Dat zo gelovenquote:
jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:58 schreef Joosterd het volgende:
[..]
En je kunt het zelf wel inschatten ongeveer of er een positieve of negatieve note is bijgekomen.
jij zou slapenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:58 schreef Kutstudent het volgende:
Doe eens normaal, hoe snel jullie gaan, wtf.
We gaan hard we gaan lekker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:58 schreef Kutstudent het volgende:
Doe eens normaal, hoe snel jullie gaan, wtf.
Een fipo maken en hem dan aanpassen naar fipo of iets dergelijks.quote:
we gaan los en we doen het allemaalquote:
Impliceren dat betreffende mod niet zat te kuttenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
het kwam na een heel vriendelijke bericht
die note
Je daar druk om makenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een fipo maken en hem dan aanpassen naar fipo of iets dergelijks.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vond nog een half flesje wijn.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:00 schreef Renesite het volgende:
Ow ja: ik ben terug van vakantie! Betekend dat ik maar eens FIPO controles ga houden.
(doe es niet
)
fijn is dat hequote:Op zondag 14 augustus 2011 01:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vond nog een half flesje wijn.
Ga dat alsjeblieft even zeggen tegen die kuttroll in dat klb topic over studenten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:00 schreef Renesite het volgende:
Universiteit
Zoals ik nu kijk alleen maar colleges op dinsdag en donderdag met optie een hoorcollege die via internet te bekijken is op vrijdag van 9 tot 11
En na het eerste trimester alleen op donderdag en vrijdag
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
fijn is dat he
ik vond net nog een flesje wodka ineens
Kijk kijk kijk meneer Rene ik post geen fipo's meerquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:00 schreef Renesite het volgende:
Ow ja: ik ben terug van vakantie! Betekend dat ik maar eens FIPO controles ga houden.
(doe es niet
)
esquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:00 schreef Renesite het volgende:
(doe es niet
)
Liefquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kijk kijk kijk meneer Rene ik post geen fipo's meer
wallah zena aniquote:
Dommelschquote:
Hallo ga jij een master rechten doen? Nee? Optiefen bachelortjequote:
Oh ja, ik moet nog eens kijken wanneer ik college heb jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:00 schreef Renesite het volgende:
Universiteit
Zoals ik nu kijk alleen maar colleges op dinsdag en donderdag met optie een hoorcollege die via internet te bekijken is op vrijdag van 9 tot 11
En na het eerste trimester alleen op donderdag en vrijdag
Na alcohol krijg je 'm niet goed meer omhoogquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja togg gewoon klemzuipen en dan jezelf betasten
ik ga je aangevenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hallo ga jij een master rechten doen? Nee? Optiefen bachelortje![]()
Het taalgebruik van een dode koe hebben en dan nog praatjes hebben ook.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hallo ga jij een master rechten doen? Nee? Optiefen bachelortje![]()
picsquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Na alcohol krijg je 'm niet goed meer omhoog
sryquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hou de dode koeien eens erbuiten ja
nee maar pics van dat je hem inderdaad niet rechtop krijgtquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja je kan geen pics maken van iets wat niet lukt he
o je wil pics daarvanquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee maar pics van dat je hem inderdaad niet rechtop krijgt
Jij niet zien we wel weer.quote:
Hahaha, mag je niet eens een beeeeetje lachen zaterdagnacht?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het taalgebruik van een dode koe hebben en dan nog praatjes hebben ook.
lol rofl hiahquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil ook wel langskomen hoor, weet waar jy woont hihaho![]()
Ik lach nooit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahaha, mag je niet eens een beeeeetje lachen zaterdagnacht?
Ik wacht wel op een collegamod die mij gaat modden
Laat diegene meteen kijken naar mijn melding.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahaha, mag je niet eens een beeeeetje lachen zaterdagnacht?
Ik wacht wel op een collegamod die mij gaat modden
Ik de puist op mn voorhoofd, bohh voelde lekker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:05 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb net een hele dikke alcoholpuist op m'n arm uitgeknepen. Ik vond dat jullie dat even moesten weten.
het is zondag lieverdquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:06 schreef Ezell het volgende:
Huh, ik dacht dat dit een doordeweekse dag was. Komt door de vakantie..
Welke melding? Ik ben volkomen onpartijdig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat diegene meteen kijken naar mijn melding.
Kan helemaal niet. Alle doordeweekse dagen zijn weekenddagen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:06 schreef Ezell het volgende:
af en toe ben je ook onuitstaanbaar hequote:Op zondag 14 augustus 2011 01:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Welke melding? Ik ben volkomen onpartijdig.
Maar dan zie je zo'n gapende rooie wond zitten. Op m'n arm boeit niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik de puist op mn voorhoofd, bohh voelde lekker.
Heb ik deze hele vakantie joh.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:06 schreef Ezell het volgende:
Make-up?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar dan zie je zo'n gapende rooie wond zitten. Op m'n arm boeit niet.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar dan zie je zo'n gapende rooie wond zitten. Op m'n arm boeit niet.
Een melding omtrent dit topic? Die melding?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
af en toe ben je ook onuitstaanbaar he
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
af en toe ben je ook onuitstaanbaar he
Oja, datgene wat jij altijd gebruikt.quote:
Af en toe moet kunnen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, datgene wat jij altijd gebruikt.
SPUIT ELF DAT HEB IK VANMIDDAG AL GEPOST HAHAHA FAALHAAS.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:10 schreef Kaasrol het volgende:
Juf ramt gezicht kleuter in tafeltje ik moest gniffelen![]()
niets mis meequote:Op zondag 14 augustus 2011 01:10 schreef Kaasrol het volgende:
Juf ramt gezicht kleuter in tafeltje ik moest gniffelen![]()
Gwn beetje foundation hier en daar, beetje blush en vandaag voor de tweede keer zo'n zwart lijntje boven mn ogen, de naam kwijtquote:
Dat mag. Alleen ik was niet op de hoogte van wat een collegamod in mijn vakantie heeft besproken. Er is nergens melding van gemaakt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vertel mijn mening gewoon, als dat niet mag...
lkkr tot zondagmiddag doorchillen op de pillenquote:
Ik heb betere dingen te doen dan FOK!quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SPUIT ELF DAT HEB IK VANMIDDAG AL GEPOST HAHAHA FAALHAAS.
Dat heet toch eyeliner?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gwn beetje foundation hier en daar, beetje blush en vandaag voor de tweede keer zo'n zwart lijntje boven mn ogen, de naam kwijt
ja en dan dinsdag instorten toch zwarte dindsagquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
lkkr tot zondagmiddag doorchillen op de pillen
ja maarja dan heb je gebaden in het zweet dus dan hoef je niet te douchenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja en dan dinsdag instorten toch zwarte dindsag
nee toch lekker makkelijk scheelt weer tijd in de avundquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja maarja dan heb je gebaden in het zweet dus dan hoef je niet te douchen
Dat wordt billenkoek van ome remlof.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat mag. Alleen ik was niet op de hoogte van wat een collegamod in mijn vakantie heeft besproken. Er is nergens melding van gemaakt.
Maar enfin: ik trek mijn optiefen in en ik zal het niet meer doen![]()
lkkr slikke tog ja he ouwe klepperdquote:
Die blauwe staat hiërarchisch op gelijk niveau als mij tegenwoordig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat wordt billenkoek van ome remlof.
Sanderquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef yosander het volgende:
[..]
lkkr slikke tog ja he ouwe klepperd
ja toch wordt altijd leuker met pilleen xdquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef yosander het volgende:
[..]
lkkr slikke tog ja he ouwe klepperd
Ja, waarom is dat eigenlijk? Was ie er eindelijk klaar mee?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die blauwe staat hiërarchisch op gelijk niveau als mij tegenwoordig.
Denk het. Geen idee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, waarom is dat eigenlijk? Was ie er eindelijk klaar mee?
Op mijn verjaardag nog welquote:
Klinkiequote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik droomde over dat China het Midden-Oosten binnenviel omg dat was best eng.
Oscar ouwe rukker, hoe is hetquote:
Blijft het dat hij qua anciënniteit wel boven jou staat. Al is het maar omdat ie een bril heeft en kalend is.quote:
Ik heb het maar bij me neergelegd dat het heet is hier en probeer er het beste van te maken. (lees: veel slapen om de dagen door te komenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Klinkie.
Hou je het nog vol daar? Komende week mag je wel wat warmte hier naar toe sturen.
Top! Ja toch maarquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
goeeeeed, met jou?
toch die donkerblauwe schoenen gekocht?
True.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Blijft het dat hij qua anciënniteit wel boven jou staat. Al is het maar omdat ie een bril heeft en kalend is.
Is ook niet zo moeilijk.quote:
Nee, even een dagje pauze.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:16 schreef Dastan het volgende:
Moet jij geen scharrels scharen in de club yosander?
Pestventje ben je ook he?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk.
Kan ik niet ontkennen.quote:
jeetjequote:Op zondag 14 augustus 2011 01:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, even een dagje pauze.
Morgen naar Groningen voor de KEI-week, zaterdag Decibel en dan blijven pitten bij Suus![]()
.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:20 schreef Dastan het volgende:
nou ik ken geen pauzes jahaha hahi hoihuho
Slapenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het maar bij me neergelegd dat het heet is hier en probeer er het beste van te maken. (lees: veel slapen om de dagen door te komen)
Ik stuur het al maar geen idee, de hitte komt niet door door de kou daar bij jullie
heb je weer wat biertjes gehad???quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:20 schreef Dastan het volgende:
nou ik ken geen pauzes jahaha hahi hoihuho
ìk mag geen arabisch meer kletsen van renesitequote:Op zondag 14 augustus 2011 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HALLO WAAROM NEGEREN JULLIE MIJ KUTJONGENS.
nou ha ha lekker vroeg begonnen hihahoquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:22 schreef yosander het volgende:
[..]
heb je weer wat biertjes gehad???
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
ìk mag geen arabisch meer kletsen van renesite
call of duty.quote:
bn je mietje ofso ik lag vandaag 6 uur in me bed en moest 10 uur beginne lol had me wel een uur verslapen haha door wekker en telefoon heengeslapen lolquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
nou ha ha lekker vroeg begonnen hihaho
lol wat een levenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:24 schreef yosander het volgende:
[..]
bn je mietje ofso ik lag vandaag 6 uur in me bed en moest 10 uur beginne lol had me wel een uur verslapen haha door wekker en telefoon heengeslapen lol
CoD is te grappig jonge ik ga altijd helemaal losquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat soort minderwaardige spelletjes.
lol ja hoef niet te werken in t weekeinde ja ha dat scheelt hoor kja hiohiquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:24 schreef yosander het volgende:
[..]
bn je mietje ofso ik lag vandaag 6 uur in me bed en moest 10 uur beginne lol had me wel een uur verslapen haha door wekker en telefoon heengeslapen lol
Filmpjes daarvan dan. Heb ik weer wat om te lachen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
CoD is te grappig jonge ik ga altijd helemaal los
Negatief door SP, MP of beide?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat soort minderwaardige spelletjes.
Heb ik niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Filmpjes daarvan dan. Heb ik weer wat om te lachen.
GroenLinks.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Negatief door SP, MP of beide?
[youtube][/youtube]quote:
oja das wel tsjill kun je lkkr biertjes en vodka drinkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
lol ja hoef niet te werken in t weekeinde ja ha dat scheelt hoor kja hiohi
Ik zag je ninja edit wel.quote:
HA kutquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zag je ninja edit wel.
Lekker toch.quote:
Niets aan te doen.quote:
je moederquote:
ja tog lekker lkkrquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:27 schreef yosander het volgende:
[..]
oja das wel tsjill kun je lkkr biertjes en vodka drinken
auwquote:
volgens mij mogen we niks van hemquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
[ afbeelding ] mag niet van renesite [ afbeelding ]
gemenerd btje mij slaanquote:
Ik wens jullie alleen goedennachtquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
[ afbeelding ] mag niet van renesite [ afbeelding ]
Typisch wel ja.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:31 schreef Dastan het volgende:
uitgerekend drukte op zaterdagnacht op FOK!
ja moet kunnenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
gemenerd btje mij slaan
Drie keer kapsalon gegeten deze weekquote:
liever niet eigenlijkquote:
oke ik bots wel op sanders neusquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
liever niet eigenlijk
terechtquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
oke ik bots wel op sanders neus
anno 2011 nog naar de mc donalds gaanquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:32 schreef Kaasrol het volgende:
Trek in echt zo'n dikke vette hap. Kapsalon met big mac ofzo.
Zit nu aan de donuts.
homoquote:
omdat ik dan geen bots op mn neus krijgquote:
Hebben we niet hierquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
anno 2011 nog naar de mc donalds gaan
burger king en subway voor de overwinning man
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
omdat ik dan geen bots op mn neus krijg
http://www.mijnwoordenboek.nl/vertalen.php?woord=nu&src=FR&des=NLquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:32 schreef Kaasrol het volgende:
Trek in echt zo'n dikke vette hap. Kapsalon met big mac ofzo.
Zit nu aan de donuts.
dan gewoon ergens pizza scorenquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://www.mijnwoordenboek.nl/vertalen.php?woord=nu&src=FR&des=NL
Report! Ban!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://www.mijnwoordenboek.nl/vertalen.php?woord=nu&src=FR&des=NL
Report! Ban!
heb ik ook wel zin in maar ik ga de deur niet meer uitquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dan gewoon ergens pizza scoren
Zoveel lekkerder, maar past niet bij kapsalon. En die is toch essentieel lijkt me.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dan gewoon ergens pizza scoren
open een topicquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
voorbinddildo droom ik ook van ja bohhh
past makkelijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zoveel lekkerder, maar past niet bij kapsalon. En die is toch essentieel lijkt me.
Normaal begin jij zo vaak over eten, nu is het eens andersom. Weet jij eens hoe dat is.quote:
quote:
die zullen er altijd zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben bang voor trollreacties
eet de tvquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
kom niet haten zml er is niets anders hierzo
Past wel, hoort niet.quote:
boeiendquote:
dan zal ik altijd bang zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
die zullen er altijd zijn
Omg, kwarktaart. Dat zou ik morgen eindelijk maken, maar ik heb geen ingrediënten gehaald.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Normaal begin jij zo vaak over eten, nu is het eens andersom. Weet jij eens hoe dat is.
aww meisje tochquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dan zal ik altijd bang zijn
`kun je net zo goed meteen op je heupen smeren`quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omg, kwarktaart. Dat zou ik morgen eindelijk maken, maar ik heb geen ingrediënten gehaald.
de koelkast danquote:
ja lkkrquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
taart hier in huis hoor want mn maams was jarig wie wil er stukje? xd
Kwarktaart is lekker hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
`kun je net zo goed meteen op je heupen smeren`
lol ja stuur maar op ha-haquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
taart hier in huis hoor want mn maams was jarig wie wil er stukje? xd
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omg, kwarktaart. Dat zou ik morgen eindelijk maken, maar ik heb geen ingrediënten gehaald.
quote:
Ik wil het al een half jaar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]weet je zeker dat je het uberhaupt wel wil
Waarom niet? Een keer moet kunnen. Anders moet ik op mijn verjaardag wachten.quote:
quote:
ja wacht maar inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil het al een half jaar.
[..]
Waarom niet? Een keer moet kunnen. Anders moet ik op mijn verjaardag wachten.
quote:
Je onderbewustzijn houdt je tegenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil het al een half jaar.
[..]
Waarom niet? Een keer moet kunnen. Anders moet ik op mijn verjaardag wachten.
quote:
Ja, je moet Jomanda er maar even naar vragen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Negen maanden duurt mij te lang.
[..]
O?
wat?! wanneer was dat dan ?? ga je vreemd? kkzemle.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat zei je ook toen ik je had bezwangerd.
Dat is even kijken 18 mei geweestquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat?! wanneer was dat dan ?? ga je vreemd? kkzemle.
Laat maar zitten. Dan moet ik per minuut zeker een euro betalen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, je moet Jomanda er maar even naar vragen.
Edit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat zei je ook toen ik je had bezwangerd.
nee hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok dan mag het, nu ga je toch niet vreemd want dastan jij en ik alles
Twee euro.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Laat maar zitten. Dan moet ik per minuut zeker een euro betalen.
[..]
Edit.
groetjonsss dikke lebber, ik xxxquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HALLO IK GA LEKKER IN MIJN BEDJE LIGGEN EN JULLIE KUNNEN DE GROETEN EN DE GROENTEN KRIJGEN GROETJES R_R
goedzoquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
nee hoor.
ik heb wel veel ontvangen als je begrijpt wat ik bedoel
ik moet ook iets opbiechten dan jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja hey daar zeg ik geen nee tegen he
o ja? ben jij ook verwend?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik moet ook iets opbiechten dan ja
ai ai aiquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik deed het niet expres
man liet wat vallen en toen moest ik dat oprapen en toen hoppa
allemachtigquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij ging met zn hand rare dingen doen ook
DOEI EZOLl
Vraag maar aan KB.quote:
ik zou dan wel even seksenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ja stel je voor
je slaapt
en wordt wakker
en dan zit je opeens in het lichaam van je vader/moeder
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ja stel je voor
je slaapt
en wordt wakker
18 jaar geleden was het precies andersom, bij mijn moeder.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ja stel je voor
je slaapt
en wordt wakker
ja niet zo dus sklquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[..]
18 jaar geleden was het precies andersom, bij mijn moeder.
bahhhquote:
Oorlog is er niets bijquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:57 schreef Kaasrol het volgende:
Godverdomme zoemt er zo'n mug langs mijn oor
Welterusten!quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:04 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga slapen voor het nieuwe topic er is, doein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |