Als je ouders de radio uitdoen neem ik het wel overquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dacht ik al![]()
Weten ze dat je FOK!t/Radio't?
Heh?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Als je ouders de radio uitdoen neem ik het wel over
dat ik Fok JA radio neequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dacht ik al![]()
Weten ze dat je FOK!t/Radio't?
Lolquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dat ik Fok JA radio nee
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lol. Mijne weten niet eens dat ik Fok heb
.
Oh ok, het zal wel, ik draai nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Computer valt dan uit verbinding valt weg(stroom uit doen
).
Ja maar dat is een beetje anders denk ikquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar dat is een beetje anders denk ik.
Mijne ook niet!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mijn mama weet niet eens dat Fok! bestaat
Ditquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mijn mama weet niet eens dat Fok! bestaat
hahaquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
Ik vind het trouwens belachelijk dat dit kind zulke toffe muziek draait. Ik bedoel kan 'ie niet gewoon Top40 luisteren ofzo?
Teeheequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
Ik vind het trouwens belachelijk dat dit kind zulke toffe muziek draait. Ik bedoel kan 'ie niet gewoon Top40 luisteren ofzo?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
Ik klik Fok altijd weg als ze langslopen, een keer lukte dat niet, maar ma geloofde dat het MSN was, fixed.
Hij. heet. naatje_1.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mijne wel, hoe kon ik anders vertellen waar ik nathanael vandaan had?
Lolz!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
Celine Dion is tof.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Lolz!Je hebt Celine Dion net niet gehoord?
Oh, als zoiets mij gebeurt zeg ik dat ik diegene heb leren kennen doordat iemand hem in een groepsgesprek op msn gooidequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mijne wel, hoe kon ik anders vertellen waar ik nathanael vandaan had?
quote:
quote:
ikquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
1- Wie draait er
2- laat je stem nog eens horen
3- Ik ben baas
4- groetjes van myr
1 je broertjequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
1- Wie draait er
2- laat je stem nog eens horen
3- Ik ben baas
4- groetjes van myr
Mijne zouden vragen gaan stellen, is kut.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:22 schreef zakstront het volgende:
maar je hoeft je niet te schamen tegenover je ouders dat je radio maakt.... lijkt me iets om trots op te zijn!
Precies!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:22 schreef zakstront het volgende:
maar je hoeft je niet te schamen tegenover je ouders dat je radio maakt.... lijkt me iets om trots op te zijn!
Jij kan zeggen dat het onderdeel van je opleiding isquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:23 schreef cablegunmaster het volgende:
Mijne vinden het irritant dat ik dan niet help in huis. meer ook niet
die vinden het leuk.
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij kan zeggen dat het onderdeel van je opleiding is.
Ik wil ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:26 schreef gewoonfaye het volgende:
OVER MINDER DAN EEN WEEK LOWLANDS
FUCKYEAAAAAAAH
Mijn festivaltijd is al begonnenquote:
Hoe doe je dat dan zonder dat ze het merkt?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Mam vindt msn al eng, ze denkt dat je er zomaar een pedo tegen kan komen. Als ik haar ga vertellen dat ik op een forum post flipt ze helemaal waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |