Als ik beneden zit: wegklikken als ze langskomenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan zonder dat ze het merkt?
Je leeft dus op het randje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik beneden zit: wegklikken als ze langskomen
Als ik boven zit: no prob
Wat dacht je van gewoon eerlijk zijn?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik beneden zit: wegklikken als ze langskomen
Als ik boven zit: no prob
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon eerlijk zijn?.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Mam vindt msn al eng, ze denkt dat je er zomaar een pedo tegen kan komen. Als ik haar ga vertellen dat ik op een forum post flipt ze helemaal waarschijnlijk.
quote:
Deze jongedamequote:
Nee, ik ook niet toen ik je voor het eerst ontmoette.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze jongedame
komt met mij in muzieksmaak "high" overeen, wat ik nooit verwacht had.
Ow tjeempie, wat had je van mij verwacht dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet toen ik je voor het eerst ontmoette.
Props broski.
Music you have in common includes Krezip, Bløf, Snow Patrol, Guus Meeuwis and The Beatles.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet toen ik je voor het eerst ontmoette.
Props broski.
Beethoven en Mozart. En wat Frank Sinatra.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ow tjeempie, wat had je van mij verwacht dan?
jou Account staat niet op Last.fmquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ow tjeempie, wat had je van mij verwacht dan?
Nee, mij account niet. Maar misschien mijn account wel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jou Account staat niet op Last.fm
wat is je last.fm?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, mij account niet. Maar misschien mijn account wel.
Leuk dat je gelijk graaft.
Your musical compatibility with AlottaFaginaJwz is SUPERquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Beethoven en Mozart. En wat Frank Sinatra.
15quote:
Dat risico durf ik niet te nemenquote:
Ben zelfs very high met jou. Maar dat komt voornamelijk door dat goa als ik het zo ziequote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben zelfs very high met jou. Maar dat komt voornamelijk door dat goa als ik het zo zie
Queue eens een paar !quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wie gaat er om 23.00
.wil ook wel doorgaan anders tot 0.00
Nee , ben aan het proggen ... anders maak ik een lijst en moet ik hem op auto zettenquote:
Relaxte muziek?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee , ben aan het proggen ... anders maak ik een lijst en moet ik hem op auto zetten.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
NIJNTJE
lang niet gezien
kusje op je neus
WAAAAJOOOOOOOOOOOO KNETTERRRRR SOEPPRINSES VAN ME!!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
NIJNTJE
lang niet gezien
kusje op je neus
Ben jij nou KG of Myr?quote:
Ah okequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:47 schreef cablegunmaster het volgende:
Never shout never - what is love
Counting Crows - What is love
Racoon - Love you more
Krezip - peace of mind (omdat al mag je in de friends zone belanden tja vrede mee hebben ). en hope ndat ze toch een keer naar je omkijkt .
Snow Patrol - Chasing cars ( omdat Faaay)
Stephen lynch - Love song (omdat humor )
Nin - We're in this together
Blue Man Group /Venus hum - I Feel love
Lion king - Can you feel the love tonight
T.A.T.U - Show me love.
Counting Crows - Mr. Jones.
Linkin Park - With you.
Omnia - The Elven Lover.
Vorige set . vanavond om 6 uur - 7 uur .
Allebei een beetjequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben jij nou KG of Myr?
KG denk ik?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Allebei een beetjeWe willen je adopteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |