terechte klacht, dat welquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:11 schreef Kaasrol het volgende:
nou zeg ik heb het over tolerantie en dan begin jij gelijk weer over seks
vies mannetje
Slechte zoekskills dus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:18 schreef Kaasrol het volgende:
tsja, ik kan het nergens downloaden.
Winrar bedoel je? Wie nietquote:
iTunes. kkapple wat alle goeie nummers opkoopt.quote:
iTunes is echt bagger, ik wil geen nummers in AACquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
iTunes. kkapple wat alle goeie nummers opkoopt.(en een hele hoop slechte)
Ik heb wel Heartbeats maar deze niet.quote:
Klopt, van ene Etsu bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:31 schreef Etsu het volgende:
Van sommige mensen word je ontzettend moe
Ik wil het hele album, toch bedanktquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb wel Heartbeats maar deze niet.
Ik heb tevens ook de originele versie van dit nummer.
Oh, oké, dat kan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik wil het hele album, toch bedankt
En de originele versie vind ik niet leuk, die stem doet 't hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje Ezellquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:04 schreef Ezell het volgende:
Wie was Jordy? Nou, ze was een dikke zombie die ik uit haar graf had gehaald.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:06 schreef Etsu het volgende:
Ik dacht al wat Jordy voor me verborg, maar nu snap ik al waarom hij het deed.
Nee Etsu.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:08 schreef Etsu het volgende:
Als ik nou verander naar 'zij', zullen we dan doen alsof er niets is gebeurd?
vertelquote:
dat is merkwaardigquote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:12 schreef Kaasrol het volgende:
Ik zit echt te twijfelen om nou bij bol.com te bestellen of van itunes te halen
everybody liesquote:
beter kijken danquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zie ezell niet voor aan om te liegen eigenlijk
Waarom niet? Ik lieg altijd. Als je liegt moet je dingen onthouden, maar aangezien ik dag en nacht blow maakt het voor mij geen ene reet uit. Vergeten doe ik toch wel...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zie ezell niet voor aan om te liegen eigenlijk
drink je ook alcohol?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik lieg altijd. Als je liegt moet je dingen onthouden, maar aangezien ik dag en nacht blow maakt het voor mij geen ene reet uit. Vergeten doe ik toch wel...
Zo ken ik je weer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen sterke drank in grote hoeveelheden tegelijk. Wat dan?!
Die mensen zouden hard moeten schamen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wie kent mij, de übergeweldige Shaniqua, nou niet?!
Album van Jose Gonzalezquote:
Voorspelbare reactie. Je weet echt niet wat je mist man.quote:
Kots?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie. Je weet echt niet wat je mist man.
Na één biertje ga je niet kotsen. Zeker niet als het Kasteel is.quote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Na één biertje ga je niet kotsen. Zeker niet als het Kasteel is.
Dat is best kut voor je.quote:
Kan het niet vindenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom download je het niet gewoon?
Ik kan wel kijken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kan het niet vinden
En Kasteel bier klinkt een beetje als Piraat![]()
Dus wat jij zei, klopt niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is best kut voor je.
Koop het eens een keer. Het is goddelijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kan het niet vinden
En Kasteel bier klinkt een beetje als Piraat![]()
In Our Nature is hetquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
Jij kan niet zoeken
Die bovenste torrent, WMAquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
Jij kan niet zoeken
Niet doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even samenvattingen van de eredivisie kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |