nee toch lekker makkelijk scheelt weer tijd in de avundquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja maarja dan heb je gebaden in het zweet dus dan hoef je niet te douchen
Dat wordt billenkoek van ome remlof.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat mag. Alleen ik was niet op de hoogte van wat een collegamod in mijn vakantie heeft besproken. Er is nergens melding van gemaakt.
Maar enfin: ik trek mijn optiefen in en ik zal het niet meer doen![]()
lkkr slikke tog ja he ouwe klepperdquote:
Die blauwe staat hiërarchisch op gelijk niveau als mij tegenwoordig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat wordt billenkoek van ome remlof.
Sanderquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef yosander het volgende:
[..]
lkkr slikke tog ja he ouwe klepperd
ja toch wordt altijd leuker met pilleen xdquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef yosander het volgende:
[..]
lkkr slikke tog ja he ouwe klepperd
Ja, waarom is dat eigenlijk? Was ie er eindelijk klaar mee?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die blauwe staat hiërarchisch op gelijk niveau als mij tegenwoordig.
Denk het. Geen idee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, waarom is dat eigenlijk? Was ie er eindelijk klaar mee?
Op mijn verjaardag nog welquote:
Klinkiequote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik droomde over dat China het Midden-Oosten binnenviel omg dat was best eng.
Oscar ouwe rukker, hoe is hetquote:
Blijft het dat hij qua anciënniteit wel boven jou staat. Al is het maar omdat ie een bril heeft en kalend is.quote:
Ik heb het maar bij me neergelegd dat het heet is hier en probeer er het beste van te maken. (lees: veel slapen om de dagen door te komenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Klinkie.
Hou je het nog vol daar? Komende week mag je wel wat warmte hier naar toe sturen.
Top! Ja toch maarquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
goeeeeed, met jou?
toch die donkerblauwe schoenen gekocht?
True.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Blijft het dat hij qua anciënniteit wel boven jou staat. Al is het maar omdat ie een bril heeft en kalend is.
Is ook niet zo moeilijk.quote:
Nee, even een dagje pauze.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:16 schreef Dastan het volgende:
Moet jij geen scharrels scharen in de club yosander?
Pestventje ben je ook he?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk.
Kan ik niet ontkennen.quote:
jeetjequote:Op zondag 14 augustus 2011 01:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, even een dagje pauze.
Morgen naar Groningen voor de KEI-week, zaterdag Decibel en dan blijven pitten bij Suus![]()
.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:20 schreef Dastan het volgende:
nou ik ken geen pauzes jahaha hahi hoihuho
Slapenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het maar bij me neergelegd dat het heet is hier en probeer er het beste van te maken. (lees: veel slapen om de dagen door te komen)
Ik stuur het al maar geen idee, de hitte komt niet door door de kou daar bij jullie
heb je weer wat biertjes gehad???quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:20 schreef Dastan het volgende:
nou ik ken geen pauzes jahaha hahi hoihuho
ìk mag geen arabisch meer kletsen van renesitequote:Op zondag 14 augustus 2011 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HALLO WAAROM NEGEREN JULLIE MIJ KUTJONGENS.
nou ha ha lekker vroeg begonnen hihahoquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:22 schreef yosander het volgende:
[..]
heb je weer wat biertjes gehad???
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
ìk mag geen arabisch meer kletsen van renesite
call of duty.quote:
bn je mietje ofso ik lag vandaag 6 uur in me bed en moest 10 uur beginne lol had me wel een uur verslapen haha door wekker en telefoon heengeslapen lolquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
nou ha ha lekker vroeg begonnen hihaho
lol wat een levenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:24 schreef yosander het volgende:
[..]
bn je mietje ofso ik lag vandaag 6 uur in me bed en moest 10 uur beginne lol had me wel een uur verslapen haha door wekker en telefoon heengeslapen lol
CoD is te grappig jonge ik ga altijd helemaal losquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat soort minderwaardige spelletjes.
lol ja hoef niet te werken in t weekeinde ja ha dat scheelt hoor kja hiohiquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:24 schreef yosander het volgende:
[..]
bn je mietje ofso ik lag vandaag 6 uur in me bed en moest 10 uur beginne lol had me wel een uur verslapen haha door wekker en telefoon heengeslapen lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |