog nooit zo blij mee geweestquote:
Wanneer gaan we naar Beluga Beachclubquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog n half uurtje en dan ferkansie
dat jurkje moet gestreken worden eerstquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar Beluga Beachclub
Jij in rood jurkje, ik in colbertje
Heit en Bolo zijn zwagers van elkaarquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat jurkje moet gestreken worden eersten ik heb geen strijkijzer
Johnny Heitinga was er gister ooken Boudewijn Zenden
en heb je vuurwerk gezien?
Ja hope so!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ben er nog nooit zo blij mee geweestvind mn werk echt vreselijk stom
hopelijk na dinsdag goede kans op nieuw baantje
reeds 2xquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:37 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie dat filmpje nou al aangeklikt
dat wist ikquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Heit en Bolo zijn zwagers van elkaar
PSVquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
jep, is wel te zien vanaf hier, en die Batman lichten
Gister was ik bij Bert van Marwijk bij PSV![]()
Nemen we op.quote:
Funnyquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:30 schreef Bluezz het volgende:
Nog maar een keer de happy ending
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=688840
Welkom thuis!quote:
Kijk uit naar de foto'squote:Op zondag 14 augustus 2011 22:49 schreef TAV74 het volgende:
Zo, en even gedouched. Lekker brak van het auto zitten, maar damn, wat een lekkere vakantie was hetVanaf morgen de foto's en het verslag maar eens uitwerken, dan val ik jullie wel weer lastig met de details
![]()
Hoe is het hier??
Ik jullie ook hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijk uit naar de foto's
We hebben jullie gemist
ik sluit me hier volledig bij aanquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:04 schreef golfer het volgende:
Ik snap dat nooit zo.
Mensen die wegblijven uit een leuke slowchat omdat een bepaald persoon ze niet zo ligt.
Ik heb met een aantal mensen ook totaal niets en sla consequent dus hun post over of lees ze even oppervlakkig, al snel doorheen scrollend, zonder me verder daaraan te ergeren en blijf met de rest waar ik wel iets mee heb gewoon gezellig posten.
Ik bedoel: het is maar Internet, hè?
En die snap ik nooit zo goed. Ik dacht altijd dat ik hier met echte mensen met gevoelens en goede en slechte kanten zat te kletsen. Maar ik kan het mis hebbenquote:
Leuk, Memo! Berlijn is nu wel helemaal 'in' hè?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:21 schreef Memento-Mori het volgende:
net nog ff met de ouders gebeld, die gaan morgen naar Berlijn voor n paar dagen
Jij houdt van bier he?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:
ik sluit me hier volledig bij aan
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En die snap ik nooit zo goed. Ik dacht altijd dat ik hier met echte mensen met gevoelens en goede en slechte kanten zat te kletsen. Maar ik kan het mis hebben
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:23 schreef Sunnythesun het volgende:
fooled you!!
![]()
![]()
2,5 week vakantie doet wonderen![]()
Nee, daar heb je het niet mis mee. Maar wat die mensen allemaal op een Internet-forum uitkramen is vaak niet een reële weerspiegeling van hoe ze daadwerkelijk zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:21 schreef Isabeau het volgende:
En die snap ik nooit zo goed. Ik dacht altijd dat ik hier met echte mensen met gevoelens en goede en slechte kanten zat te kletsen. Maar ik kan het mis hebben
ja ok maar op internet kun je makkelijker geen aandacht schenken aan een bepaalde poster dan irlquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wat ergquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij houdt van bier he?
Buitenkansje voor je binnenkort in Haarlem:
http://www.bierenvrouw.nl./
Ja, de muur enzo...quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:22 schreef Isabeau het volgende:
Leuk, Memo! Berlijn is nu wel helemaal 'in' hè?
Nou.. alle 'internet irritaties' die zich in de loop der tijd opstapelen zijn als sneeuw voor de zon verdwenenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
En vertel eens over die wonderen
Dat dus.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ok maar op internet kun je makkelijker geen aandacht schenken aan een bepaalde poster dan irl
ik weet niet of t leuk is, ik ben er nooit geweestquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sowieso Berlijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nja, wordt alleen wat jammer als je dus daardoor maar gewoon een complete SC moet negeren hequote:Op maandag 15 augustus 2011 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus.
Gewoon negeren en je niet boos maken.
dat zou betekenen dat je de hele sc niet leuk vindt, ja dan kun je beter wegblijven en is het een gevalletje: ligt aan jezelfquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, wordt alleen wat jammer als je dus daardoor maar gewoon een complete SC moet negeren he
Ja, als er alleen maar mensen in posten waar je je aan ergert moet je inderdaad zo'n SC links laten liggen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja, wordt alleen wat jammer als je dus daardoor maar gewoon een complete SC moet negeren he
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, als er alleen maar mensen in posten waar je je aan ergert moet je inderdaad zo'n SC links laten liggen.
Maar er zijn toch altijd wel een paar figuren waar je wel voor terugkomt?
please,..plaese.. ?
Penderyn.. wij vonden het terpentinequote:Op maandag 15 augustus 2011 00:31 schreef golfer het volgende:
Iets geheel anders: bestaat er ook echte Walese whisky en hoe smaakt die?
Ik negeer het meeste wat er in andere topics op fok wordt gezegd, daarin geef ik je gelijk met ''het is maar internet'. Maar het ging nu specifiek over déze slowchat waar het merendeel elkaar ook wel eens in het echt heeft ontmoet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:25 schreef golfer het volgende:
Nee, daar heb je het niet mis mee. Maar wat die mensen allemaal op een Internet-forum uitkramen is vaak niet een reële weerspiegeling van hoe ze daadwerkelijk zijn.
Nou valt dat in deze SC nog wel mee, maar als je verder rondkijkt op fora als Fok! is het vaak een grote fake-show.
Ik ook niet hoor! Zullen we?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik weet niet of t leuk is, ik ben er nooit geweest
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:37 schreef TAV74 het volgende:
Kan het niet laten, een testfotootje...
[ afbeelding ]
Ik moet slapen, maar wil eigenlijk al aan de slag
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik negeer het meeste wat er in andere topics op fok wordt gezegd, daarin geef ik je gelijk met ''het is maar internet'. Maar het ging nu specifiek over déze slowchat waar het merendeel elkaar ook wel eens in het echt heeft ontmoet.
En ja, als je iemand niet mag: prima, negeer je die persoon, of van mijn part blijf je weg (ook jammer), maar even binnen komen vallen om mede te delen door wie je weg blijft vind ik eigenlijk stijlloos. Het zegt mij meer over die persoon dan over de persoon die blijkbaar de ergernis opwekt.
Beetje vaag. Ik zou die wolken wegshoppen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:37 schreef TAV74 het volgende:
Kan het niet laten, een testfotootje...
[ afbeelding ]
Ik moet slapen, maar wil eigenlijk al aan de slag
dat vind ik dus ook, dat laatste en dat heb ik laatst ook gezegd tegen diegene die dat ook deed...quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik negeer het meeste wat er in andere topics op fok wordt gezegd, daarin geef ik je gelijk met ''het is maar internet'. Maar het ging nu specifiek over déze slowchat waar het merendeel elkaar ook wel eens in het echt heeft ontmoet.
En ja, als je iemand niet mag: prima, negeer je die persoon, of van mijn part blijf je weg (ook jammer), maar even binnen komen vallen om mede te delen door wie je weg blijft vind ik eigenlijk stijlloos. Het zegt mij meer over die persoon dan over de persoon die blijkbaar de ergernis opwekt.
Ok!quote:
Ik zit er hard aan te denken vanwege Golfer weg te blijvenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje vaag. Ik zou die wolken wegshoppen.
Goed plan. Ik haat jou ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:39 schreef TAV74 het volgende:
Ik zit er hard aan te denken vanwege Golfer weg te blijven
wow!quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Die paden die je ziet.. boven de meren langs zijn we omhoog gekomen, langs de meren weer terug gelopenEn het laatste stukje klimmen c.q. eerste stukje dalen was gelijk. Tocht van 6 uur om van 360 tot 1090 meter te komen en weer terug
Kijk, nu kan ik eindelijk rustig slapen zoquote:
Ik word al moe als ik er aan denk. Respect hoor dat jullie dat kunnen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Die paden die je ziet.. boven de meren langs zijn we omhoog gekomen, langs de meren weer terug gelopenEn het laatste stukje klimmen c.q. eerste stukje dalen was gelijk. Tocht van 6 uur om van 360 tot 1090 meter te komen en weer terug
Ik niet, wel een enkel vol vochtquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wow!Ik denk dat mijn voeten onder de blaren zouden zitten joh
Die wordt niet om zijn mening gevraagdquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:42 schreef golfer het volgende:
Ik word al moe als ik er aan denk. Respect hoor dat jullie dat kunnen.
Arme Sam wordt zeker ook gedwongen mee te gaan?
Klein blaartje onder mijn grote teen, maar die zat er al, en een stukje vel van mijn hiel, maar dat ben ik ook wel gewend. Heb erg blaargevoelige voeten en zo iets moet je niet met nieuwe schoenen ondernemenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wow!Ik denk dat mijn voeten onder de blaren zouden zitten joh
Nee, dan had hij het nog 2x gedaan... veel te leuk allemaalquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die wordt niet om zijn mening gevraagd
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee, dan had hij het nog 2x gedaan... veel te leuk allemaal![]()
Berggeit is nu zijn officiële bijnaam.
Elk jaar hetzelfde.... Maar ik ga zo wel een poging tot slapen wagenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Truste Memo!
Ik zou toch ook een keer dood moe neer moeten vallen eigenlijk.. Vannacht nauwelijks geslapen en 1000 km gereden.. maar begin net wakker te worden
Na een vakantie thuiskomen is vaak het hoogtepunt van de vakantie?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Truste Memo!
Ik zou toch ook een keer dood moe neer moeten vallen eigenlijk.. Vannacht nauwelijks geslapen en 1000 km gereden.. maar begin net wakker te worden
Klopt wel ongeveer ja, de enige keer in het jaar dat ik ons huis ruim vind is na een vakantiequote:Op maandag 15 augustus 2011 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Na een vakantie thuiskomen is vaak het hoogtepunt van de vakantie?
En dan heerlijk mijmeren hoe groot je eigen huis wel is in contrast tot hotelkamers of in jullie geval een tent.
Heerlijk toch om dan nog even door te zakken tot je echt knock-out gaat?
Vooral met het vooruitzicht dat je nog even vrij bent en niet gelijk de volgende dag weer aan het werk moet.
Nja meer mijmeren dat onze tent toch wel een heel fijn zomerverblijfje is en dat GB toch wel een heel erg fijn land isquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Na een vakantie thuiskomen is vaak het hoogtepunt van de vakantie?
En dan heerlijk mijmeren hoe groot je eigen huis wel is in contrast tot hotelkamers of in jullie geval een tent.
Heerlijk toch om dan nog even door te zakken tot je echt knock-out gaat?
Vooral met het vooruitzicht dat je nog even vrij bent en niet gelijk de volgende dag weer aan het werk moet.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:03 schreef TAV74 het volgende:
Ja, ik ga toch even slapen, morgen verder
1x voorrij kosten en nood-reparatie van onze riolering kostte ons een paar jaar geleden iets van 175 euro. Dus die 5,55 per maand heb ik er graag voor over.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook zo'n service abonnement, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje een nonsens 'service' vind. Alles wat er onder valt leek mij gewoon onder normaal woningonderhoud van de woningbouwvereniging te vallen, maar dan nu voor 5-6 euro per maand. Nou ja, dan maar wat plakjes kaas minder op brood
quote:maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje een nonsens 'service' vind.
Context??quote:Alles wat er onder valt leek mij gewoon onder normaal woningonderhoud van de woningbouwvereniging te vallen
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:46 schreef Isabeau het volgende:
Ja, want elke nerd is supergoed met electriciteit, sloten en waterleidingen.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:46 schreef Isabeau het volgende:
Vragen of Tara het repareert?quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Tara repareert trouwens ook vreemde dingen zelf, gewoon vragen of ze het willen doen
En heb je je mail nog gelezen?En ik was gister, einde van de middag bij je
(waren in de buurt) maar volgens mij sliep je nog
)
Goedemorgen.
Mijn huis ziet er ontzettend ontploft uit, maar ik kan er de vinger niet opleggen wat het is en voel me dus niet in staat het op te lossen?
Dan had ik de wekker gezet, veel handigerquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:07 schreef freecell het volgende:
Weet ik nietHet is echt een chaos! Tuut!
Uurtje of 3 was het denk ik? Half 4? Wel gebeld, geen antwoord
Msargoed, dan moeten we onszelf maar aankondigen
Misschien maken je rondslingerende hersens het wel rommelig in huisquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:09 schreef freecell het volgende:
Ik kan mijn weekboodschappen ook niet bedenken
Hersens zijn beetje zoek geloof ik
quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien maken je rondslingerende hersens het wel rommelig in huis
lolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, wat losse dingen, maar dan is het nog niet opgelost geloof ik
En beetje rare foto, ik moest meneertje ' nee, geen kleren, ik wil nog even bloot zijn' ontwijken met mijn telefoon![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:14 schreef freecell het volgende:
Soms vraag ik me af wat hij later gaat worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, wat losse dingen, maar dan is het nog niet opgelost geloof ik
En beetje rare foto, ik moest meneertje ' nee, geen kleren, ik wil nog even bloot zijn' ontwijken met mijn telefoon
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Naturistquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:16 schreef krakkemieke het volgende:
Soms vraag ik me af wat hij later gaat worden.
En dan nog onder de bank schuiven he.quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:16 schreef Isabeau het volgende:
Ja, heel duidelijk hoor. Die troepjes op de bank ogen rommelig. Dat allemaal van de bank op de grond schuiven en ik weet zeker dat het er al stukken beter uit ziet
schoonmaken a la Isa
En een gratis extra Tip van krak, FC doe er je voordeel me!quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:16 schreef krakkemieke het volgende:
En dan nog onder de bank schuiven he.
Wij hebben dan ook geen kinderen, weten wij veelquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:18 schreef freecell het volgende:
Neeheee, van jullie wordt het alleen maar erger
Wij hebben de oplossing al gezienquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:18 schreef krakkemieke het volgende:
En daarom ben ik zo slecht in opruimen, ik doe dat niet. Met als gevolg dat ik uren bezig ben om een Plaats te maken waar het Structureel Opgeborgen kan worden.
Een schuur in de tuin?quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:19 schreef freecell het volgende:
Wij hebben de oplossing al gezien
Voor het speelgoedopbergprobleem althans. Komt in Oktober wrs
Leuke oplossing!quote:
Nou, kom langs zou ik zeggenquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:37 schreef PdeHoog het volgende:
Het is serieus heerlijk fietsweerJe zou bijna voor de lol een extra ommetje doen
Da's ietsiepietsie te verquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, kom langs zou ik zeggen
Ik ga naar bed
Hey jij studeert officieel nog, jij hoort gewoon belachelijk lang vakantie te hebben hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 07:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Waar? In bed?
Sommife mensen moeten gewoon weer werken....
(Ugge ugge![]()
)
Nopequote:Op maandag 15 augustus 2011 01:46 schreef Isabeau het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen,
wat een gezelligheid vannacht
ik heb het vannacht al gelezen en toen zat ik er wel even mee maar besloten dat niet meer te doen. zo krijgt het alleen maar meer aandacht.
mijn pap is vandaag 64 gewordendus vnv lekker thuis eten
Vaak is dat zo.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nope. Alleen elektra wil nog wel lukken. Maar tegenwoordig kun je beter een nieuw apparaat open dan iets zelf repareren. Scheelt je een hoop frustratie.
[/ervaring]
gewoon naar de supermarkt gaan en alle paden afgaan, dan weet je t welquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:09 schreef freecell het volgende:
Ik kan mijn weekboodschappen ook niet bedenken
Hersens zijn beetje zoek geloof ik
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Veel te vroeg wakker vandaag, bij het hoesten vannacht weer een paar keer overgegeven, gisteren overdag ook al. Het blijftz kut.
En dat!quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vaak is dat zo.
En nieuwe spullen aanbrengen gaat heel makkelijk met het juiste gereedschap. nooit proberen in beton te boren met een gewone boor bijv.
Investeer liever wat in een boorhamer met goede boortjes.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:39 schreef borisz het volgende:
DE EINDVERSIE VAN DE SCRIPTIE IS OP DE MAIL
Moet je nog verdedigen / presenteren en zo?quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:04 schreef borisz het volgende:
Koffie is voldoende![]()
Ben benieuwd wie de tweede lezer gaat worden. Mijn docent zal me wel een voldoende geven, hopelijk is de tweede lezer net zo positief.![]()
Binnen nu en twee weken weten we het.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:39 schreef borisz het volgende:
DE EINDVERSIE VAN DE SCRIPTIE IS OP DE MAIL
Voor sommigen, voor anderen is het de hel op aarde geloof ikquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jammer, is het leukste dat er is
Ga je het redden?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:22 schreef Stereotomy het volgende:
Goedzo Borisz
Heb een beetje een schrijfdip. Maar werk langzaam naar de 1 september deadline toe die ik mezelf heb gesteld.
Euhm... wat is er in godsnaam met jou gebeurdquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo ja, dan wel, zo niet dan niet
Zennnnn![]()
30 en onafhankelijk gewordenquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm... wat is er in godsnaam met jou gebeurd
30? Ben je dan niet te oud voor de arbeidsmarktquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
30 en onafhankelijk geworden
Straks mooie diploma's en een bak ervaring den arbeidsmarkt auf
Mag ik al met pensioen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
30? Ben je dan niet te oud voor de arbeidsmarkt
Als het aan FNV Bondgenoten ligt wel, maar je zult waarschijnlijk nog even moeten wachten.quote:
Gefeliciteerd met je Papa enne..waarom ga je niet bij hun eten?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:14 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn pap is vandaag 64 gewordendus vnv lekker thuis eten
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je Papa enne..waarom ga je niet bij hun eten?
Noord-Koreaanse uitslagquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het aan FNV Bondgenoten ligt wel, maar je zult waarschijnlijk nog even moeten wachten.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je Papa enne..waarom ga je niet bij hun eten?
Ze weten alleen nog niet waar ze het geld vandaan moeten halen hiervoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het aan FNV Bondgenoten ligt wel, maar je zult waarschijnlijk nog even moeten wachten.
Detailsquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ze weten alleen nog niet waar ze het geld vandaan moeten halen hiervoor
Ziet er niet erg smakelijk uit, vind ik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:07 schreef borisz het volgende:
Masterchef aussie. De kookaflevering uit New York is grappig. Ze gingen de Ah there is the Reuben sandwich maken met de kok van Carnegie Deli
Dan krijg je uiteindelijk zo'n sandwich
[ afbeelding ]
Hoop vlees, paar sneetjes brood en onder de kaas is nog wat zuurkool te vinden. Slechts $24,-
Mijn idee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ziet er niet erg smakelijk uit, vind ik.
Ik vind het er typisch Amerikaans uitzien.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:23 schreef golfer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
ik wil em wel proberenquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je zou toch nog even in Maastricht blijven?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:47 schreef Stereotomy het volgende:
a.s. donderdag met de auto terug naar Eindhoven. Al wat spulletjes terug brengen naar mijn oude huis. Sinds oktober vorig jaar niet meer geweest, zie er een beetje tegenop.
/dagboek
Neequote:Op maandag 15 augustus 2011 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je zou toch nog even in Maastricht blijven?
Ik wilde het niet al te onsmakelijk makenquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:51 schreef Den_Haag het volgende:
Die vallen nog mee Isa
Lekker geslapen trouwens?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:47 schreef Stereotomy het volgende:
a.s. donderdag met de auto terug naar Eindhoven. Al wat spulletjes terug brengen naar mijn oude huis. Sinds oktober vorig jaar niet meer geweest, zie er een beetje tegenop.
/dagboek
Hè, wat jammer! Ik vind je veel beter bij Maastricht dan bij Eindhoven passenquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:52 schreef Stereotomy het volgende:
NeeIk verhuis begin september terug
die ik in Disney Florida zag poehquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde het niet al te onsmakelijk makenEn dat is de gemiddelde Amerikaan hè
(serieus)
Ik heb wel goed geslapen, maar ben een beetje vroeg wakker. Maar dat is niet erg.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het er typisch Amerikaans uitzien.
Zo dus:Ik ken iemand en die gaat een trimester studeren in Ohio. Nou de eerste dagen langs de Wallmart en de Taco Bell's etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Je snapt direct waarom Amerika zo dik is.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik begreep het ook wel hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:58 schreef borisz het volgende:
Ik ken iemand en die gaat een trimester studeren in Ohio. Nou de eerste dagen langs de Wallmart en de Taco Bell's etc. Je snapt direct waarom Amerika zo dik is.
ik ben 10 kilo aangekomen na een jaar in Amerika. Terwijl ik 4x per week sportte.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begreep het ook wel hoorAlles draait er om eten, het eten is echt lekker, patat wordt gezien als groente in een restaurant en de porties voor 1 persoon maken wij hier klaar voor meerdere mensen. Neem daarbij al die gratis refills en het feit dat ze dol zijn op vet eten en ik weet al zeker dat de persoon die je kent zwaarder thuis komt dan is vertrokken
In Frankrijk ook!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begreep het ook wel hoorAlles draait er om eten, het eten is echt lekker, patat wordt gezien als groente in een restaurant en de porties voor 1 persoon maken wij hier klaar voor meerdere mensen. Neem daarbij al die gratis refills en het feit dat ze dol zijn op vet eten en ik weet al zeker dat de persoon die je kent zwaarder thuis komt dan is vertrokken
Dat vraagt om een voor en na fotoquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben 10 kilo aangekomen na een jaar in Amerika. Terwijl ik 4x per week sportte.
Hey, ik dacht alleen dat die Amerikanen zo gek waren!quote:
Toen mijn zus uit FRankrijk kwam met een franse vriend, kon hij zijn geluk niet op. Hij wilde graag 2 soorten groente bij het eten. Maar als echte hollandse vond mijn zus aardappels geen groente. Hij kreeg dus 3 soorten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, ik dacht alleen dat die Amerikanen zo gek waren!Maar dan hebben ze in Frankrijk waarschijnlijk een normale tot kleine portie patat bij het eten.
In de VS was het ook heel normaal om een halve zak chips bij je lunch te krijgen. Bestel je een broodje, krijg je er een schaal chips bij
Ik ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hè, wat jammer! Ik vind je veel beter bij Maastricht dan bij Eindhoven passen
Ja idd, heeft de Subways hier ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:04 schreef Isabeau het volgende:
In de VS was het ook heel normaal om een halve zak chips bij je lunch te krijgen. Bestel je een broodje, krijg je er een schaal chips bij
Dat wilde ik net postenquote:
Marketing he. Je eet een gezond broodje om af te vallen maar door dat koekje lukt dat niet. Derhalve blijf je terugkeren voor dat gezonde broodje om nu echt af te vallenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja idd, heeft de Subways hier ook.Of bestel je een veggie delite en krijg je zo'n enorme choco chip cookie erbij
FFT-heavenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat wilde ik net posten
En in veel restaurants kun je onbeperkt friet erbij vragen.
Wist niet dat je van de conspiracy theories was, DHquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Marketing he. Je eet een gezond broodje om af te vallen maar door dat koekje lukt dat niet. Derhalve blijf je terugkeren voor dat gezonde broodje om nu echt af te vallen
goedkoper dan boodschappen, das ook n reden waarom ze zo etenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat vraagt om een voor en na foto
En het uit eten g giedaan is spotgoedkoop
Je zit duidelijk niet in de dieetmarketingquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:09 schreef Den_Haag het volgende:
Marketing he. Je eet een gezond broodje om af te vallen maar door dat koekje lukt dat niet. Derhalve blijf je terugkeren voor dat gezonde broodje om nu echt af te vallen
Wil je svp nog in een PM in het kort (kort!) onder elkaar zetten:quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:11 schreef Memento-Mori het volgende:
benieuwd of volgende week om deze tijd mn katten nog leven![]()
Welnee, met coupons etc kan je er juist súper goedkoop boodschappen doen. Maar ja, dan moet je ook nog gaan koken hè, en dat doen Amerikanen liever niet. Die zitten liever voor de 1,5m doorsnede flatscreen tv dan dat ze in de keuken zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:10 schreef FutureFairytale het volgende:
goedkoper dan boodschappen, das ook n reden waarom ze zo eten
dat blijft zo nu, waar je ook zitquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ookBlijer, positiever, gelukkiger.
Maar dat komt denk ik ook doordat ik de afgelopen jaren wel héél erg was vastgeroest. Verandering is goedt.
Nee, dit was gewoon marketing. Verschilt niet veelquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wist niet dat je van de conspiracy theories was, DH
- minstens 1x per dag te eten geven en vers water + kattenbak verschonenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:12 schreef Stereotomy het volgende:
Wil je svp nog in een PM in het kort (kort!) onder elkaar zetten:
- Wat er gedaan moet worden
- Waar ik de spullen daarvoor kan vinden
- Wanneer het gedaan moet worden
Dank.
Oh, het is maar marketing gelukkig! * krakkemieke aluhoedje afzetquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nee, dit was gewoon marketing. Verschilt niet veel
Die kun je ook in je keuken hangen en dan gezellig koken samenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, met coupons etc kan je er juist súper goedkoop boodschappen doen. Maar ja, dan moet je ook nog gaan koken hè, en dat doen Amerikanen liever niet. Die zitten liever voor de 1,5m doorsnede flatscreen tv dan dat ze in de keuken zijn.
Klonk ingewikkelder toen Memo het uitlegdequote:Op maandag 15 augustus 2011 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
- minstens 1x per dag te eten geven en vers water + kattenbak verschonen
- op haar zeer kleine kamer (kan nooit ver weg zijn)
- dagelijks wanneer je even tijd hebt
bonus: katten af en toe wat meer aandacht geven is gewenst!
Zo makkelijk
Psst: Marketing is erger....quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:14 schreef krakkemieke het volgende:
Oh, het is maar marketing gelukkig! * krakkemieke aluhoedje afzet
Goed idee! Even luchtje opdoen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Psst: Marketing is erger....![]()
Vooral die van parfumsDie is echt niet van deze wereld
Als ze ook nog allerlei pilletjes oid hebben moeten en anti-vlo-spul dan wordt het wel ingewikkelder jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:15 schreef Stereotomy het volgende:
Klonk ingewikkelder toen Memo het uitlegde
elke dag? doe niet zo gekquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
- minstens 1x per dag te eten geven en vers water + kattenbak verschonen
- op haar zeer kleine kamer (kan nooit ver weg zijn)
- dagelijks wanneer je even tijd hebt
bonus: katten af en toe wat meer aandacht geven is gewenst!
Zo makkelijk
enige wat steer hoeft te doen is op vrijdag en zondag voer bijvullen en waterfontein en de stront uit de bak scheppenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ze ook nog allerlei pilletjes oid hebben moeten en anti-vlo-spul dan wordt het wel ingewikkelder ja
Die reclame voor jullie maandelijkse issue is nog erger volgens mijquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Psst: Marketing is erger....![]()
Vooral die van parfumsDie is echt niet van deze wereld
have a happy period?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Die reclame voor jullie maandelijkse issue is nog erger volgens mij
Je bent vruchtbaar! Het is een zegening!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
have a happy period?
echt die reclame is bedacht door mannen
happy period, ga toch weg. er is niks happy aan
lang leve de pilquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent vruchtbaar! Het is een zegening!
Nou, ik vond op een gegeven moment van die tampon-reclame wel heel erg leuk bedacht. Zo'n 10-jarig jochie die met zijn vriendjes bespreekt wat hij wil hebben op zijn verjaardag en dan zegt dat hij tampons wil. Want daar kan je mee parachutespringen, zeilen, zwemmen en paardrijden!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:21 schreef Den_Haag het volgende:
Die reclame voor jullie maandelijkse issue is nog erger volgens mij
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik vond op een gegeven moment van die tampon-reclame wel heel erg leuk bedacht. Zo'n 10-jarig jochie die met zijn vriendjes bespreekt wat hij wil hebben op zijn verjaardag en dan zegt dat hij tampons wil. Want daar kan je mee parachutespringen, zeilen, zwemmen en paardrijden!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lang leve de pildoorslikkenprikken tot je erbij neervalt
Reclame werktquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:24 schreef Memento-Mori het volgende:
straks ff naar de c1000 fietsen, euroknallers
plein 1992 ah? of die aan de scharneweg? ah ik ga naar brusselse poort die heeft n XLquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga ff naar de grote AH, kijken of er nog diepvriestassen zijn
Plein, Scharnerweg is te verquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
plein 1992 ah? of die aan de scharneweg?
He-le-maal niet! Gewoon doen dus. En mocht je last krijgen van lichte doorbraakbloedingen dan even een stopweek invoeren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Dr. Isa, even over de pil hoe erg is doorslikken nou precies?
zo groot is die op plein heul nietquote:
meestal neem ik een stopweek na een doosje (3strips) maar nu was er die week iets (oh ja sauna) en slikte ik toch nog een strip door, nu zou ik vanavond de laatste hebben maar "ongesteld" op LL dank u feestelijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
He-le-maal niet! Gewoon doen dus. En mocht je last krijgen van lichte doorbraakbloedingen dan even een stopweek invoeren.
Dan zou de prikpil toch ook onmogelijk zijn, ik word nooit meer ongesteld.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
meestal neem ik een stopweek na een doosje (3strips) maar nu was er die week iets (oh ja sauna) en slikte ik toch nog een strip door, nu zou ik vanavond de laatste hebben maar "ongesteld" op LL dank u feestelijkdus ik slik nog een strip door (5e dus). De een zegt kan geen kwaad, de ander zegt dat af en toe doorslikken niet erg is maar niet teveel
En bij 21 jaar ontplof je?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:42 schreef Den_Haag het volgende:
Laatst nog een onderzoek over gepubliceerd MeMo. je mag 20 jaar doorslikken.
gaat dat serieus voor een dollar???quote:
Dat zou best eens kunnen, ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:19 schreef borisz het volgende:
Golfer in de trein. Wereldwonder
![]()
Laatste keer was toch de High Tea in Utreg?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:02 schreef golfer het volgende:
Ouderwets voor vanavond zelf gehaktballetjes staan maken en draaien.
Ben bang dat ik niet genoeg heb voor jou erbij. Denk dat jij in je eentje alle 4 de ballen op kunt.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben bang dat ik niet genoeg heb voor jou erbij. Denk dat jij in je eentje alle 4 de ballen op kunt.
je kunt toch ook slikken tot laatste dag lowlands.. je hoeft toch niet gelijk een hele strip langer door te slikken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
meestal neem ik een stopweek na een doosje (3strips) maar nu was er die week iets (oh ja sauna) en slikte ik toch nog een strip door, nu zou ik vanavond de laatste hebben maar "ongesteld" op LL dank u feestelijkdus ik slik nog een strip door (5e dus). De een zegt kan geen kwaad, de ander zegt dat af en toe doorslikken niet erg is maar niet teveel
Alphenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:07 schreef golfer het volgende:
Zo. De boodschappen voor 2 dagen zijn weer in huis.
Bij de AH 2 van die onbeperkt door Nederland met de NS-reizen kaarten gekocht a 14 i.p.v. 47 euro.
In de vakantie eens een dagje een leuke verre bestemming uitzoeken.
Maastricht, Groningen, Drente?
hahaquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
gaat dat serieus voor een dollar???
lekker!!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:02 schreef golfer het volgende:
Ouderwets voor vanavond zelf gehaktballetjes staan maken en draaien.
waar haal je die? nooit van gehoord.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:15 schreef minilot het volgende:
Ik kom alleen héél even jullie anticonceptiedicussie onderbreken om eenieder die nog nooit medjool-dadels opheeft aan te raden dat eens te proberen. Een waanzinnig lekkere, kleverig, karamelachtige, zoete, rijke explosie in mijn mond as we speak . Ik hou normaal gesproken helemaal niet zo van gedroogde vruchten, maar dít...Ik kijk er haast scheel van!
Allen gauw naar de (super)markt ervoor, hop hop!
Bedankt!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:21 schreef minilot het volgende:
O, en natuurlijk een -x- van jewelste voor Krak!
(Da's het enige dat ik heb meegekregen door met een half oog héél af en toe in de SC te loeren, dus ik hoop maar gewoon dat verder alles goed met iedereen is! Ik hoop dat het snel weer eens van bijlezen komt. En sinds wanneer hangt Piet hier rond?)
niet waar, je weet ook dat ik het huus uit benquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:21 schreef minilot het volgende:
O, en natuurlijk een -x- van jewelste voor Krak!
(Da's het enige dat ik heb meegekregen door met een half oog héél af en toe in de SC te loeren, dus ik hoop maar gewoon dat verder alles goed met iedereen is! Ik hoop dat het snel weer eens van bijlezen komt. En sinds wanneer hangt Piet hier rond?)
Nou, mijn dorps-Bas van de Heijden heeft ze zo eens in de weken in de aanbieding en op de wekelijkse markt worden ze bij zowel onze lieve olijven/feta/baklavajongen als bij de notenkraam verkocht.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waar haal je die? nooit van gehoord.
Da's waar ook! Iets met foto's van gordijnen die een housewarming overbodig zouden maken, toch? Ik had er in elk geval íets over gelezen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
niet waar, je weet ook dat ik het huus uit ben
In het ziekenhuis!? Oh gut! Verslikt in een sappig speenvarken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bedankt!
Sinds hij zich verveelde in het ziekenhuis.
hmm bij collega Digros nog niet gezien..quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, mijn dorps-Bas van de Heijden heeft ze zo eens in de weken in de aanbieding en op de wekelijkse markt worden ze bij zowel onze lieve olijven/feta/baklavajongen als bij de notenkraam verkocht.
Was het maar zo'n feest, een nare infectie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:25 schreef minilot het volgende:
[..]
In het ziekenhuis!? Oh gut! Verslikt in een sappig speenvarken?![]()
Ik zal één dezer dagen eens een terugleesmiddagje inplannen, dan ben ik weer een beetje op de hoogte..
Staat binnenkort al een keertje tussendoor gepland, daarvoor heb ik die gratis reisdag niet nodig.quote:
Oei! Nou ja, als één en ander blijkbaar heeft geleid tot een informele, knusse manier om met Piet te kunnen kletsen via de SC dan is het in elk geval ergens goed voor geweest.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, een nare infectie.
Je hebt maar 10 tenen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:29 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, ik heb nu 14 kleuren nagellak.![]()
Echt?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nagellak kan je ook op je hand nagels smeren.
Jep, en we zijn helemaal op de hoogte van zijn varkenswangen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Oei! Nou ja, als één en ander blijkbaar heeft geleid tot een informele, knusse manier om met Piet te kunnen kletsen via de SC dan is het in elk geval ergens goed voor geweest.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:25 schreef minilot het volgende:
[..]
In het ziekenhuis!? Oh gut! Verslikt in een sappig speenvarken?![]()
Heb een longinfectie, was zo erg dat ik in isolatie in het ziekenhuis lag en de verpleging in beschermende capes en maskers binnenkwam, antibiotica hielpen niet. Inmiddels weer uit het ziekenhuis, maar klink nog steeds als een roestige oude eend.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Oei! Nou ja, als één en ander blijkbaar heeft geleid tot een informele, knusse manier om met Piet te kunnen kletsen via de SC dan is het in elk geval ergens goed voor geweest.
Smeren met sinaasappelsaus!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb een longinfectie, was zo erg dat ik in isolatie in het ziekenhuis lag en de verpleging in beschermende capes en maskers binnenkwam, antibiotica hielpen niet. Inmiddels weer uit het ziekenhuis, maar klink nog steeds als een roestige oude eend.
Ik zal mijn olijven/tapenades/feta/notenkraam eens proberen, bedankt voor de tipquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:24 schreef minilot het volgende:
Nou, mijn dorps-Bas van de Heijden heeft ze zo eens in de weken in de aanbieding en op de wekelijkse markt worden ze bij zowel onze lieve olijven/feta/baklavajongen als bij de notenkraam verkocht.
Weet jij dat? Mag je nagellak op je tenen bij een operatie? Ik voel me zo bloot zonder....quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zal mijn olijven/tapenades/feta/notenkraam eens proberen, bedankt voor de tip
Net heerlijk een uur+ gewandeld en een harinkje meegebracht
Nee, krakje, dat hebben ze liever niet. Geen sieraden, make-up en crèmes. Dus ook geen dagcreme of bodylotion gebruiken op de dag van.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:59 schreef krakkemieke het volgende:
Weet jij dat? Mag je nagellak op je tenen bij een operatie? Ik voel me zo bloot zonder....
Oh ja, die ring.....Pff....quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, krakje, dat hebben ze liever niet. Geen sieraden, make-up en crèmes. Dus ook geen dagcreme of bodylotion gebruiken op de dag van.
IDD beter ivm infectiegevaar. Makeup is meestal niet het meest hygiënische wat er is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, krakje, dat hebben ze liever niet. Geen sieraden, make-up en crèmes. Dus ook geen dagcreme of bodylotion gebruiken op de dag van.
Ik gebruik alleen nagellak, dus dat valt mee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
IDD beter ivm infectiegevaar. Makeup is meestal niet het meest hygiënische wat er is.
Voorzie jezelf van een goed gewassen lichaam
Malle Jongen ben je wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen nagellak, dus dat valt mee.
Als je bedenkt dat ik een meisje ben, ben ik een hele rare jongen ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Malle Jongen ben je wel.
Ik gebruik alleen gel in mijn haar en af te toe een luchtje.
ik vond t al zo vreemd dat Piet je vroeg hem te likkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat ik een meisje ben, ben ik een hele rare jongen ja.![]()
gesjellig!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat binnenkort al een keertje tussendoor gepland, daarvoor heb ik die gratis reisdag niet nodig.
In je profiel staat manquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat ik een meisje ben, ben ik een hele rare jongen ja.![]()
Nou, dat is dus bij deze mislukt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat is de hitsige jongemannen weg te houden
Na, jong zou ik me niet noemen, was ik maar weer 21..quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou, dat is dus bij deze mislukt.
Van binnen toch nog wel?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Na, jong zou ik me niet noemen, was ik maar weer 21..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |