Zakkenquote:
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Introductieweek moet ik me nog voor inschrijven bedenk ik net![]()
Maar niemand kent elkaar daar, dus wat dat betreft maakt het toch niet uit?
Ik ga naar informatica met iemand die ik van de middelbare kenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Maar ja, sommige mensen kennen elkaar vast wel van de decentrale selectie. Ik heb alleen geen contact meer met de mensen die ik daar heb leren kennen, maar iemand van mijn oude school gaat daar als het goed is ook heen. O, er gaan ook nog een stuk of vijf FOK!kers heen.
Haha, ik moest lachen. Ik ben wel benieuwd naar mijn introkamp. Hopelijk is het niet te pardy hardy, want ik houd daar echt niet van.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ga naar informatica met iemand die ik van de middelbare ken
Het zal daar ook wel volzitten met FOK!kers denk ik
Nog helemaal niets studeren en uitkijken op een toekomst van alleen maar ranzige croissants bakkenquote:
Gelijk heb je, de UIT heeft daar ook wel nadruk opquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, ik moest lachen. Ik ben wel benieuwd naar mijn introkamp. Hopelijk is het niet te pardy hardy, want ik houd daar echt niet van.
Niet werkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nog helemaal niets studeren en uitkijken op een toekomst van alleen maar ranzige croissants bakken
Naast het niet hebben van een slaapplaats is dat de reden waarom ik naar naar de UIT ga.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gelijk heb je, de UIT heeft daar ook wel nadruk op
Ik kan je nu alvast vertellen dat dat alleen maar grenzenloos gratis zuipen is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, ik moest lachen. Ik ben wel benieuwd naar mijn introkamp. Hopelijk is het niet te pardy hardy, want ik houd daar echt niet van.
Nee, ¤1,25 per glas.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kan je nu alvast vertellen dat dat alleen maar grenzenloos gratis zuipen is.
Goeie intro.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:16 schreef Kutstudent het volgende:
Wat is dat voor een pauper intro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |