Lang niet gehoordquote:
Toch wel.quote:
quote:
quote:
Gewoon niet kunnen zoeken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die bovenste torrent, WMA
Dode torrents
Slechte seed/peer verhoudingen
Lage kwaliteit
Maar er zit volgens mij toch een goede tussen
Torrents zoeken met googlequote:
Gast, als je hem niet kunt vinden, moet je toch wat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Torrents zoeken met google
Geweigerd zijn voor What.cd
Toen ik het niet op PB kon vinden dacht ik "laat maar ik koop hem wel"quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast, als je hem niet kunt vinden, moet je toch wat.Ik werk alleen met nzb's, ik heb nooit problemen met seeders enzo.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:40 schreef Ezell het volgende:
Hebben jullie mijn zelfportret in mjn FoBo al gezien?
Blond haar was toch lichter geweest op de foto of ligt dat nou aan mijquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Logisch, de foto is in zwart-wit. Jouw reactie![]()
.
Ja mijn haar is licht op een zwart-wit foto.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Blond haar was toch lichter geweest op de foto of ligt dat nou aan mij
Klopt. De kleuren van de foto zijn sowieso een beetje veranderd voordat ik hem zwart-wit maakte, dus het is sowieso onmogelijk om met deze foto erachter te komen welke haarkleur ik in het echt heb.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Blond haar was toch lichter geweest op de foto of ligt dat nou aan mij
Smoesjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt. De kleuren van de foto zijn sowieso een beetje veranderd voordat ik hem zwart-wit maakte, dus het is sowieso onmogelijk om met deze foto erachter te komen welke haarkleur ik in het echt heb.![]()
Flitskikker, oude lurker.
Ik ook, zwartquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:52 schreef Etsu het volgende:
Ik weet welke kleur Ezells haren hebben
Mag een meisje niet een keer uit verveling met foto's kloten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Dit gaat echt nergens over, zelfs je verdomde haarkleur veranderen, echt.
Mondje dicht. Anders geen Malediven..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:52 schreef Etsu het volgende:
Ik weet welke kleur Ezells haren hebben
...quote:
Jawel hoor, maar aangezien jij paranoïde bent, zou het me niet verbazen als het daarom gebeurd is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mag een meisje niet een keer uit verveling met foto's kloten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |