quote:maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje een nonsens 'service' vind.
Context??quote:Alles wat er onder valt leek mij gewoon onder normaal woningonderhoud van de woningbouwvereniging te vallen
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:46 schreef Isabeau het volgende:
Ja, want elke nerd is supergoed met electriciteit, sloten en waterleidingen.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:46 schreef Isabeau het volgende:
Vragen of Tara het repareert?quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Tara repareert trouwens ook vreemde dingen zelf, gewoon vragen of ze het willen doen
En heb je je mail nog gelezen?En ik was gister, einde van de middag bij je
(waren in de buurt) maar volgens mij sliep je nog
)
Goedemorgen.
Mijn huis ziet er ontzettend ontploft uit, maar ik kan er de vinger niet opleggen wat het is en voel me dus niet in staat het op te lossen?
Dan had ik de wekker gezet, veel handigerquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:07 schreef freecell het volgende:
Weet ik nietHet is echt een chaos! Tuut!
Uurtje of 3 was het denk ik? Half 4? Wel gebeld, geen antwoord
Msargoed, dan moeten we onszelf maar aankondigen
Misschien maken je rondslingerende hersens het wel rommelig in huisquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:09 schreef freecell het volgende:
Ik kan mijn weekboodschappen ook niet bedenken
Hersens zijn beetje zoek geloof ik
quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien maken je rondslingerende hersens het wel rommelig in huis
lolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, wat losse dingen, maar dan is het nog niet opgelost geloof ik
En beetje rare foto, ik moest meneertje ' nee, geen kleren, ik wil nog even bloot zijn' ontwijken met mijn telefoon![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:14 schreef freecell het volgende:
Soms vraag ik me af wat hij later gaat worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, wat losse dingen, maar dan is het nog niet opgelost geloof ik
En beetje rare foto, ik moest meneertje ' nee, geen kleren, ik wil nog even bloot zijn' ontwijken met mijn telefoon
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Naturistquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:16 schreef krakkemieke het volgende:
Soms vraag ik me af wat hij later gaat worden.
En dan nog onder de bank schuiven he.quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:16 schreef Isabeau het volgende:
Ja, heel duidelijk hoor. Die troepjes op de bank ogen rommelig. Dat allemaal van de bank op de grond schuiven en ik weet zeker dat het er al stukken beter uit ziet
schoonmaken a la Isa
En een gratis extra Tip van krak, FC doe er je voordeel me!quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:16 schreef krakkemieke het volgende:
En dan nog onder de bank schuiven he.
Wij hebben dan ook geen kinderen, weten wij veelquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:18 schreef freecell het volgende:
Neeheee, van jullie wordt het alleen maar erger
Wij hebben de oplossing al gezienquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:18 schreef krakkemieke het volgende:
En daarom ben ik zo slecht in opruimen, ik doe dat niet. Met als gevolg dat ik uren bezig ben om een Plaats te maken waar het Structureel Opgeborgen kan worden.
Een schuur in de tuin?quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:19 schreef freecell het volgende:
Wij hebben de oplossing al gezien
Voor het speelgoedopbergprobleem althans. Komt in Oktober wrs
Leuke oplossing!quote:
Nou, kom langs zou ik zeggenquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:37 schreef PdeHoog het volgende:
Het is serieus heerlijk fietsweerJe zou bijna voor de lol een extra ommetje doen
Da's ietsiepietsie te verquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, kom langs zou ik zeggen
Ik ga naar bed
Hey jij studeert officieel nog, jij hoort gewoon belachelijk lang vakantie te hebben hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 07:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Waar? In bed?
Sommife mensen moeten gewoon weer werken....
(Ugge ugge![]()
)
Nopequote:Op maandag 15 augustus 2011 01:46 schreef Isabeau het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen,
wat een gezelligheid vannacht
ik heb het vannacht al gelezen en toen zat ik er wel even mee maar besloten dat niet meer te doen. zo krijgt het alleen maar meer aandacht.
mijn pap is vandaag 64 gewordendus vnv lekker thuis eten
Vaak is dat zo.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nope. Alleen elektra wil nog wel lukken. Maar tegenwoordig kun je beter een nieuw apparaat open dan iets zelf repareren. Scheelt je een hoop frustratie.
[/ervaring]
gewoon naar de supermarkt gaan en alle paden afgaan, dan weet je t welquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:09 schreef freecell het volgende:
Ik kan mijn weekboodschappen ook niet bedenken
Hersens zijn beetje zoek geloof ik
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Veel te vroeg wakker vandaag, bij het hoesten vannacht weer een paar keer overgegeven, gisteren overdag ook al. Het blijftz kut.
En dat!quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vaak is dat zo.
En nieuwe spullen aanbrengen gaat heel makkelijk met het juiste gereedschap. nooit proberen in beton te boren met een gewone boor bijv.
Investeer liever wat in een boorhamer met goede boortjes.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:39 schreef borisz het volgende:
DE EINDVERSIE VAN DE SCRIPTIE IS OP DE MAIL
Moet je nog verdedigen / presenteren en zo?quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:04 schreef borisz het volgende:
Koffie is voldoende![]()
Ben benieuwd wie de tweede lezer gaat worden. Mijn docent zal me wel een voldoende geven, hopelijk is de tweede lezer net zo positief.![]()
Binnen nu en twee weken weten we het.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:39 schreef borisz het volgende:
DE EINDVERSIE VAN DE SCRIPTIE IS OP DE MAIL
Voor sommigen, voor anderen is het de hel op aarde geloof ikquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jammer, is het leukste dat er is
Ga je het redden?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:22 schreef Stereotomy het volgende:
Goedzo Borisz
Heb een beetje een schrijfdip. Maar werk langzaam naar de 1 september deadline toe die ik mezelf heb gesteld.
Euhm... wat is er in godsnaam met jou gebeurdquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo ja, dan wel, zo niet dan niet
Zennnnn![]()
30 en onafhankelijk gewordenquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm... wat is er in godsnaam met jou gebeurd
30? Ben je dan niet te oud voor de arbeidsmarktquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
30 en onafhankelijk geworden
Straks mooie diploma's en een bak ervaring den arbeidsmarkt auf
Mag ik al met pensioen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
30? Ben je dan niet te oud voor de arbeidsmarkt
Als het aan FNV Bondgenoten ligt wel, maar je zult waarschijnlijk nog even moeten wachten.quote:
Gefeliciteerd met je Papa enne..waarom ga je niet bij hun eten?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:14 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn pap is vandaag 64 gewordendus vnv lekker thuis eten
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je Papa enne..waarom ga je niet bij hun eten?
Noord-Koreaanse uitslagquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het aan FNV Bondgenoten ligt wel, maar je zult waarschijnlijk nog even moeten wachten.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je Papa enne..waarom ga je niet bij hun eten?
Ze weten alleen nog niet waar ze het geld vandaan moeten halen hiervoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het aan FNV Bondgenoten ligt wel, maar je zult waarschijnlijk nog even moeten wachten.
Detailsquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ze weten alleen nog niet waar ze het geld vandaan moeten halen hiervoor
Ziet er niet erg smakelijk uit, vind ik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:07 schreef borisz het volgende:
Masterchef aussie. De kookaflevering uit New York is grappig. Ze gingen de Ah there is the Reuben sandwich maken met de kok van Carnegie Deli
Dan krijg je uiteindelijk zo'n sandwich
[ afbeelding ]
Hoop vlees, paar sneetjes brood en onder de kaas is nog wat zuurkool te vinden. Slechts $24,-
Mijn idee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ziet er niet erg smakelijk uit, vind ik.
Ik vind het er typisch Amerikaans uitzien.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:23 schreef golfer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
ik wil em wel proberenquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je zou toch nog even in Maastricht blijven?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:47 schreef Stereotomy het volgende:
a.s. donderdag met de auto terug naar Eindhoven. Al wat spulletjes terug brengen naar mijn oude huis. Sinds oktober vorig jaar niet meer geweest, zie er een beetje tegenop.
/dagboek
Neequote:Op maandag 15 augustus 2011 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je zou toch nog even in Maastricht blijven?
Ik wilde het niet al te onsmakelijk makenquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:51 schreef Den_Haag het volgende:
Die vallen nog mee Isa
Lekker geslapen trouwens?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:47 schreef Stereotomy het volgende:
a.s. donderdag met de auto terug naar Eindhoven. Al wat spulletjes terug brengen naar mijn oude huis. Sinds oktober vorig jaar niet meer geweest, zie er een beetje tegenop.
/dagboek
Hč, wat jammer! Ik vind je veel beter bij Maastricht dan bij Eindhoven passenquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:52 schreef Stereotomy het volgende:
NeeIk verhuis begin september terug
die ik in Disney Florida zag poehquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde het niet al te onsmakelijk makenEn dat is de gemiddelde Amerikaan hè
(serieus)
Ik heb wel goed geslapen, maar ben een beetje vroeg wakker. Maar dat is niet erg.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het er typisch Amerikaans uitzien.
Zo dus:Ik ken iemand en die gaat een trimester studeren in Ohio. Nou de eerste dagen langs de Wallmart en de Taco Bell's etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Je snapt direct waarom Amerika zo dik is.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik begreep het ook wel hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:58 schreef borisz het volgende:
Ik ken iemand en die gaat een trimester studeren in Ohio. Nou de eerste dagen langs de Wallmart en de Taco Bell's etc. Je snapt direct waarom Amerika zo dik is.
ik ben 10 kilo aangekomen na een jaar in Amerika. Terwijl ik 4x per week sportte.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begreep het ook wel hoorAlles draait er om eten, het eten is echt lekker, patat wordt gezien als groente in een restaurant en de porties voor 1 persoon maken wij hier klaar voor meerdere mensen. Neem daarbij al die gratis refills en het feit dat ze dol zijn op vet eten en ik weet al zeker dat de persoon die je kent zwaarder thuis komt dan is vertrokken
In Frankrijk ook!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begreep het ook wel hoorAlles draait er om eten, het eten is echt lekker, patat wordt gezien als groente in een restaurant en de porties voor 1 persoon maken wij hier klaar voor meerdere mensen. Neem daarbij al die gratis refills en het feit dat ze dol zijn op vet eten en ik weet al zeker dat de persoon die je kent zwaarder thuis komt dan is vertrokken
Dat vraagt om een voor en na fotoquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben 10 kilo aangekomen na een jaar in Amerika. Terwijl ik 4x per week sportte.
Hey, ik dacht alleen dat die Amerikanen zo gek waren!quote:
Toen mijn zus uit FRankrijk kwam met een franse vriend, kon hij zijn geluk niet op. Hij wilde graag 2 soorten groente bij het eten. Maar als echte hollandse vond mijn zus aardappels geen groente. Hij kreeg dus 3 soorten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, ik dacht alleen dat die Amerikanen zo gek waren!Maar dan hebben ze in Frankrijk waarschijnlijk een normale tot kleine portie patat bij het eten.
In de VS was het ook heel normaal om een halve zak chips bij je lunch te krijgen. Bestel je een broodje, krijg je er een schaal chips bij
Ik ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hč, wat jammer! Ik vind je veel beter bij Maastricht dan bij Eindhoven passen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |