En dat!quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vaak is dat zo.
En nieuwe spullen aanbrengen gaat heel makkelijk met het juiste gereedschap. nooit proberen in beton te boren met een gewone boor bijv.
Investeer liever wat in een boorhamer met goede boortjes.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:39 schreef borisz het volgende:
DE EINDVERSIE VAN DE SCRIPTIE IS OP DE MAIL
Moet je nog verdedigen / presenteren en zo?quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:04 schreef borisz het volgende:
Koffie is voldoende![]()
Ben benieuwd wie de tweede lezer gaat worden. Mijn docent zal me wel een voldoende geven, hopelijk is de tweede lezer net zo positief.![]()
Binnen nu en twee weken weten we het.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:39 schreef borisz het volgende:
DE EINDVERSIE VAN DE SCRIPTIE IS OP DE MAIL
Voor sommigen, voor anderen is het de hel op aarde geloof ikquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jammer, is het leukste dat er is
Ga je het redden?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:22 schreef Stereotomy het volgende:
Goedzo Borisz
Heb een beetje een schrijfdip. Maar werk langzaam naar de 1 september deadline toe die ik mezelf heb gesteld.
Euhm... wat is er in godsnaam met jou gebeurdquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo ja, dan wel, zo niet dan niet
Zennnnn![]()
30 en onafhankelijk gewordenquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm... wat is er in godsnaam met jou gebeurd
30? Ben je dan niet te oud voor de arbeidsmarktquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
30 en onafhankelijk geworden
Straks mooie diploma's en een bak ervaring den arbeidsmarkt auf
Mag ik al met pensioen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
30? Ben je dan niet te oud voor de arbeidsmarkt
Als het aan FNV Bondgenoten ligt wel, maar je zult waarschijnlijk nog even moeten wachten.quote:
Gefeliciteerd met je Papa enne..waarom ga je niet bij hun eten?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:14 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn pap is vandaag 64 gewordendus vnv lekker thuis eten
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je Papa enne..waarom ga je niet bij hun eten?
Noord-Koreaanse uitslagquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het aan FNV Bondgenoten ligt wel, maar je zult waarschijnlijk nog even moeten wachten.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je Papa enne..waarom ga je niet bij hun eten?
Ze weten alleen nog niet waar ze het geld vandaan moeten halen hiervoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het aan FNV Bondgenoten ligt wel, maar je zult waarschijnlijk nog even moeten wachten.
Detailsquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ze weten alleen nog niet waar ze het geld vandaan moeten halen hiervoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |