SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
:')
die heb ik nog niet w8quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Broertje, doe eens Artiest en Titel geven van je eerste nummer die je zo gaat draaien?
Celine Dion - My Heart Will Go Onquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Broertje, doe eens Artiest en Titel geven van je eerste nummer die je zo gaat draaien?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Celine Dion - My Heart Will Go On
Jaah, er is nog geen dag geweest dat ik draaide en jij niet luisterdequote:
wat is er ?quote:
You gotta be kidding me..quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
hoezoquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat draait niemand, zelfs Knetter niet..
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is muziek die mijn moeder mooi vindt!Jij als jonge gozer zijnde.......
quote:
Dan vind ik Celine Dion leuker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:27 schreef MsMessy het volgende:
Draai dan zoiets:
The Who - Pinball Wizard 3.02
Iron Maiden - Can I Play With Madness 3.32
Motorhead - Ace Of Spades 2.51
Metallica - Master of Puppets 8.55
Whitesnake - Here I Go Again 3.55
Deep Purple - Child In Time 7.50
Led Zeppelin - Stairway To Heaven 8.00
Thin Lizzy - Whiskey In The Jar 3.39
Styx - Babe 4.28
Black Sabbath - Paranoid 2.48
Thin Lizzy - Out in the Fields 4.22
Megadeth - Lucretia 3.58
Kiss - I Was Made For Lovin' You 4:30
Ik moet het nogsteeds aanpassen, staat hier nogsteeds Heideroosjesquote:
Man! Als hij dat wil draaien, draait hij dat toch lekker.quote:
Nee niet, echt niet..quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan vind ik Celine Dion leuker.
Tuurlijk!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Man! Als hij dat wil draaien, draait hij dat toch lekker.
Niet boos he, we bedoelen het als geintjequote:Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
The ramones-Judy Is a Punk [-][Live] is dat beter
Nope, komen uit het dorp waar ik ruim 10 jaar gewoond heb, als ik die clip bekijk, die trouwens voor de plaatselijk snackbar is opgenemn, zie ik allemaal bekende koppen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet het nogsteeds aanpassen, staat hier nogsteeds Heideroosjes
Mag ook gewoon, ik mute wel even moet ik erbij zeggen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Man! Als hij dat wil draaien, draait hij dat toch lekker.
Niet bij de omschrijving "keiharde classics"quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan vind ik Celine Dion leuker.
Ik heb hem een oplossing voorgedragen. Hij is het aan het overwegen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mag ook gewoon, ik mute wel even moet ik erbij zeggen.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:36 schreef weerstandje het volgende:
zozo eindelijk een keer goede muziek bij jullie ?
knap hoor
2 zelfs, ik zag ze, heb je zelfs op de radio bedankt johquote:
Verkeerde Lizzy trouwensquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
2 zelfs, ik zag ze, heb je zelfs op de radio bedankt joh
Verkeerde in zip gezet hahaquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verkeerde Lizzy trouwensWilde Whiskey hebben
ook goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |