Zoveel lekkerder, maar past niet bij kapsalon. En die is toch essentieel lijkt me.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dan gewoon ergens pizza scoren
open een topicquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
voorbinddildo droom ik ook van ja bohhh
past makkelijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zoveel lekkerder, maar past niet bij kapsalon. En die is toch essentieel lijkt me.
Normaal begin jij zo vaak over eten, nu is het eens andersom. Weet jij eens hoe dat is.quote:
quote:
die zullen er altijd zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben bang voor trollreacties
eet de tvquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
kom niet haten zml er is niets anders hierzo
Past wel, hoort niet.quote:
boeiendquote:
dan zal ik altijd bang zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
die zullen er altijd zijn
Omg, kwarktaart. Dat zou ik morgen eindelijk maken, maar ik heb geen ingrediënten gehaald.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Normaal begin jij zo vaak over eten, nu is het eens andersom. Weet jij eens hoe dat is.
aww meisje tochquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dan zal ik altijd bang zijn
`kun je net zo goed meteen op je heupen smeren`quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omg, kwarktaart. Dat zou ik morgen eindelijk maken, maar ik heb geen ingrediënten gehaald.
de koelkast danquote:
ja lkkrquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
taart hier in huis hoor want mn maams was jarig wie wil er stukje? xd
Kwarktaart is lekker hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
`kun je net zo goed meteen op je heupen smeren`
lol ja stuur maar op ha-haquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
taart hier in huis hoor want mn maams was jarig wie wil er stukje? xd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |