Man! Als hij dat wil draaien, draait hij dat toch lekker.quote:
Nee niet, echt niet..quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan vind ik Celine Dion leuker.
Tuurlijk!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Man! Als hij dat wil draaien, draait hij dat toch lekker.
Niet boos he, we bedoelen het als geintjequote:Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
The ramones-Judy Is a Punk [-][Live] is dat beter
Nope, komen uit het dorp waar ik ruim 10 jaar gewoond heb, als ik die clip bekijk, die trouwens voor de plaatselijk snackbar is opgenemn, zie ik allemaal bekende koppen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet het nogsteeds aanpassen, staat hier nogsteeds Heideroosjes
Mag ook gewoon, ik mute wel even moet ik erbij zeggen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Man! Als hij dat wil draaien, draait hij dat toch lekker.
Niet bij de omschrijving "keiharde classics"quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan vind ik Celine Dion leuker.
Ik heb hem een oplossing voorgedragen. Hij is het aan het overwegen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mag ook gewoon, ik mute wel even moet ik erbij zeggen.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:36 schreef weerstandje het volgende:
zozo eindelijk een keer goede muziek bij jullie ?
knap hoor
2 zelfs, ik zag ze, heb je zelfs op de radio bedankt johquote:
Verkeerde Lizzy trouwensquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
2 zelfs, ik zag ze, heb je zelfs op de radio bedankt joh
Verkeerde in zip gezet hahaquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verkeerde Lizzy trouwensWilde Whiskey hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |