nee toch lekker makkelijk scheelt weer tijd in de avundquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja maarja dan heb je gebaden in het zweet dus dan hoef je niet te douchen
Dat wordt billenkoek van ome remlof.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat mag. Alleen ik was niet op de hoogte van wat een collegamod in mijn vakantie heeft besproken. Er is nergens melding van gemaakt.
Maar enfin: ik trek mijn optiefen in en ik zal het niet meer doen![]()
lkkr slikke tog ja he ouwe klepperdquote:
Die blauwe staat hiërarchisch op gelijk niveau als mij tegenwoordig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat wordt billenkoek van ome remlof.
Sanderquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef yosander het volgende:
[..]
lkkr slikke tog ja he ouwe klepperd
ja toch wordt altijd leuker met pilleen xdquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:13 schreef yosander het volgende:
[..]
lkkr slikke tog ja he ouwe klepperd
Ja, waarom is dat eigenlijk? Was ie er eindelijk klaar mee?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die blauwe staat hiërarchisch op gelijk niveau als mij tegenwoordig.
Denk het. Geen idee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, waarom is dat eigenlijk? Was ie er eindelijk klaar mee?
Op mijn verjaardag nog welquote:
Klinkiequote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik droomde over dat China het Midden-Oosten binnenviel omg dat was best eng.
Oscar ouwe rukker, hoe is hetquote:
Blijft het dat hij qua anciënniteit wel boven jou staat. Al is het maar omdat ie een bril heeft en kalend is.quote:
Ik heb het maar bij me neergelegd dat het heet is hier en probeer er het beste van te maken. (lees: veel slapen om de dagen door te komenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Klinkie.
Hou je het nog vol daar? Komende week mag je wel wat warmte hier naar toe sturen.
Top! Ja toch maarquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
goeeeeed, met jou?
toch die donkerblauwe schoenen gekocht?
True.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Blijft het dat hij qua anciënniteit wel boven jou staat. Al is het maar omdat ie een bril heeft en kalend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |