enige wat steer hoeft te doen is op vrijdag en zondag voer bijvullen en waterfontein en de stront uit de bak scheppenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ze ook nog allerlei pilletjes oid hebben moeten en anti-vlo-spul dan wordt het wel ingewikkelder ja
Die reclame voor jullie maandelijkse issue is nog erger volgens mijquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Psst: Marketing is erger....![]()
Vooral die van parfumsDie is echt niet van deze wereld
have a happy period?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Die reclame voor jullie maandelijkse issue is nog erger volgens mij
Je bent vruchtbaar! Het is een zegening!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
have a happy period?
echt die reclame is bedacht door mannen
happy period, ga toch weg. er is niks happy aan
lang leve de pilquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent vruchtbaar! Het is een zegening!
Nou, ik vond op een gegeven moment van die tampon-reclame wel heel erg leuk bedacht. Zo'n 10-jarig jochie die met zijn vriendjes bespreekt wat hij wil hebben op zijn verjaardag en dan zegt dat hij tampons wil. Want daar kan je mee parachutespringen, zeilen, zwemmen en paardrijden!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:21 schreef Den_Haag het volgende:
Die reclame voor jullie maandelijkse issue is nog erger volgens mij
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik vond op een gegeven moment van die tampon-reclame wel heel erg leuk bedacht. Zo'n 10-jarig jochie die met zijn vriendjes bespreekt wat hij wil hebben op zijn verjaardag en dan zegt dat hij tampons wil. Want daar kan je mee parachutespringen, zeilen, zwemmen en paardrijden!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lang leve de pildoorslikkenprikken tot je erbij neervalt
Reclame werktquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:24 schreef Memento-Mori het volgende:
straks ff naar de c1000 fietsen, euroknallers
plein 1992 ah? of die aan de scharneweg? ah ik ga naar brusselse poort die heeft n XLquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga ff naar de grote AH, kijken of er nog diepvriestassen zijn
Plein, Scharnerweg is te verquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
plein 1992 ah? of die aan de scharneweg?
He-le-maal niet! Gewoon doen dus. En mocht je last krijgen van lichte doorbraakbloedingen dan even een stopweek invoeren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Dr. Isa, even over de pil hoe erg is doorslikken nou precies?
zo groot is die op plein heul nietquote:
meestal neem ik een stopweek na een doosje (3strips) maar nu was er die week iets (oh ja sauna) en slikte ik toch nog een strip door, nu zou ik vanavond de laatste hebben maar "ongesteld" op LL dank u feestelijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
He-le-maal niet! Gewoon doen dus. En mocht je last krijgen van lichte doorbraakbloedingen dan even een stopweek invoeren.
Dan zou de prikpil toch ook onmogelijk zijn, ik word nooit meer ongesteld.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
meestal neem ik een stopweek na een doosje (3strips) maar nu was er die week iets (oh ja sauna) en slikte ik toch nog een strip door, nu zou ik vanavond de laatste hebben maar "ongesteld" op LL dank u feestelijkdus ik slik nog een strip door (5e dus). De een zegt kan geen kwaad, de ander zegt dat af en toe doorslikken niet erg is maar niet teveel
En bij 21 jaar ontplof je?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:42 schreef Den_Haag het volgende:
Laatst nog een onderzoek over gepubliceerd MeMo. je mag 20 jaar doorslikken.
gaat dat serieus voor een dollar???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |