En dat vind ik zo triest.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alcohol maakt het altijd in eerste instantie een stuk gezelliger.
Precies, mensen die zonder alcohol niet gezellig kunnen zijnquote:
dat zegt ook niemandquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Precies, mensen die zonder alcohol niet gezellig kunnen zijn
jawel, maar ik zou graag willen weten waaromquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon, mag ik dat niet vinden dan?
Ik ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
jawel, maar ik zou graag willen weten waarom
Die jongen is goed bezig. Hij snapt het wel. Vrouwen moet je aan het lijntje houden om ze geïnteresseerd te houden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij whatsappte dat ie een verrassing had. Dit is vast zijn verrassing dan.
Ik heb Mark hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die jongen is goed bezig. Hij snapt het wel. Vrouwen moet je aan het lijntje houden om ze geïnteresseerd te houden. [ afbeelding ]
Alcohol heb je gewoon niet nodig om het gezellig te hebben. Een glaasje, oké, maar ganse avond bier en alcoholistische dranken benuttigen om daarna niet meer recht te kunnen staan, vind ik echt kankerdom.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
jawel, maar ik zou graag willen weten waarom
tja, maar ja, zo gaat dat. als ik eenmaal begin lukt het ook niet echt om te stoppenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alcohol heb je gewoon niet nodig om het gezellig te hebben. Een glaasje, oké, maar ganse avond bier en alcoholistische dranken benuttigen om daarna niet meer recht te kunnen staan, vind ik echt kankerdom.
Dat is sowieso onzin want dat niet meer recht kunnen staan, werkt nog niet bij ons. Dat werkt alleen vanaf ongeveer je 25ste.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alcohol heb je gewoon niet nodig om het gezellig te hebben. Een glaasje, oké, maar ganse avond bier en alcoholistische dranken benuttigen om daarna niet meer recht te kunnen staan, vind ik echt kankerdom.
Ik heb ook niet gezegd dat je moest stoppen, ik geef enkel mijn mening erover.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
tja, maar ja, zo gaat dat. als ik eenmaal begin lukt het ook niet echt om te stoppen
Hele avond drinken is oke, als je maar niet dronken wordt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is sowieso onzin want dat niet meer recht kunnen staan, werkt nog niet bij ons. Dat werkt alleen vanaf ongeveer je 25ste.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is sowieso onzin want dat niet meer recht kunnen staan, werkt nog niet bij ons. Dat werkt alleen vanaf ongeveer je 25ste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |