Evelything you want?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, en Stereo heeft een actie vool 10 EUR (CUL SC plijs) onbepelkt leizen!
[TK] NS dagkaarten voor 12.50 (actie HEMA)
ben er nog nooit zo blij mee geweestquote:
Wanneer gaan we naar Beluga Beachclubquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog n half uurtje en dan ferkansie
dat jurkje moet gestreken worden eerstquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar Beluga Beachclub
Jij in rood jurkje, ik in colbertje
Heit en Bolo zijn zwagers van elkaarquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat jurkje moet gestreken worden eersten ik heb geen strijkijzer
Johnny Heitinga was er gister ooken Boudewijn Zenden
en heb je vuurwerk gezien?
Ja hope so!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ben er nog nooit zo blij mee geweestvind mn werk echt vreselijk stom
hopelijk na dinsdag goede kans op nieuw baantje
reeds 2xquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:37 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie dat filmpje nou al aangeklikt
dat wist ikquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Heit en Bolo zijn zwagers van elkaar
PSVquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
jep, is wel te zien vanaf hier, en die Batman lichten
Gister was ik bij Bert van Marwijk bij PSV![]()
Nemen we op.quote:
Funnyquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:30 schreef Bluezz het volgende:
Nog maar een keer de happy ending
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=688840
Welkom thuis!quote:
Kijk uit naar de foto'squote:Op zondag 14 augustus 2011 22:49 schreef TAV74 het volgende:
Zo, en even gedouched. Lekker brak van het auto zitten, maar damn, wat een lekkere vakantie was hetVanaf morgen de foto's en het verslag maar eens uitwerken, dan val ik jullie wel weer lastig met de details
![]()
Hoe is het hier??
Ik jullie ook hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijk uit naar de foto's
We hebben jullie gemist
ik sluit me hier volledig bij aanquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:04 schreef golfer het volgende:
Ik snap dat nooit zo.
Mensen die wegblijven uit een leuke slowchat omdat een bepaald persoon ze niet zo ligt.
Ik heb met een aantal mensen ook totaal niets en sla consequent dus hun post over of lees ze even oppervlakkig, al snel doorheen scrollend, zonder me verder daaraan te ergeren en blijf met de rest waar ik wel iets mee heb gewoon gezellig posten.
Ik bedoel: het is maar Internet, hè?
En die snap ik nooit zo goed. Ik dacht altijd dat ik hier met echte mensen met gevoelens en goede en slechte kanten zat te kletsen. Maar ik kan het mis hebbenquote:
Leuk, Memo! Berlijn is nu wel helemaal 'in' hè?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:21 schreef Memento-Mori het volgende:
net nog ff met de ouders gebeld, die gaan morgen naar Berlijn voor n paar dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |