Zoiets kreeg ik ook in een snackbar te horen vorige week ofzo..quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik ben heel jong, dat compenseert het.
Geef het maar toe, Jofu.... je begint oud te worden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zoiets kreeg ik ook in een snackbar te horen vorige week ofzo..
Dametje zei meneer tegen me.. DUs ik zeg "Ja ho even, zo oud ben ik niet, 27 pas.."
"Ja, maar voor iemand van 15 is 27 oud.."
Ik noem mensen van boven de 50 pas oudquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zoiets kreeg ik ook in een snackbar te horen vorige week ofzo..
Dametje zei meneer tegen me.. DUs ik zeg "Ja ho even, zo oud ben ik niet, 27 pas.."
"Ja, maar voor iemand van 15 is 27 oud.."
quote:
Ben jij dan de topicbejaardequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Geef het maar toe, Jofu.... je begint oud te worden.
Dus, wanneer gaan we meeten?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik noem mensen van boven de 50 pas oud
Maar eigenlijk is het: "Je bent pas oud als je niet meer open staat voor nieuwe ervaringen"
Hoe laat gaat jouw wekker?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:01 schreef Melting het volgende:
Maar goed..... ik ga mijn bed ook opzoeken... morgen weer vroeg op om te gaan werken.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ben jij dan de topicbejaarde(grapje)
Niet zo vroeg als de jouwe, dat weet ik in ieder geval wel. Maar ik heb mijn slaap nodig.quote:
* RockNijntje quote uit Fobo:quote:
Dus 18 of heel misschien ooit eerderquote:• Gaat als ze 18 is ook gezellig FOK!meeten
• Maakt voor hele lieve mensen een uitzondering op dat vorige
Broertje het ligt niet aan je Mic, maar je stem is voor sommige mensen gewoon wat moeilijk te volgen.quote:
waarom 18? 16/17 is ook goedquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje quote uit Fobo:
[..]
Dus 18 of heel misschien ooit eerder
Hier zou dat kunnen, maar het ging meer om een andere SC waar de jongsten (die meeten) gemiddeld 25-30 zijnquote:
Welleken SC?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier zou dat kunnen, maar het ging meer om een andere SC waar de jongsten (die meeten) gemiddeld 25-30 zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |