Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:18 schreef Etsu het volgende:
Ik vind het belachelijk dat tegenwoordig altijd om alcohol en (coma)zuipen draait.
En niet continu zitten lurken en reageren wanneer het 'interessant' wordt omdat je alles wil weten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon het topic volgen.
Ik heb op de valreep nog een slaapplaats gevondenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Naast het niet hebben van een slaapplaats is dat de reden waarom ik naar naar de UIT ga.
Je moet gewoon niet lurkenquote:
Ach, ik zit er niet mee. Ik vind het alleen maar beter.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:16 schreef Kutstudent het volgende:
Wat is dat voor een pauper intro.
+ dit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:18 schreef Etsu het volgende:
Ik vind het belachelijk dat tegenwoordig altijd om alcohol en (coma)zuipen draait zo'n beetje iedereen alcohol drinkt.
Waarom is het belachelijk dat iedereen het drinkt? Als je het toch lekker vindt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, ik zit er niet mee. Ik vind het alleen maar beter.
[..]
+ dit.
En 3 keer per week?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een glaasje alcohol moet kunnen, maar ieder weekend zuipen vind ik echt achterlijk.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een glaasje alcohol moet kunnen, maar ieder weekend zuipen vind ik echt achterlijk.
Drie glaasjes per week? Moet kunnen. Zuipen tot je neervalt of je niet meer kan staan, vind ik echt dom.quote:
Waarom vind jij dat dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik het nut niet van inzie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom vind jij dat dan?
Ik lurk niet, ik kijk gewoon af en toequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
En niet continu zitten lurken en reageren wanneer het 'interessant' wordt omdat je alles wil weten.
hoiquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:24 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ook.. maar ik ben er net
Laatste werkdag gehad
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |