Met alles of alleen bier?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, na 1 glaasje kan ik best nog wat hebben, maar als ik in m'n hoofd licht voel, weet ik dat het genoeg is geweest.
ha ha ja dan ben je pas dronkenquote:
ha ha ja haq -ahaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
ha ha ja dan ben je pas dronken
Dat zit inderdaad allemaal in je kop.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die niet meer kunnen lopen als ze een avondje bier hebben gedronken
Of dat ze niet meer kunnen fietsen![]()
Zoals ik al schreef: alcohol zorgt ervoor dat je je grenzen vergeetquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:36 schreef Etsu het volgende:
Overgeven vind ik ook zo dom hè.Je weet toch godverdomme je eigen grenzen.
Bij mij is het meestal dat ik op de dag zelf gewoon me goed voel tijdens het drinken, en dan de volgende dag misselijk benquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:36 schreef Etsu het volgende:
Daarom na 1 glaasje ermee stoppen, of gewoon niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef: alcohol zorgt ervoor dat je je grenzen vergeet
na 1 glas heb je er nog helemaal geen resultaat van manquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom na 1 glaasje ermee stoppen, of gewoon niet aan beginnen.
Die moet je eerst ontdekken voordat je ze weet. Iets waar het introweekend uitermate voor geschikt is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:36 schreef Etsu het volgende:
Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
na 1 glas heb je er nog helemaal geen resultaat van man
Ik denk dat de meeste jongeren dat wel voor het introweekend weten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die moet je eerst ontdekken voordat je ze weet. Iets waar het introweekend uitermate voor geschikt is.
Ik voel me niet echt genoodzaakt om mijn grenzen te verkennen, maar toch bedankt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die moet je eerst ontdekken voordat je ze weet. Iets waar het introweekend uitermate voor geschikt is.
Ik niet!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste jongeren dat wel voor het introweekend weten.
Moet je daarvoor helemaal gaan comazuipen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
omdat je drinkt om je fijn te voelen natuurlijk, 't is een drug
nee, dat doe ik toch ook nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je daarvoor helemaal gaan comazuipen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |