SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
:')
die heb ik nog niet w8quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Broertje, doe eens Artiest en Titel geven van je eerste nummer die je zo gaat draaien?
Celine Dion - My Heart Will Go Onquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Broertje, doe eens Artiest en Titel geven van je eerste nummer die je zo gaat draaien?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Celine Dion - My Heart Will Go On
Jaah, er is nog geen dag geweest dat ik draaide en jij niet luisterdequote:
wat is er ?quote:
You gotta be kidding me..quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
hoezoquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat draait niemand, zelfs Knetter niet..
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is muziek die mijn moeder mooi vindt!Jij als jonge gozer zijnde.......
quote:
Dan vind ik Celine Dion leuker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:27 schreef MsMessy het volgende:
Draai dan zoiets:
The Who - Pinball Wizard 3.02
Iron Maiden - Can I Play With Madness 3.32
Motorhead - Ace Of Spades 2.51
Metallica - Master of Puppets 8.55
Whitesnake - Here I Go Again 3.55
Deep Purple - Child In Time 7.50
Led Zeppelin - Stairway To Heaven 8.00
Thin Lizzy - Whiskey In The Jar 3.39
Styx - Babe 4.28
Black Sabbath - Paranoid 2.48
Thin Lizzy - Out in the Fields 4.22
Megadeth - Lucretia 3.58
Kiss - I Was Made For Lovin' You 4:30
Ik moet het nogsteeds aanpassen, staat hier nogsteeds Heideroosjesquote:
Man! Als hij dat wil draaien, draait hij dat toch lekker.quote:
Nee niet, echt niet..quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan vind ik Celine Dion leuker.
Tuurlijk!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Man! Als hij dat wil draaien, draait hij dat toch lekker.
Niet boos he, we bedoelen het als geintjequote:Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
The ramones-Judy Is a Punk [-][Live] is dat beter
Nope, komen uit het dorp waar ik ruim 10 jaar gewoond heb, als ik die clip bekijk, die trouwens voor de plaatselijk snackbar is opgenemn, zie ik allemaal bekende koppen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet het nogsteeds aanpassen, staat hier nogsteeds Heideroosjes
Mag ook gewoon, ik mute wel even moet ik erbij zeggen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Man! Als hij dat wil draaien, draait hij dat toch lekker.
Niet bij de omschrijving "keiharde classics"quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan vind ik Celine Dion leuker.
Ik heb hem een oplossing voorgedragen. Hij is het aan het overwegen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mag ook gewoon, ik mute wel even moet ik erbij zeggen.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:36 schreef weerstandje het volgende:
zozo eindelijk een keer goede muziek bij jullie ?
knap hoor
2 zelfs, ik zag ze, heb je zelfs op de radio bedankt johquote:
Verkeerde Lizzy trouwensquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
2 zelfs, ik zag ze, heb je zelfs op de radio bedankt joh
Verkeerde in zip gezet hahaquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verkeerde Lizzy trouwensWilde Whiskey hebben
ook goedquote:
quote:
quote:
iig 2 tevreden luisteraarsquote:
ik vond het prima om aan te horen inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
iig 2 tevreden luisteraars![]()
![]()
Ondanks dat ik niet echt uit m'n woorden kwam
Goede show hoor! Lekkere muziek.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
iig 2 tevreden luisteraars![]()
![]()
Ondanks dat ik niet echt uit m'n woorden kwam
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:09 schreef Trollscience het volgende:
Broertje
(nohomo)
Toffen muziekjens
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:13 schreef Trollscience het volgende:
Deze vind ik niet zo tof eerlijk gezegd
En ik dus welquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:13 schreef Trollscience het volgende:
Deze vind ik niet zo tof eerlijk gezegd
Wel een echt LU-toastje dan?quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik snap niet wat er mis is met dit nr
quote:
Wel weer netjes ingeslikt?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moest een beetje in mijn mond vomitteren.
Neen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ben ik wel te verstaan
Niet geheel goedquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ben ik wel te verstaan
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ben ik wel te verstaan
Ja, zoiets!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]Als een knorrende maag bij een kernraketinslag!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]Als een knorrende maag bij een kernraketinslag!
Don't blame it on sunshinequote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:33 schreef ToT het volgende:
Iets luider en duidelijker praten, en staat alles wel op max?
yupquote:
Dan kun je bij de microfoon de EQ indrukken en daar de equalizer compleet op max zetten bij alles!quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan kun je bij de microfoon de EQ indrukken en daar de equalizer compleet op max zetten bij alles!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Don't blame it on sunshine
Don't blame it on moonlight
Don't blame it on good times
Blame it on the mic-ro-phone!
Ook wel eens goed!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, ik denk dat ik maar op tijd m'n bed in ga
Slaap lekker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trustenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:43 schreef Trollscience het volgende:
Sorry broertje, ik tune even uit, niet omdat de muziek slecht is ofzo, maar omdat ik oldskool thrash ga luisteren. Sorry
Jaah, kan handig zijn, zeker vandaag.. Zit hier gewoon te wezenlozen op m'n stoel..quote:
Dankquote:
Taxidudequote:
Trusten schatjequote:
quote:
Goed merk zegt dus niet altijd alles.. Ik heb je echt nog geen enkele keer dat je draaide fatsoenlijk verstaan ermee..quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
is een goed merk
Alsof hij Nederlands kan lezen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die advertentie is ook naar MC Hammer zelf gestuurd!
Komt ook een beetje omdat hij erg zacht en monotoon praat!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed merk zegt dus niet altijd alles.. Ik heb je echt nog geen enkele keer dat je draaide fatsoenlijk verstaan ermee..
zal morgen erna kijken voor jequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed merk zegt dus niet altijd alles.. Ik heb je echt nog geen enkele keer dat je draaide fatsoenlijk verstaan ermee..
Een beetje welquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt ook een beetje omdat hij erg zacht en monotoon praat!
sennheiserquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef Watertornado het volgende:
Wat voor merk mic heb je dan the-brother-of-uzunumaki?
Sennheiserquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef Watertornado het volgende:
Wat voor merk mic heb je dan the-brother-of-uzunumaki?
e8155quote:
Oh je mag wel doorgaan van mij hoor!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wie gaat om 22.00 of moet ik doorgaan ?
Maar ik ben heel jong, dat compenseert hetquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze zegt meneer tegen me![]()
*voelt zich oud*
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Straks even zien of ik beter te verstaan ben
Ik heb hem in de achterkant in geplugt
Zoiets kreeg ik ook in een snackbar te horen vorige week ofzo..quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik ben heel jong, dat compenseert het.
Geef het maar toe, Jofu.... je begint oud te worden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zoiets kreeg ik ook in een snackbar te horen vorige week ofzo..
Dametje zei meneer tegen me.. DUs ik zeg "Ja ho even, zo oud ben ik niet, 27 pas.."
"Ja, maar voor iemand van 15 is 27 oud.."
Ik noem mensen van boven de 50 pas oudquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zoiets kreeg ik ook in een snackbar te horen vorige week ofzo..
Dametje zei meneer tegen me.. DUs ik zeg "Ja ho even, zo oud ben ik niet, 27 pas.."
"Ja, maar voor iemand van 15 is 27 oud.."
quote:
Ben jij dan de topicbejaardequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Geef het maar toe, Jofu.... je begint oud te worden.
Dus, wanneer gaan we meeten?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik noem mensen van boven de 50 pas oud
Maar eigenlijk is het: "Je bent pas oud als je niet meer open staat voor nieuwe ervaringen"
Hoe laat gaat jouw wekker?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:01 schreef Melting het volgende:
Maar goed..... ik ga mijn bed ook opzoeken... morgen weer vroeg op om te gaan werken.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ben jij dan de topicbejaarde(grapje)
Niet zo vroeg als de jouwe, dat weet ik in ieder geval wel. Maar ik heb mijn slaap nodig.quote:
* RockNijntje quote uit Fobo:quote:
Dus 18 of heel misschien ooit eerderquote:• Gaat als ze 18 is ook gezellig FOK!meeten
• Maakt voor hele lieve mensen een uitzondering op dat vorige
Broertje het ligt niet aan je Mic, maar je stem is voor sommige mensen gewoon wat moeilijk te volgen.quote:
waarom 18? 16/17 is ook goedquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje quote uit Fobo:
[..]
Dus 18 of heel misschien ooit eerder
Hier zou dat kunnen, maar het ging meer om een andere SC waar de jongsten (die meeten) gemiddeld 25-30 zijnquote:
Welleken SC?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier zou dat kunnen, maar het ging meer om een andere SC waar de jongsten (die meeten) gemiddeld 25-30 zijn
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
was ik beter te verstaan
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]Zei je iets? Dit keer hoorde ik ECHT niets.
ah ja, maar onze meets zijn leuk, ik zou wel wachten tot je zestien bent... ivm alcohol enzoquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier zou dat kunnen, maar het ging meer om een andere SC waar de jongsten (die meeten) gemiddeld 25-30 zijn
Ditquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]Zei je iets? Dit keer hoorde ik ECHT niets.
Je werd eruit geschreeuwd?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achso, daar ben ik welgeteld twee keer durven te zijn.
Appelsapquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ah ja, maar onze meets zijn leuk, ik zou wel wachten tot je zestien bent... ivm alcohol enzo
quote:
Dat is je eigen keuze, maar je wil als 14/15jarige niet tussen de lamme mensen zittenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je werd eruit geschreeuwd?
[..]
Appelsap
16 is het minimum hoor!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat is je eigen keuze, maar je wil als 14/15jarige niet tussen de lamme mensen zitten
oudersquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:12 schreef zakstront het volgende:
leuke nummers! verder gewoon iets luider spreken (of moet je met je buren rekening houden?)
Wij kunnen hier in huis gewoon verstaanbaar praten zonder dat de buren het horenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:12 schreef zakstront het volgende:
leuke nummers! verder gewoon iets luider spreken (of moet je met je buren rekening houden?)
Dacht ik alquote:
Als je ouders de radio uitdoen neem ik het wel overquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dacht ik al![]()
Weten ze dat je FOK!t/Radio't?
Heh?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Als je ouders de radio uitdoen neem ik het wel over
dat ik Fok JA radio neequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dacht ik al![]()
Weten ze dat je FOK!t/Radio't?
Lolquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dat ik Fok JA radio nee
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lol. Mijne weten niet eens dat ik Fok heb
.
Oh ok, het zal wel, ik draai nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Computer valt dan uit verbinding valt weg(stroom uit doen
).
Ja maar dat is een beetje anders denk ikquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar dat is een beetje anders denk ik.
Mijne ook niet!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mijn mama weet niet eens dat Fok! bestaat
Ditquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mijn mama weet niet eens dat Fok! bestaat
hahaquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
Ik vind het trouwens belachelijk dat dit kind zulke toffe muziek draait. Ik bedoel kan 'ie niet gewoon Top40 luisteren ofzo?
Teeheequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
Ik vind het trouwens belachelijk dat dit kind zulke toffe muziek draait. Ik bedoel kan 'ie niet gewoon Top40 luisteren ofzo?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
Ik klik Fok altijd weg als ze langslopen, een keer lukte dat niet, maar ma geloofde dat het MSN was, fixed.
Hij. heet. naatje_1.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mijne wel, hoe kon ik anders vertellen waar ik nathanael vandaan had?
Lolz!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
Celine Dion is tof.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Lolz!Je hebt Celine Dion net niet gehoord?
Oh, als zoiets mij gebeurt zeg ik dat ik diegene heb leren kennen doordat iemand hem in een groepsgesprek op msn gooidequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mijne wel, hoe kon ik anders vertellen waar ik nathanael vandaan had?
quote:
quote:
ikquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
1- Wie draait er
2- laat je stem nog eens horen
3- Ik ben baas
4- groetjes van myr
1 je broertjequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
1- Wie draait er
2- laat je stem nog eens horen
3- Ik ben baas
4- groetjes van myr
Mijne zouden vragen gaan stellen, is kut.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:22 schreef zakstront het volgende:
maar je hoeft je niet te schamen tegenover je ouders dat je radio maakt.... lijkt me iets om trots op te zijn!
Precies!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:22 schreef zakstront het volgende:
maar je hoeft je niet te schamen tegenover je ouders dat je radio maakt.... lijkt me iets om trots op te zijn!
Jij kan zeggen dat het onderdeel van je opleiding isquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:23 schreef cablegunmaster het volgende:
Mijne vinden het irritant dat ik dan niet help in huis. meer ook niet
die vinden het leuk.
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij kan zeggen dat het onderdeel van je opleiding is.
Ik wil ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:26 schreef gewoonfaye het volgende:
OVER MINDER DAN EEN WEEK LOWLANDS
FUCKYEAAAAAAAH
Mijn festivaltijd is al begonnenquote:
Hoe doe je dat dan zonder dat ze het merkt?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Mam vindt msn al eng, ze denkt dat je er zomaar een pedo tegen kan komen. Als ik haar ga vertellen dat ik op een forum post flipt ze helemaal waarschijnlijk.
Als ik beneden zit: wegklikken als ze langskomenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan zonder dat ze het merkt?
Je leeft dus op het randje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik beneden zit: wegklikken als ze langskomen
Als ik boven zit: no prob
Wat dacht je van gewoon eerlijk zijn?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik beneden zit: wegklikken als ze langskomen
Als ik boven zit: no prob
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon eerlijk zijn?.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Mam vindt msn al eng, ze denkt dat je er zomaar een pedo tegen kan komen. Als ik haar ga vertellen dat ik op een forum post flipt ze helemaal waarschijnlijk.
quote:
Deze jongedamequote:
Nee, ik ook niet toen ik je voor het eerst ontmoette.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze jongedame
komt met mij in muzieksmaak "high" overeen, wat ik nooit verwacht had.
Ow tjeempie, wat had je van mij verwacht dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet toen ik je voor het eerst ontmoette.
Props broski.
Music you have in common includes Krezip, Bløf, Snow Patrol, Guus Meeuwis and The Beatles.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet toen ik je voor het eerst ontmoette.
Props broski.
Beethoven en Mozart. En wat Frank Sinatra.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ow tjeempie, wat had je van mij verwacht dan?
jou Account staat niet op Last.fmquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ow tjeempie, wat had je van mij verwacht dan?
Nee, mij account niet. Maar misschien mijn account wel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jou Account staat niet op Last.fm
wat is je last.fm?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, mij account niet. Maar misschien mijn account wel.
Leuk dat je gelijk graaft.
Your musical compatibility with AlottaFaginaJwz is SUPERquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Beethoven en Mozart. En wat Frank Sinatra.
15quote:
Dat risico durf ik niet te nemenquote:
Ben zelfs very high met jou. Maar dat komt voornamelijk door dat goa als ik het zo ziequote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben zelfs very high met jou. Maar dat komt voornamelijk door dat goa als ik het zo zie
Queue eens een paar !quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wie gaat er om 23.00
.wil ook wel doorgaan anders tot 0.00
Nee , ben aan het proggen ... anders maak ik een lijst en moet ik hem op auto zettenquote:
Relaxte muziek?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee , ben aan het proggen ... anders maak ik een lijst en moet ik hem op auto zetten.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
NIJNTJE
lang niet gezien
kusje op je neus
WAAAAJOOOOOOOOOOOO KNETTERRRRR SOEPPRINSES VAN ME!!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
NIJNTJE
lang niet gezien
kusje op je neus
Ben jij nou KG of Myr?quote:
Ah okequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:47 schreef cablegunmaster het volgende:
Never shout never - what is love
Counting Crows - What is love
Racoon - Love you more
Krezip - peace of mind (omdat al mag je in de friends zone belanden tja vrede mee hebben ). en hope ndat ze toch een keer naar je omkijkt .
Snow Patrol - Chasing cars ( omdat Faaay)
Stephen lynch - Love song (omdat humor )
Nin - We're in this together
Blue Man Group /Venus hum - I Feel love
Lion king - Can you feel the love tonight
T.A.T.U - Show me love.
Counting Crows - Mr. Jones.
Linkin Park - With you.
Omnia - The Elven Lover.
Vorige set . vanavond om 6 uur - 7 uur .
Allebei een beetjequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben jij nou KG of Myr?
KG denk ik?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Allebei een beetjeWe willen je adopteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |