Toen mijn zus uit FRankrijk kwam met een franse vriend, kon hij zijn geluk niet op. Hij wilde graag 2 soorten groente bij het eten. Maar als echte hollandse vond mijn zus aardappels geen groente. Hij kreeg dus 3 soorten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, ik dacht alleen dat die Amerikanen zo gek waren!Maar dan hebben ze in Frankrijk waarschijnlijk een normale tot kleine portie patat bij het eten.
In de VS was het ook heel normaal om een halve zak chips bij je lunch te krijgen. Bestel je een broodje, krijg je er een schaal chips bij
Ik ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hè, wat jammer! Ik vind je veel beter bij Maastricht dan bij Eindhoven passen
Ja idd, heeft de Subways hier ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:04 schreef Isabeau het volgende:
In de VS was het ook heel normaal om een halve zak chips bij je lunch te krijgen. Bestel je een broodje, krijg je er een schaal chips bij
Dat wilde ik net postenquote:
Marketing he. Je eet een gezond broodje om af te vallen maar door dat koekje lukt dat niet. Derhalve blijf je terugkeren voor dat gezonde broodje om nu echt af te vallenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja idd, heeft de Subways hier ook.Of bestel je een veggie delite en krijg je zo'n enorme choco chip cookie erbij
FFT-heavenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat wilde ik net posten
En in veel restaurants kun je onbeperkt friet erbij vragen.
Wist niet dat je van de conspiracy theories was, DHquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Marketing he. Je eet een gezond broodje om af te vallen maar door dat koekje lukt dat niet. Derhalve blijf je terugkeren voor dat gezonde broodje om nu echt af te vallen
goedkoper dan boodschappen, das ook n reden waarom ze zo etenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat vraagt om een voor en na foto
En het uit eten g giedaan is spotgoedkoop
Je zit duidelijk niet in de dieetmarketingquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:09 schreef Den_Haag het volgende:
Marketing he. Je eet een gezond broodje om af te vallen maar door dat koekje lukt dat niet. Derhalve blijf je terugkeren voor dat gezonde broodje om nu echt af te vallen
Wil je svp nog in een PM in het kort (kort!) onder elkaar zetten:quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:11 schreef Memento-Mori het volgende:
benieuwd of volgende week om deze tijd mn katten nog leven![]()
Welnee, met coupons etc kan je er juist súper goedkoop boodschappen doen. Maar ja, dan moet je ook nog gaan koken hè, en dat doen Amerikanen liever niet. Die zitten liever voor de 1,5m doorsnede flatscreen tv dan dat ze in de keuken zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:10 schreef FutureFairytale het volgende:
goedkoper dan boodschappen, das ook n reden waarom ze zo eten
dat blijft zo nu, waar je ook zitquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ookBlijer, positiever, gelukkiger.
Maar dat komt denk ik ook doordat ik de afgelopen jaren wel héél erg was vastgeroest. Verandering is goedt.
Nee, dit was gewoon marketing. Verschilt niet veelquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wist niet dat je van de conspiracy theories was, DH
- minstens 1x per dag te eten geven en vers water + kattenbak verschonenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:12 schreef Stereotomy het volgende:
Wil je svp nog in een PM in het kort (kort!) onder elkaar zetten:
- Wat er gedaan moet worden
- Waar ik de spullen daarvoor kan vinden
- Wanneer het gedaan moet worden
Dank.
Oh, het is maar marketing gelukkig! * krakkemieke aluhoedje afzetquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nee, dit was gewoon marketing. Verschilt niet veel
Die kun je ook in je keuken hangen en dan gezellig koken samenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, met coupons etc kan je er juist súper goedkoop boodschappen doen. Maar ja, dan moet je ook nog gaan koken hè, en dat doen Amerikanen liever niet. Die zitten liever voor de 1,5m doorsnede flatscreen tv dan dat ze in de keuken zijn.
Klonk ingewikkelder toen Memo het uitlegdequote:Op maandag 15 augustus 2011 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
- minstens 1x per dag te eten geven en vers water + kattenbak verschonen
- op haar zeer kleine kamer (kan nooit ver weg zijn)
- dagelijks wanneer je even tijd hebt
bonus: katten af en toe wat meer aandacht geven is gewenst!
Zo makkelijk
Psst: Marketing is erger....quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:14 schreef krakkemieke het volgende:
Oh, het is maar marketing gelukkig! * krakkemieke aluhoedje afzet
Goed idee! Even luchtje opdoen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Psst: Marketing is erger....![]()
Vooral die van parfumsDie is echt niet van deze wereld
Als ze ook nog allerlei pilletjes oid hebben moeten en anti-vlo-spul dan wordt het wel ingewikkelder jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:15 schreef Stereotomy het volgende:
Klonk ingewikkelder toen Memo het uitlegde
elke dag? doe niet zo gekquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
- minstens 1x per dag te eten geven en vers water + kattenbak verschonen
- op haar zeer kleine kamer (kan nooit ver weg zijn)
- dagelijks wanneer je even tijd hebt
bonus: katten af en toe wat meer aandacht geven is gewenst!
Zo makkelijk
enige wat steer hoeft te doen is op vrijdag en zondag voer bijvullen en waterfontein en de stront uit de bak scheppenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ze ook nog allerlei pilletjes oid hebben moeten en anti-vlo-spul dan wordt het wel ingewikkelder ja
Die reclame voor jullie maandelijkse issue is nog erger volgens mijquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Psst: Marketing is erger....![]()
Vooral die van parfumsDie is echt niet van deze wereld
have a happy period?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Die reclame voor jullie maandelijkse issue is nog erger volgens mij
Je bent vruchtbaar! Het is een zegening!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
have a happy period?
echt die reclame is bedacht door mannen
happy period, ga toch weg. er is niks happy aan
lang leve de pilquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent vruchtbaar! Het is een zegening!
Nou, ik vond op een gegeven moment van die tampon-reclame wel heel erg leuk bedacht. Zo'n 10-jarig jochie die met zijn vriendjes bespreekt wat hij wil hebben op zijn verjaardag en dan zegt dat hij tampons wil. Want daar kan je mee parachutespringen, zeilen, zwemmen en paardrijden!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:21 schreef Den_Haag het volgende:
Die reclame voor jullie maandelijkse issue is nog erger volgens mij
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik vond op een gegeven moment van die tampon-reclame wel heel erg leuk bedacht. Zo'n 10-jarig jochie die met zijn vriendjes bespreekt wat hij wil hebben op zijn verjaardag en dan zegt dat hij tampons wil. Want daar kan je mee parachutespringen, zeilen, zwemmen en paardrijden!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lang leve de pildoorslikkenprikken tot je erbij neervalt
Reclame werktquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:24 schreef Memento-Mori het volgende:
straks ff naar de c1000 fietsen, euroknallers
plein 1992 ah? of die aan de scharneweg? ah ik ga naar brusselse poort die heeft n XLquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga ff naar de grote AH, kijken of er nog diepvriestassen zijn
Plein, Scharnerweg is te verquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
plein 1992 ah? of die aan de scharneweg?
He-le-maal niet! Gewoon doen dus. En mocht je last krijgen van lichte doorbraakbloedingen dan even een stopweek invoeren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Dr. Isa, even over de pil hoe erg is doorslikken nou precies?
zo groot is die op plein heul nietquote:
meestal neem ik een stopweek na een doosje (3strips) maar nu was er die week iets (oh ja sauna) en slikte ik toch nog een strip door, nu zou ik vanavond de laatste hebben maar "ongesteld" op LL dank u feestelijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
He-le-maal niet! Gewoon doen dus. En mocht je last krijgen van lichte doorbraakbloedingen dan even een stopweek invoeren.
Dan zou de prikpil toch ook onmogelijk zijn, ik word nooit meer ongesteld.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
meestal neem ik een stopweek na een doosje (3strips) maar nu was er die week iets (oh ja sauna) en slikte ik toch nog een strip door, nu zou ik vanavond de laatste hebben maar "ongesteld" op LL dank u feestelijkdus ik slik nog een strip door (5e dus). De een zegt kan geen kwaad, de ander zegt dat af en toe doorslikken niet erg is maar niet teveel
En bij 21 jaar ontplof je?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:42 schreef Den_Haag het volgende:
Laatst nog een onderzoek over gepubliceerd MeMo. je mag 20 jaar doorslikken.
gaat dat serieus voor een dollar???quote:
Dat zou best eens kunnen, ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:19 schreef borisz het volgende:
Golfer in de trein. Wereldwonder
![]()
Laatste keer was toch de High Tea in Utreg?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:02 schreef golfer het volgende:
Ouderwets voor vanavond zelf gehaktballetjes staan maken en draaien.
Ben bang dat ik niet genoeg heb voor jou erbij. Denk dat jij in je eentje alle 4 de ballen op kunt.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben bang dat ik niet genoeg heb voor jou erbij. Denk dat jij in je eentje alle 4 de ballen op kunt.
je kunt toch ook slikken tot laatste dag lowlands.. je hoeft toch niet gelijk een hele strip langer door te slikken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
meestal neem ik een stopweek na een doosje (3strips) maar nu was er die week iets (oh ja sauna) en slikte ik toch nog een strip door, nu zou ik vanavond de laatste hebben maar "ongesteld" op LL dank u feestelijkdus ik slik nog een strip door (5e dus). De een zegt kan geen kwaad, de ander zegt dat af en toe doorslikken niet erg is maar niet teveel
Alphenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:07 schreef golfer het volgende:
Zo. De boodschappen voor 2 dagen zijn weer in huis.
Bij de AH 2 van die onbeperkt door Nederland met de NS-reizen kaarten gekocht a 14 i.p.v. 47 euro.
In de vakantie eens een dagje een leuke verre bestemming uitzoeken.
Maastricht, Groningen, Drente?
hahaquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
gaat dat serieus voor een dollar???
lekker!!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:02 schreef golfer het volgende:
Ouderwets voor vanavond zelf gehaktballetjes staan maken en draaien.
waar haal je die? nooit van gehoord.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:15 schreef minilot het volgende:
Ik kom alleen héél even jullie anticonceptiedicussie onderbreken om eenieder die nog nooit medjool-dadels opheeft aan te raden dat eens te proberen. Een waanzinnig lekkere, kleverig, karamelachtige, zoete, rijke explosie in mijn mond as we speak . Ik hou normaal gesproken helemaal niet zo van gedroogde vruchten, maar dít...Ik kijk er haast scheel van!
Allen gauw naar de (super)markt ervoor, hop hop!
Bedankt!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:21 schreef minilot het volgende:
O, en natuurlijk een -x- van jewelste voor Krak!
(Da's het enige dat ik heb meegekregen door met een half oog héél af en toe in de SC te loeren, dus ik hoop maar gewoon dat verder alles goed met iedereen is! Ik hoop dat het snel weer eens van bijlezen komt. En sinds wanneer hangt Piet hier rond?)
niet waar, je weet ook dat ik het huus uit benquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:21 schreef minilot het volgende:
O, en natuurlijk een -x- van jewelste voor Krak!
(Da's het enige dat ik heb meegekregen door met een half oog héél af en toe in de SC te loeren, dus ik hoop maar gewoon dat verder alles goed met iedereen is! Ik hoop dat het snel weer eens van bijlezen komt. En sinds wanneer hangt Piet hier rond?)
Nou, mijn dorps-Bas van de Heijden heeft ze zo eens in de weken in de aanbieding en op de wekelijkse markt worden ze bij zowel onze lieve olijven/feta/baklavajongen als bij de notenkraam verkocht.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waar haal je die? nooit van gehoord.
Da's waar ook! Iets met foto's van gordijnen die een housewarming overbodig zouden maken, toch? Ik had er in elk geval íets over gelezen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
niet waar, je weet ook dat ik het huus uit ben
In het ziekenhuis!? Oh gut! Verslikt in een sappig speenvarken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bedankt!
Sinds hij zich verveelde in het ziekenhuis.
hmm bij collega Digros nog niet gezien..quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, mijn dorps-Bas van de Heijden heeft ze zo eens in de weken in de aanbieding en op de wekelijkse markt worden ze bij zowel onze lieve olijven/feta/baklavajongen als bij de notenkraam verkocht.
Was het maar zo'n feest, een nare infectie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:25 schreef minilot het volgende:
[..]
In het ziekenhuis!? Oh gut! Verslikt in een sappig speenvarken?![]()
Ik zal één dezer dagen eens een terugleesmiddagje inplannen, dan ben ik weer een beetje op de hoogte..
Staat binnenkort al een keertje tussendoor gepland, daarvoor heb ik die gratis reisdag niet nodig.quote:
Oei! Nou ja, als één en ander blijkbaar heeft geleid tot een informele, knusse manier om met Piet te kunnen kletsen via de SC dan is het in elk geval ergens goed voor geweest.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, een nare infectie.
Je hebt maar 10 tenen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:29 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, ik heb nu 14 kleuren nagellak.![]()
Echt?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nagellak kan je ook op je hand nagels smeren.
Jep, en we zijn helemaal op de hoogte van zijn varkenswangen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Oei! Nou ja, als één en ander blijkbaar heeft geleid tot een informele, knusse manier om met Piet te kunnen kletsen via de SC dan is het in elk geval ergens goed voor geweest.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:25 schreef minilot het volgende:
[..]
In het ziekenhuis!? Oh gut! Verslikt in een sappig speenvarken?![]()
Heb een longinfectie, was zo erg dat ik in isolatie in het ziekenhuis lag en de verpleging in beschermende capes en maskers binnenkwam, antibiotica hielpen niet. Inmiddels weer uit het ziekenhuis, maar klink nog steeds als een roestige oude eend.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Oei! Nou ja, als één en ander blijkbaar heeft geleid tot een informele, knusse manier om met Piet te kunnen kletsen via de SC dan is het in elk geval ergens goed voor geweest.
Smeren met sinaasappelsaus!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb een longinfectie, was zo erg dat ik in isolatie in het ziekenhuis lag en de verpleging in beschermende capes en maskers binnenkwam, antibiotica hielpen niet. Inmiddels weer uit het ziekenhuis, maar klink nog steeds als een roestige oude eend.
Ik zal mijn olijven/tapenades/feta/notenkraam eens proberen, bedankt voor de tipquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:24 schreef minilot het volgende:
Nou, mijn dorps-Bas van de Heijden heeft ze zo eens in de weken in de aanbieding en op de wekelijkse markt worden ze bij zowel onze lieve olijven/feta/baklavajongen als bij de notenkraam verkocht.
Weet jij dat? Mag je nagellak op je tenen bij een operatie? Ik voel me zo bloot zonder....quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zal mijn olijven/tapenades/feta/notenkraam eens proberen, bedankt voor de tip
Net heerlijk een uur+ gewandeld en een harinkje meegebracht
Nee, krakje, dat hebben ze liever niet. Geen sieraden, make-up en crèmes. Dus ook geen dagcreme of bodylotion gebruiken op de dag van.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:59 schreef krakkemieke het volgende:
Weet jij dat? Mag je nagellak op je tenen bij een operatie? Ik voel me zo bloot zonder....
Oh ja, die ring.....Pff....quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, krakje, dat hebben ze liever niet. Geen sieraden, make-up en crèmes. Dus ook geen dagcreme of bodylotion gebruiken op de dag van.
IDD beter ivm infectiegevaar. Makeup is meestal niet het meest hygiënische wat er is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, krakje, dat hebben ze liever niet. Geen sieraden, make-up en crèmes. Dus ook geen dagcreme of bodylotion gebruiken op de dag van.
Ik gebruik alleen nagellak, dus dat valt mee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
IDD beter ivm infectiegevaar. Makeup is meestal niet het meest hygiënische wat er is.
Voorzie jezelf van een goed gewassen lichaam
Malle Jongen ben je wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen nagellak, dus dat valt mee.
Als je bedenkt dat ik een meisje ben, ben ik een hele rare jongen ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Malle Jongen ben je wel.
Ik gebruik alleen gel in mijn haar en af te toe een luchtje.
ik vond t al zo vreemd dat Piet je vroeg hem te likkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat ik een meisje ben, ben ik een hele rare jongen ja.![]()
gesjellig!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat binnenkort al een keertje tussendoor gepland, daarvoor heb ik die gratis reisdag niet nodig.
In je profiel staat manquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat ik een meisje ben, ben ik een hele rare jongen ja.![]()
Nou, dat is dus bij deze mislukt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat is de hitsige jongemannen weg te houden
Na, jong zou ik me niet noemen, was ik maar weer 21..quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou, dat is dus bij deze mislukt.
Van binnen toch nog wel?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Na, jong zou ik me niet noemen, was ik maar weer 21..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |