Make-up?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar dan zie je zo'n gapende rooie wond zitten. Op m'n arm boeit niet.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar dan zie je zo'n gapende rooie wond zitten. Op m'n arm boeit niet.
Een melding omtrent dit topic? Die melding?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
af en toe ben je ook onuitstaanbaar he
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
af en toe ben je ook onuitstaanbaar he
Oja, datgene wat jij altijd gebruikt.quote:
Af en toe moet kunnen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, datgene wat jij altijd gebruikt.
SPUIT ELF DAT HEB IK VANMIDDAG AL GEPOST HAHAHA FAALHAAS.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:10 schreef Kaasrol het volgende:
Juf ramt gezicht kleuter in tafeltje ik moest gniffelen![]()
niets mis meequote:Op zondag 14 augustus 2011 01:10 schreef Kaasrol het volgende:
Juf ramt gezicht kleuter in tafeltje ik moest gniffelen![]()
Gwn beetje foundation hier en daar, beetje blush en vandaag voor de tweede keer zo'n zwart lijntje boven mn ogen, de naam kwijtquote:
Dat mag. Alleen ik was niet op de hoogte van wat een collegamod in mijn vakantie heeft besproken. Er is nergens melding van gemaakt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vertel mijn mening gewoon, als dat niet mag...
lkkr tot zondagmiddag doorchillen op de pillenquote:
Ik heb betere dingen te doen dan FOK!quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SPUIT ELF DAT HEB IK VANMIDDAG AL GEPOST HAHAHA FAALHAAS.
Dat heet toch eyeliner?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gwn beetje foundation hier en daar, beetje blush en vandaag voor de tweede keer zo'n zwart lijntje boven mn ogen, de naam kwijt
ja en dan dinsdag instorten toch zwarte dindsagquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
lkkr tot zondagmiddag doorchillen op de pillen
ja maarja dan heb je gebaden in het zweet dus dan hoef je niet te douchenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja en dan dinsdag instorten toch zwarte dindsag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |