abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 augustus 2011 @ 01:38:14 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100744752
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook zo'n service abonnement, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje een nonsens 'service' vind. Alles wat er onder valt leek mij gewoon onder normaal woningonderhoud van de woningbouwvereniging te vallen, maar dan nu voor 5-6 euro per maand. Nou ja, dan maar wat plakjes kaas minder op brood 8-)
1x voorrij kosten en nood-reparatie van onze riolering kostte ons een paar jaar geleden iets van 175 euro. Dus die 5,55 per maand heb ik er graag voor over.
Nog afgezien van dat ik zelf niet alles meer kan klussen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_100744788
Dat zeg ik toch niet?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 15 augustus 2011 @ 01:41:54 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100744859
quote:
maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje een nonsens 'service' vind.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_100744894
Lees je nu zo selectief :? :?
Volgende zin:
quote:
Alles wat er onder valt leek mij gewoon onder normaal woningonderhoud van de woningbouwvereniging te vallen
Context??
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 15 augustus 2011 @ 01:44:02 #105
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100744920
En dan heb jij nog een jonge gezonde vent in huis die dat ook allemaal ongetwijfeld kan doen. Al die klusjes. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_100744974
Ja, want elke nerd is supergoed met electriciteit, sloten en waterleidingen.
  maandag 15 augustus 2011 @ 01:49:31 #107
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100745076
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 01:46 schreef Isabeau het volgende:
:D
Niet dan?

Maar ons servicegedoe is hier te vinden.
Best veel omvattend vind ik. :)
Poef.....gone! ©golfer
pi_100748376
quote:
12s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:57 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Waar ben je?? :o
Waar? In bed? :P
Sommife mensen moeten gewoon weer werken....
(Ugge ugge :+ :'))
pi_100748703
Goeiemorgen!
Welkom terug Sun/Tav!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_100748707
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 01:46 schreef Isabeau het volgende:
_O-

Tara repareert trouwens ook vreemde dingen zelf, gewoon vragen of ze het willen doen ;)
En heb je je mail nog gelezen? :+ En ik was gister, einde van de middag bij je :+ (waren in de buurt) maar volgens mij sliep je nog :D )

Goedemorgen.
Mijn huis ziet er ontzettend ontploft uit, maar ik kan er de vinger niet opleggen wat het is en voel me dus niet in staat het op te lossen? :?
pi_100748721
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 07:59 schreef freecell het volgende:

[..]

_O-

Tara repareert trouwens ook vreemde dingen zelf, gewoon vragen of ze het willen doen ;)
En heb je je mail nog gelezen? :+ En ik was gister, einde van de middag bij je :+ (waren in de buurt) maar volgens mij sliep je nog :D )

Goedemorgen.
Mijn huis ziet er ontzettend ontploft uit, maar ik kan er de vinger niet opleggen wat het is en voel me dus niet in staat het op te lossen? :?
Vragen of Tara het repareert? :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_100748741
Die is naar zijn werk, met frisse tegenzin.
Stofzuigen helpt vast al wel wat.
En weekboodschappen doen.

Maar volgens mij zijn het echt allemaal piepkleine dignetjes die samen *BOEM* doen }:|
pi_100748744
krak, wat een goed idee _O_

Ik heb geen idee hoe laat ik gisteren uit bed was, maar ik heb in ieder geval geen bel gehoord. Zag wel een gemist telefoontje van Tara!

Wat ziet er precies ontploft uit, FC? Ligt er van alles op plekjes waar het niet hoort of zo?
pi_100748755
Weet ik niet :D Het is echt een chaos! Tuut!

Uurtje of 3 was het denk ik? Half 4? Wel gebeld, geen antwoord :P
Msargoed, dan moeten we onszelf maar aankondigen ;)
pi_100748767
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:07 schreef freecell het volgende:
Weet ik niet :D Het is echt een chaos! Tuut!

Uurtje of 3 was het denk ik? Half 4? Wel gebeld, geen antwoord :P
Msargoed, dan moeten we onszelf maar aankondigen ;)
Dan had ik de wekker gezet, veel handiger :Y

En hoe kan het nu een chaos zijn terwijl je niet ziet wat de veroorzaker van de chaos is :D
Het is me niet helemaal duidelijk, zeg maar 8-) Ik zou gewoon beginnen met opruimen en schoonmaken en zien of het er van opknapt :D
pi_100748773
Ik kan mijn weekboodschappen ook niet bedenken :D
Hersens zijn beetje zoek geloof ik :')
pi_100748797
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:09 schreef freecell het volgende:
Ik kan mijn weekboodschappen ook niet bedenken :D
Hersens zijn beetje zoek geloof ik :')
Misschien maken je rondslingerende hersens het wel rommelig in huis *)
pi_100748811
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien maken je rondslingerende hersens het wel rommelig in huis *)
_O-
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_100748813
Isa, ik maak beeldmateriaal voor je :+
pi_100748819
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:12 schreef freecell het volgende:
Isa, ik maak beeldmateriaal voor je :+
lol :D
pi_100748831
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:?

Ja, wat losse dingen, maar dan is het nog niet opgelost geloof ik :?

En beetje rare foto, ik moest meneertje ' nee, geen kleren, ik wil nog even bloot zijn' ontwijken met mijn telefoon :P
pi_100748843
Ja, heel duidelijk hoor. Die troepjes op de bank ogen rommelig. Dat allemaal van de bank op de grond schuiven en ik weet zeker dat het er al stukken beter uit ziet ^O^

schoonmaken a la Isa
pi_100748844
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:14 schreef freecell het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:?

Ja, wat losse dingen, maar dan is het nog niet opgelost geloof ik :?

En beetje rare foto, ik moest meneertje ' nee, geen kleren, ik wil nog even bloot zijn' ontwijken met mijn telefoon :P
Soms vraag ik me af wat hij later gaat worden. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_100748845
Gaat zijn grootvader achterna :D
pi_100748846
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:16 schreef krakkemieke het volgende:

Soms vraag ik me af wat hij later gaat worden. :+
Naturist :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')