Dat zo gelovenquote:
jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:58 schreef Joosterd het volgende:
[..]
En je kunt het zelf wel inschatten ongeveer of er een positieve of negatieve note is bijgekomen.
jij zou slapenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:58 schreef Kutstudent het volgende:
Doe eens normaal, hoe snel jullie gaan, wtf.
We gaan hard we gaan lekker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:58 schreef Kutstudent het volgende:
Doe eens normaal, hoe snel jullie gaan, wtf.
Een fipo maken en hem dan aanpassen naar fipo of iets dergelijks.quote:
we gaan los en we doen het allemaalquote:
Impliceren dat betreffende mod niet zat te kuttenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
het kwam na een heel vriendelijke bericht
die note
Je daar druk om makenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een fipo maken en hem dan aanpassen naar fipo of iets dergelijks.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vond nog een half flesje wijn.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:00 schreef Renesite het volgende:
Ow ja: ik ben terug van vakantie! Betekend dat ik maar eens FIPO controles ga houden.
(doe es niet
)
fijn is dat hequote:Op zondag 14 augustus 2011 01:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vond nog een half flesje wijn.
Ga dat alsjeblieft even zeggen tegen die kuttroll in dat klb topic over studenten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:00 schreef Renesite het volgende:
Universiteit
Zoals ik nu kijk alleen maar colleges op dinsdag en donderdag met optie een hoorcollege die via internet te bekijken is op vrijdag van 9 tot 11
En na het eerste trimester alleen op donderdag en vrijdag
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
fijn is dat he
ik vond net nog een flesje wodka ineens
Kijk kijk kijk meneer Rene ik post geen fipo's meerquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:00 schreef Renesite het volgende:
Ow ja: ik ben terug van vakantie! Betekend dat ik maar eens FIPO controles ga houden.
(doe es niet
)
esquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:00 schreef Renesite het volgende:
(doe es niet
)
Liefquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kijk kijk kijk meneer Rene ik post geen fipo's meer
wallah zena aniquote:
Dommelschquote:
Hallo ga jij een master rechten doen? Nee? Optiefen bachelortjequote:
Oh ja, ik moet nog eens kijken wanneer ik college heb jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:00 schreef Renesite het volgende:
Universiteit
Zoals ik nu kijk alleen maar colleges op dinsdag en donderdag met optie een hoorcollege die via internet te bekijken is op vrijdag van 9 tot 11
En na het eerste trimester alleen op donderdag en vrijdag
Na alcohol krijg je 'm niet goed meer omhoogquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja togg gewoon klemzuipen en dan jezelf betasten
ik ga je aangevenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hallo ga jij een master rechten doen? Nee? Optiefen bachelortje![]()
Het taalgebruik van een dode koe hebben en dan nog praatjes hebben ook.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hallo ga jij een master rechten doen? Nee? Optiefen bachelortje![]()
picsquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Na alcohol krijg je 'm niet goed meer omhoog
sryquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hou de dode koeien eens erbuiten ja
nee maar pics van dat je hem inderdaad niet rechtop krijgtquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja je kan geen pics maken van iets wat niet lukt he
o je wil pics daarvanquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee maar pics van dat je hem inderdaad niet rechtop krijgt
Jij niet zien we wel weer.quote:
Hahaha, mag je niet eens een beeeeetje lachen zaterdagnacht?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het taalgebruik van een dode koe hebben en dan nog praatjes hebben ook.
lol rofl hiahquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil ook wel langskomen hoor, weet waar jy woont hihaho![]()
Ik lach nooit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahaha, mag je niet eens een beeeeetje lachen zaterdagnacht?
Ik wacht wel op een collegamod die mij gaat modden
Laat diegene meteen kijken naar mijn melding.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahaha, mag je niet eens een beeeeetje lachen zaterdagnacht?
Ik wacht wel op een collegamod die mij gaat modden
Ik de puist op mn voorhoofd, bohh voelde lekker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:05 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb net een hele dikke alcoholpuist op m'n arm uitgeknepen. Ik vond dat jullie dat even moesten weten.
het is zondag lieverdquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:06 schreef Ezell het volgende:
Huh, ik dacht dat dit een doordeweekse dag was. Komt door de vakantie..
Welke melding? Ik ben volkomen onpartijdig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat diegene meteen kijken naar mijn melding.
Kan helemaal niet. Alle doordeweekse dagen zijn weekenddagen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:06 schreef Ezell het volgende:
af en toe ben je ook onuitstaanbaar hequote:Op zondag 14 augustus 2011 01:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Welke melding? Ik ben volkomen onpartijdig.
Maar dan zie je zo'n gapende rooie wond zitten. Op m'n arm boeit niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik de puist op mn voorhoofd, bohh voelde lekker.
Heb ik deze hele vakantie joh.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:06 schreef Ezell het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |