yupquote:
Dan kun je bij de microfoon de EQ indrukken en daar de equalizer compleet op max zetten bij alles!quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan kun je bij de microfoon de EQ indrukken en daar de equalizer compleet op max zetten bij alles!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Don't blame it on sunshine
Don't blame it on moonlight
Don't blame it on good times
Blame it on the mic-ro-phone!
Ook wel eens goed!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, ik denk dat ik maar op tijd m'n bed in ga
Slaap lekker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trustenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:43 schreef Trollscience het volgende:
Sorry broertje, ik tune even uit, niet omdat de muziek slecht is ofzo, maar omdat ik oldskool thrash ga luisteren. Sorry
Jaah, kan handig zijn, zeker vandaag.. Zit hier gewoon te wezenlozen op m'n stoel..quote:
Dankquote:
Taxidudequote:
Trusten schatjequote:
quote:
Goed merk zegt dus niet altijd alles.. Ik heb je echt nog geen enkele keer dat je draaide fatsoenlijk verstaan ermee..quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
is een goed merk
Alsof hij Nederlands kan lezen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die advertentie is ook naar MC Hammer zelf gestuurd!
Komt ook een beetje omdat hij erg zacht en monotoon praat!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed merk zegt dus niet altijd alles.. Ik heb je echt nog geen enkele keer dat je draaide fatsoenlijk verstaan ermee..
zal morgen erna kijken voor jequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed merk zegt dus niet altijd alles.. Ik heb je echt nog geen enkele keer dat je draaide fatsoenlijk verstaan ermee..
Een beetje welquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt ook een beetje omdat hij erg zacht en monotoon praat!
sennheiserquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef Watertornado het volgende:
Wat voor merk mic heb je dan the-brother-of-uzunumaki?
Sennheiserquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef Watertornado het volgende:
Wat voor merk mic heb je dan the-brother-of-uzunumaki?
e8155quote:
Oh je mag wel doorgaan van mij hoor!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wie gaat om 22.00 of moet ik doorgaan ?
Maar ik ben heel jong, dat compenseert hetquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze zegt meneer tegen me![]()
*voelt zich oud*
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Straks even zien of ik beter te verstaan ben
Ik heb hem in de achterkant in geplugt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |