quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:55 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga gewoon Ezel roepen naar iedereen op Utrecht CS met lang zwart haar, we komen er vanzelf wel achter.
Ze heeft zwart haar met witte stippen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef Kaasrol het volgende:
En toen bleek dat ze echt geen zwart haar had
O, haha. Nee joh. Ik besloot pas na het bewerken van deze foto om hem in mijn FoBo te zetten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar aangezien jij paranoïde bent, zou het me niet verbazen als het daarom gebeurd is.
Ik ga Kruimeltje roepen als ik op de Nijenoord loop.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:55 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga gewoon Ezel roepen naar iedereen op Utrecht CS met lang zwart haar, we komen er vanzelf wel achter.
Jij komt toch niet op Nijenoord?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, haha. Nee joh. Ik besloot pas na het bewerken van deze foto om hem in mijn FoBo te zetten.
[..]
Ik ga Kruimeltje roepen als ik op de Nijenoord loop.
Oilily-haarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze heeft zwart haar met witte stippen.
Hee, goed idee, ik kan ook gaan roepen voor de faculteit Journalistiekquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga Kruimeltje roepen als ik op de Nijenoord loop.
Maar toch ook met die stipjes?quote:
Nee, Uithof.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij komt toch niet op Nijenoord?
Faculteit Communicatie en Journalistiek ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hee, goed idee, ik kan ook gaan roepen voor de faculteit Journalistiek
wie gaat hem vervangen? van jordy blijf je af.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
WAAR BLIJFT SANDER IK GA HEM VERMOORDEN
Ok, ik zal er staan met vers hooiquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, Uithof.
[..]
Faculteit Communicatie en Journalistiek ja.
Ruben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
wie gaat hem vervangen? van jordy blijf je af.
Wat is daarmee?quote:
Nee, ik ga alleen naar de introductieweek van mijn opleiding. Ik ga toch maar wel daarheen. Best vreemd eigenlijk.. Kamperen met mensen die ik niet ken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ok, ik zal er staan met vers hooi
Ga je nou nog naar de UIT?
Introductieweek moet ik me nog voor inschrijven bedenk ik netquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat is daar mee?
[..]
Nee, ik ga alleen naar de introductieweek van mijn opleiding. Ik ga toch maar wel daarheen. Best vreemd eigenlijk.. Kamperen met mensen die ik niet ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |