terechte klacht, dat welquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:11 schreef Kaasrol het volgende:
nou zeg ik heb het over tolerantie en dan begin jij gelijk weer over seks
vies mannetje
Slechte zoekskills dus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:18 schreef Kaasrol het volgende:
tsja, ik kan het nergens downloaden.
Winrar bedoel je? Wie nietquote:
iTunes. kkapple wat alle goeie nummers opkoopt.quote:
iTunes is echt bagger, ik wil geen nummers in AACquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
iTunes. kkapple wat alle goeie nummers opkoopt.(en een hele hoop slechte)
Ik heb wel Heartbeats maar deze niet.quote:
Klopt, van ene Etsu bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:31 schreef Etsu het volgende:
Van sommige mensen word je ontzettend moe
Ik wil het hele album, toch bedanktquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb wel Heartbeats maar deze niet.
Ik heb tevens ook de originele versie van dit nummer.
Oh, oké, dat kan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik wil het hele album, toch bedankt
En de originele versie vind ik niet leuk, die stem doet 't hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje Ezellquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:04 schreef Ezell het volgende:
Wie was Jordy? Nou, ze was een dikke zombie die ik uit haar graf had gehaald.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:06 schreef Etsu het volgende:
Ik dacht al wat Jordy voor me verborg, maar nu snap ik al waarom hij het deed.
Nee Etsu.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:08 schreef Etsu het volgende:
Als ik nou verander naar 'zij', zullen we dan doen alsof er niets is gebeurd?
vertelquote:
dat is merkwaardigquote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:12 schreef Kaasrol het volgende:
Ik zit echt te twijfelen om nou bij bol.com te bestellen of van itunes te halen
everybody liesquote:
beter kijken danquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zie ezell niet voor aan om te liegen eigenlijk
Waarom niet? Ik lieg altijd. Als je liegt moet je dingen onthouden, maar aangezien ik dag en nacht blow maakt het voor mij geen ene reet uit. Vergeten doe ik toch wel...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zie ezell niet voor aan om te liegen eigenlijk
drink je ook alcohol?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik lieg altijd. Als je liegt moet je dingen onthouden, maar aangezien ik dag en nacht blow maakt het voor mij geen ene reet uit. Vergeten doe ik toch wel...
Zo ken ik je weer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen sterke drank in grote hoeveelheden tegelijk. Wat dan?!
Die mensen zouden hard moeten schamen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wie kent mij, de übergeweldige Shaniqua, nou niet?!
Album van Jose Gonzalezquote:
Voorspelbare reactie. Je weet echt niet wat je mist man.quote:
Kots?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie. Je weet echt niet wat je mist man.
Na één biertje ga je niet kotsen. Zeker niet als het Kasteel is.quote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Na één biertje ga je niet kotsen. Zeker niet als het Kasteel is.
Dat is best kut voor je.quote:
Kan het niet vindenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom download je het niet gewoon?
Ik kan wel kijken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kan het niet vinden
En Kasteel bier klinkt een beetje als Piraat![]()
Dus wat jij zei, klopt niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is best kut voor je.
Koop het eens een keer. Het is goddelijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kan het niet vinden
En Kasteel bier klinkt een beetje als Piraat![]()
In Our Nature is hetquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
Jij kan niet zoeken
Die bovenste torrent, WMAquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
Jij kan niet zoeken
Niet doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even samenvattingen van de eredivisie kijken.
Lang niet gehoordquote:
Toch wel.quote:
quote:
quote:
Gewoon niet kunnen zoeken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die bovenste torrent, WMA
Dode torrents
Slechte seed/peer verhoudingen
Lage kwaliteit
Maar er zit volgens mij toch een goede tussen
Torrents zoeken met googlequote:
Gast, als je hem niet kunt vinden, moet je toch wat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Torrents zoeken met google
Geweigerd zijn voor What.cd
Toen ik het niet op PB kon vinden dacht ik "laat maar ik koop hem wel"quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast, als je hem niet kunt vinden, moet je toch wat.Ik werk alleen met nzb's, ik heb nooit problemen met seeders enzo.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:40 schreef Ezell het volgende:
Hebben jullie mijn zelfportret in mjn FoBo al gezien?
Blond haar was toch lichter geweest op de foto of ligt dat nou aan mijquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Logisch, de foto is in zwart-wit. Jouw reactie![]()
.
Ja mijn haar is licht op een zwart-wit foto.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Blond haar was toch lichter geweest op de foto of ligt dat nou aan mij
Klopt. De kleuren van de foto zijn sowieso een beetje veranderd voordat ik hem zwart-wit maakte, dus het is sowieso onmogelijk om met deze foto erachter te komen welke haarkleur ik in het echt heb.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Blond haar was toch lichter geweest op de foto of ligt dat nou aan mij
Smoesjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt. De kleuren van de foto zijn sowieso een beetje veranderd voordat ik hem zwart-wit maakte, dus het is sowieso onmogelijk om met deze foto erachter te komen welke haarkleur ik in het echt heb.![]()
Flitskikker, oude lurker.
Ik ook, zwartquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:52 schreef Etsu het volgende:
Ik weet welke kleur Ezells haren hebben
Mag een meisje niet een keer uit verveling met foto's kloten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Dit gaat echt nergens over, zelfs je verdomde haarkleur veranderen, echt.
Mondje dicht. Anders geen Malediven..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:52 schreef Etsu het volgende:
Ik weet welke kleur Ezells haren hebben
...quote:
Jawel hoor, maar aangezien jij paranoďde bent, zou het me niet verbazen als het daarom gebeurd is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mag een meisje niet een keer uit verveling met foto's kloten?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:55 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga gewoon Ezel roepen naar iedereen op Utrecht CS met lang zwart haar, we komen er vanzelf wel achter.
Ze heeft zwart haar met witte stippen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef Kaasrol het volgende:
En toen bleek dat ze echt geen zwart haar had
O, haha. Nee joh. Ik besloot pas na het bewerken van deze foto om hem in mijn FoBo te zetten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar aangezien jij paranoďde bent, zou het me niet verbazen als het daarom gebeurd is.
Ik ga Kruimeltje roepen als ik op de Nijenoord loop.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:55 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga gewoon Ezel roepen naar iedereen op Utrecht CS met lang zwart haar, we komen er vanzelf wel achter.
Jij komt toch niet op Nijenoord?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, haha. Nee joh. Ik besloot pas na het bewerken van deze foto om hem in mijn FoBo te zetten.
[..]
Ik ga Kruimeltje roepen als ik op de Nijenoord loop.
Oilily-haarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze heeft zwart haar met witte stippen.
Hee, goed idee, ik kan ook gaan roepen voor de faculteit Journalistiekquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga Kruimeltje roepen als ik op de Nijenoord loop.
Maar toch ook met die stipjes?quote:
Nee, Uithof.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij komt toch niet op Nijenoord?
Faculteit Communicatie en Journalistiek ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hee, goed idee, ik kan ook gaan roepen voor de faculteit Journalistiek
wie gaat hem vervangen? van jordy blijf je af.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
WAAR BLIJFT SANDER IK GA HEM VERMOORDEN
Ok, ik zal er staan met vers hooiquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, Uithof.
[..]
Faculteit Communicatie en Journalistiek ja.
Ruben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
wie gaat hem vervangen? van jordy blijf je af.
Wat is daarmee?quote:
Nee, ik ga alleen naar de introductieweek van mijn opleiding. Ik ga toch maar wel daarheen. Best vreemd eigenlijk.. Kamperen met mensen die ik niet ken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ok, ik zal er staan met vers hooi
Ga je nou nog naar de UIT?
Introductieweek moet ik me nog voor inschrijven bedenk ik netquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat is daar mee?
[..]
Nee, ik ga alleen naar de introductieweek van mijn opleiding. Ik ga toch maar wel daarheen. Best vreemd eigenlijk.. Kamperen met mensen die ik niet ken.
Zakkenquote:
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Introductieweek moet ik me nog voor inschrijven bedenk ik net![]()
Maar niemand kent elkaar daar, dus wat dat betreft maakt het toch niet uit?
Ik ga naar informatica met iemand die ik van de middelbare kenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Maar ja, sommige mensen kennen elkaar vast wel van de decentrale selectie. Ik heb alleen geen contact meer met de mensen die ik daar heb leren kennen, maar iemand van mijn oude school gaat daar als het goed is ook heen. O, er gaan ook nog een stuk of vijf FOK!kers heen.
Haha, ik moest lachen. Ik ben wel benieuwd naar mijn introkamp. Hopelijk is het niet te pardy hardy, want ik houd daar echt niet van.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ga naar informatica met iemand die ik van de middelbare ken
Het zal daar ook wel volzitten met FOK!kers denk ik
Nog helemaal niets studeren en uitkijken op een toekomst van alleen maar ranzige croissants bakkenquote:
Gelijk heb je, de UIT heeft daar ook wel nadruk opquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, ik moest lachen. Ik ben wel benieuwd naar mijn introkamp. Hopelijk is het niet te pardy hardy, want ik houd daar echt niet van.
Niet werkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nog helemaal niets studeren en uitkijken op een toekomst van alleen maar ranzige croissants bakken
Naast het niet hebben van een slaapplaats is dat de reden waarom ik naar naar de UIT ga.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gelijk heb je, de UIT heeft daar ook wel nadruk op
Ik kan je nu alvast vertellen dat dat alleen maar grenzenloos gratis zuipen is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, ik moest lachen. Ik ben wel benieuwd naar mijn introkamp. Hopelijk is het niet te pardy hardy, want ik houd daar echt niet van.
Nee, ¤1,25 per glas.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kan je nu alvast vertellen dat dat alleen maar grenzenloos gratis zuipen is.
Goeie intro.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:16 schreef Kutstudent het volgende:
Wat is dat voor een pauper intro.
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:18 schreef Etsu het volgende:
Ik vind het belachelijk dat tegenwoordig altijd om alcohol en (coma)zuipen draait.
En niet continu zitten lurken en reageren wanneer het 'interessant' wordt omdat je alles wil weten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon het topic volgen.
Ik heb op de valreep nog een slaapplaats gevondenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Naast het niet hebben van een slaapplaats is dat de reden waarom ik naar naar de UIT ga.
Je moet gewoon niet lurkenquote:
Ach, ik zit er niet mee. Ik vind het alleen maar beter.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:16 schreef Kutstudent het volgende:
Wat is dat voor een pauper intro.
+ dit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:18 schreef Etsu het volgende:
Ik vind het belachelijk dat tegenwoordig altijd om alcohol en (coma)zuipen draait zo'n beetje iedereen alcohol drinkt.
Waarom is het belachelijk dat iedereen het drinkt? Als je het toch lekker vindt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, ik zit er niet mee. Ik vind het alleen maar beter.
[..]
+ dit.
En 3 keer per week?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een glaasje alcohol moet kunnen, maar ieder weekend zuipen vind ik echt achterlijk.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een glaasje alcohol moet kunnen, maar ieder weekend zuipen vind ik echt achterlijk.
Drie glaasjes per week? Moet kunnen. Zuipen tot je neervalt of je niet meer kan staan, vind ik echt dom.quote:
Waarom vind jij dat dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik het nut niet van inzie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom vind jij dat dan?
Ik lurk niet, ik kijk gewoon af en toequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
En niet continu zitten lurken en reageren wanneer het 'interessant' wordt omdat je alles wil weten.
hoiquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:24 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ook.. maar ik ben er net
Laatste werkdag gehad
quote:
Final Destination.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:24 schreef Dastan het volgende:
iemand anders final destination aan het kijken?
wat een treurnis zeg
Gewoon gezellig. Dikke party machen.quote:
Zonder alcohol kan je het ook gezellig hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon gezellig. Dikke party machen.
Die vent is allang aan het zuipen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij reageert nog steeds niet op mijn whatsapp
yosander
Nee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die vent is allang aan het zuipen.
Ik heb hem gisteren gekeken, echt een en al baggerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:24 schreef Dastan het volgende:
iemand anders final destination aan het kijken?
wat een treurnis zeg
over zuipen gesprokenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, hij ging niet weg vandaag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alcohol maakt het altijd in eerste instantie een stuk gezelliger.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zonder alcohol kan je het ook gezellig hebben.
wandelstokquote:
Dat zeg ik ook zo vaak.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, hij ging niet weg vandaag.
En dat vind ik zo triest.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alcohol maakt het altijd in eerste instantie een stuk gezelliger.
Precies, mensen die zonder alcohol niet gezellig kunnen zijnquote:
dat zegt ook niemandquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Precies, mensen die zonder alcohol niet gezellig kunnen zijn
jawel, maar ik zou graag willen weten waaromquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon, mag ik dat niet vinden dan?
Ik ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
jawel, maar ik zou graag willen weten waarom
Die jongen is goed bezig. Hij snapt het wel. Vrouwen moet je aan het lijntje houden om ze geďnteresseerd te houden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij whatsappte dat ie een verrassing had. Dit is vast zijn verrassing dan.
Ik heb Mark hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die jongen is goed bezig. Hij snapt het wel. Vrouwen moet je aan het lijntje houden om ze geďnteresseerd te houden. [ afbeelding ]
Alcohol heb je gewoon niet nodig om het gezellig te hebben. Een glaasje, oké, maar ganse avond bier en alcoholistische dranken benuttigen om daarna niet meer recht te kunnen staan, vind ik echt kankerdom.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
jawel, maar ik zou graag willen weten waarom
tja, maar ja, zo gaat dat. als ik eenmaal begin lukt het ook niet echt om te stoppenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alcohol heb je gewoon niet nodig om het gezellig te hebben. Een glaasje, oké, maar ganse avond bier en alcoholistische dranken benuttigen om daarna niet meer recht te kunnen staan, vind ik echt kankerdom.
Dat is sowieso onzin want dat niet meer recht kunnen staan, werkt nog niet bij ons. Dat werkt alleen vanaf ongeveer je 25ste.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alcohol heb je gewoon niet nodig om het gezellig te hebben. Een glaasje, oké, maar ganse avond bier en alcoholistische dranken benuttigen om daarna niet meer recht te kunnen staan, vind ik echt kankerdom.
Ik heb ook niet gezegd dat je moest stoppen, ik geef enkel mijn mening erover.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
tja, maar ja, zo gaat dat. als ik eenmaal begin lukt het ook niet echt om te stoppen
Hele avond drinken is oke, als je maar niet dronken wordt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is sowieso onzin want dat niet meer recht kunnen staan, werkt nog niet bij ons. Dat werkt alleen vanaf ongeveer je 25ste.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is sowieso onzin want dat niet meer recht kunnen staan, werkt nog niet bij ons. Dat werkt alleen vanaf ongeveer je 25ste.
ik bedoel niet geheel stoppen, ik bedoel dat je na het eerste glaasje een tweede neemt en ga zo door. dat geldt nu eenmaal voor alcoholquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat je moest stoppen, ik geef enkel mijn mening erover.
Impliceren dat je van hele avond alcohol drinken, niet dronken wordt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hele avond drinken is oke, als je maar niet dronken wordt.
Als je er één per uur drinkt...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat je van hele avond alcohol drinken, niet dronken wordt.
Ik heb dat niet hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik bedoel niet geheel stoppen, ik bedoel dat je na het eerste glaasje een tweede neemt en ga zo door. dat geldt nu eenmaal voor alcohol
nou, op een gegeven moment word je alcoholtoleranter. ik merk ook dat ik nou niet echt lam meer word van lange tijd drinkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Shandy jongen. Breezer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja ik denk wel meer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik dacht dat iedereen dat wel had
alcohol verlaagt je grenzen, daar gaat het mis. of je je grenzen nou goed kent of niet. dat is nuchterquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom? Ik ken prima mijn grenzen. Veel jongeren niet.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die niet meer kunnen lopen als ze een avondje bier hebben gedronken
Nou, na 1 glaasje kan ik best nog wat hebben, maar als ik in m'n hoofd licht voel, weet ik dat het genoeg is geweest.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
alcohol verlaagt je grenzen, daar gaat het mis. of je je grenzen nou goed kent of niet. dat is nuchter
o, ik wil dan juist meerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, na 1 glaasje kan ik best nog wat hebben, maar als ik in m'n hoofd licht voel, weet ik dat het genoeg is geweest.
Je überhaupt licht voelen in je hoofd, wat ben jij voor watje man.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, na 1 glaasje kan ik best nog wat hebben, maar als ik in m'n hoofd licht voel, weet ik dat het genoeg is geweest.
Impliceren dat dat niet hoort.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je überhaupt licht voelen in je hoofd, wat ben jij voor watje man.
Met alles of alleen bier?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ha ha ja dan ben je pas dronkenquote:
ha ha ja haq -ahaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
ha ha ja dan ben je pas dronken
Dat zit inderdaad allemaal in je kop.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die niet meer kunnen lopen als ze een avondje bier hebben gedronken
Of dat ze niet meer kunnen fietsen![]()
Zoals ik al schreef: alcohol zorgt ervoor dat je je grenzen vergeetquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:36 schreef Etsu het volgende:
Overgeven vind ik ook zo dom hč.Je weet toch godverdomme je eigen grenzen.
Bij mij is het meestal dat ik op de dag zelf gewoon me goed voel tijdens het drinken, en dan de volgende dag misselijk benquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:36 schreef Etsu het volgende:
Daarom na 1 glaasje ermee stoppen, of gewoon niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef: alcohol zorgt ervoor dat je je grenzen vergeet
na 1 glas heb je er nog helemaal geen resultaat van manquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom na 1 glaasje ermee stoppen, of gewoon niet aan beginnen.
Die moet je eerst ontdekken voordat je ze weet. Iets waar het introweekend uitermate voor geschikt is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:36 schreef Etsu het volgende:
Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
na 1 glas heb je er nog helemaal geen resultaat van man
Ik denk dat de meeste jongeren dat wel voor het introweekend weten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die moet je eerst ontdekken voordat je ze weet. Iets waar het introweekend uitermate voor geschikt is.
Ik voel me niet echt genoodzaakt om mijn grenzen te verkennen, maar toch bedankt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die moet je eerst ontdekken voordat je ze weet. Iets waar het introweekend uitermate voor geschikt is.
Ik niet!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste jongeren dat wel voor het introweekend weten.
Moet je daarvoor helemaal gaan comazuipen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
omdat je drinkt om je fijn te voelen natuurlijk, 't is een drug
nee, dat doe ik toch ook nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je daarvoor helemaal gaan comazuipen?
dat nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij in je vrije tijd doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |