Ik nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:11 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft zich nog niet gemeld en mijn zorgen nemen toe.
Deel 1.
Wie weet waar Socios is?
Ga niet haten. ga hem zoeken.
Vooralsnog is hij niet teruggekomen van zijn vakantie.
Ik en nog wat users missen hem
dieptepunt in je leven idd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:18 schreef Shalimar het volgende:
hoe triest moet je wel niet zijn als je je zorgen maakt op een of andere autist die niet online komt
Transsiberie expressquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:24 schreef pl4kkie het volgende:
Hij is in de verkeerde trein gestapt toen hij terug kwam van vakantie. Nu zit hij ergens in china.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:26 schreef Beach het volgende:
Kunnen mensen anders hier gewoon even normaal doen?
Kutusers die hier haten, daar wordt geen topic over geopend iig als die een tijd niet posten.
QFT. Socios is geliefd bij veel mensenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:26 schreef Beach het volgende:
Kunnen mensen anders hier gewoon even normaal doen?
Kutusers die hier haten, daar wordt geen topic over geopend iig als die een tijd niet posten.
Voor jou zou ik het ook doen,maar weet niet hoe je een reeks maaktquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:31 schreef zarGon het volgende:
Liesje, koppel het vorige deel eens aan dit deel. Achteraf makkelijker om door te lezen.
Mensen die niet begrijpen dat het contact veel verder reikt dan alleen op het forum. Lief gebaar.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor jou zou ik het ook doen,maar weet niet hoe je een reeks maakt
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:42 schreef JustinK het volgende:
Socios heeft een baan en is sindsdien gestopt met FOK!ken.
Opgelost. Sommige mensen weten dus zowaar een leven buiten fok te creeerenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:04 schreef JustinK het volgende:
Heb ook al reeds een sms van 'm ontvangen.
Slotje.
Doe hem na aubquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Opgelost. Sommige mensen weten dus zowaar een leven buiten fok te creeerenGoed bezig die Socios
Hij is juist aan het werk als ik het goed begrijp.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik hoop dat hij geniet van zijn vakantie.
Kusje van ts!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:50 schreef TWP het volgende:
Een speurtocht, leuk. Wat is de beloning?
En wat zei die?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:04 schreef JustinK het volgende:
Heb ook al reeds een sms van 'm ontvangen.
Slotje.
Alle Nederlandse en Belgische gebruikers zijn allemaal weer toegelaten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:46 schreef Swomp het volgende:
Iemand al gedacht aan die aanval op FOK! paar dagen terug, misschien is zijn IP ook wel geblokkeerd. Al lijkt me dat onwaarschijnlijk omdat hij helemaal niet online is geweest...
Weer iemand die Fok! gebruikte als coach om een leven te vindenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:04 schreef utopie het volgende:
Eergisternacht nog in Leeuwarden gezien, geen zorgen dus.
Hij heeft een leven gevonden, zou je ook eens moeten proberen
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:07 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Weer iemand die Fok! gebruikte als coach om een leven te vindenen vervolgens niet terug komt om dankjewel te zeggen? Die jeugd van tegenwoordig ook...
Jij post steeds in mijn topics, wat me aanzet om er nog meer te makenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ik ben niet degene die steeds kuttopics opent FkTwkGs2012
Walgelijke insinuatie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:40 schreef Garisson72 het volgende:
Dus hij krijgt een baan en ineens voelt hij zich te goed om zich nog langer onder ons fokkers te begeven? Tsss.
De correlatie tussen die 2 is niet bewezen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:40 schreef Garisson72 het volgende:
Dus hij krijgt een baan en ineens voelt hij zich te goed om zich nog langer onder ons fokkers te begeven? Tsss.
correlatie is slechts het meervoud van mutliculturele integratiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
De correlatie tussen die 2 is niet bewezen.
Maar aan de andere kant ook weer tè toevallig om te negeren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
De correlatie tussen die 2 is niet bewezen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:39 schreef Nectar het volgende:
[..]
correlatie is slechts het meervoud van mutliculturele integratie
Stel een onderzoek inquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant ook weer tè toevallig om te negeren.
Of 's avonds, of in het weekend. Maar nee, ineens zijn we niet goed genoeg meer voor 'm.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:02 schreef Plastic_zak het volgende:
SociosAlsof hij tijdens die kutbaan van hem niet kan FOK!ken
Hij heeft ons verradenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of 's avonds, of in het weekend. Maar nee, ineens zijn we niet goed genoeg meer voor 'm.Nou, 't is graag of niet hoor, wat mij betreft. Gráág OF NIET.
Laat hem hier afscheid nemen of je lultquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:34 schreef JustinK het volgende:
Wie Socios een beetje kent weet dat het bij hem vaak alles of niets is.
Volgens mij lul je uit je nek en heb jij helemaal geen sms van hemquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:34 schreef JustinK het volgende:
Wie Socios een beetje kent weet dat het bij hem vaak alles of niets is.
Zal wel schoonmaker ofzo zijn op het stationquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:40 schreef AlexanderC het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat hij opeens helemaal weg is zonder maar iets te zeggen. Nu zijn we allemaal bezorgd om hem![]()
En wat voor werk heeft hij gevonden dan?
Klopt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
Dus hij heeft een leven gekregen en wil ons gelijk niet meer kennen?
Pertinent niet waar. Wordt verworpen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:39 schreef Swomp het volgende:
[..]
Volgens mij lul je uit je nek en heb jij helemaal geen sms van hem
Ik verwerp uw post. Toch bedankt voor het proberen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:49 schreef Trollscience het volgende:
Socios
Ieder topic waar hij in post verandert in een 'wordt verworpen' drama
Verwezen naar het land der fabelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:53 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ik verwerp uw post. Toch bedankt voor het proberen!
Al sinds deze PURE LASTER is ontstaan maken jullie respectloze en walgelijke aantijgingen jegens mij en mijn familie. Jullie reacties worden al preventief verworpen, er is daarom geen reden om er op in te gaan.quote:
En toch blijft hij op alles reagerenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Al sinds deze PURE LASTER is ontstaan maken jullie respectloze en walgelijke aantijgingen jegens mij en mijn familie. Jullie reacties worden al preventief verworpen, er is daarom geen reden om er op in te gaan.
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En toch blijft hij op alles reageren
Pijnlijk topic.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
Dus hij heeft een leven gekregen en wil ons gelijk niet meer kennen?
Nee, dat waren de slachtoffertjes van Dutroux.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:12 schreef Aerials1990 het volgende:
Socios heeft waarschijnlijk wereldrecord verstoppertje spelen verbroken.
Mensen bij wie geen topic hoeft te worden geopend:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Socios
Mensen die zich zorgen maken om een nerd omdat hij langer dan een afgesproken tijd niet online is geweest
Ik hoef ook geen internetberoemdheid te zijn als je dat bedoeltquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Mensen bij wie geen topic hoeft te worden geopend:
+Neo-Mullen
Ik wel ! waar is mijn topic.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen internetberoemdheid te zijn als je dat bedoelt
Waar?quote:
Nope, Osama Bind Laden heeft zich veel langer verstopt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:12 schreef Aerials1990 het volgende:
Socios heeft waarschijnlijk wereldrecord verstoppertje spelen verbroken.
Bind Laden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nope, Osama Bind Laden heeft zich veel langer verstopt.
En Socios voelt zich te goed voor ons om even aan te kondigen dat hij een baan heeft? Tssss.
Kut.quote:
Bin hidingquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kut.
Ik ga het niet verbeteren ook.
We hebben altijd R&P nogquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:18 schreef Jac0bus het volgende:
Nu je het zegt inderdaad! Ik mis het wel, zo'n pispaaltje
Ja leuk man, een stel borderliners dissen.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hij heeft iets geels in zijn oog gekregen.
Een trein.
Nee het zit zo, Socios is zo'n debiele treinenspotter. Daarom dus ook gestorven in het harnas.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee het zit zo, Socios is zo'n debiele treinenspotter. Daarom dus ook gestorven in het harnas.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:28 schreef Socios het volgende:
Ik ben er zaterdag a.s. niet bij. Ik vertrek morgenochtend vroeg met de trein voor een treinreis van 5 dagen door Europa met "Interrail". Paar landen erbij waar ik nog nooit geweest ben.
Dit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:18 schreef Shalimar het volgende:
hoe triest moet je wel niet zijn als je je zorgen maakt op een of andere autist die niet online komt
Dan lezen we over een paar weken in de krant dat er een man dood is gevonden in zijn huis in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:57 schreef henrivo het volgende:
Wat nou als blijkt dat ie echt is overleden? En niemand in zijn omgeving wist dat ie op FOK! zat?
Oh maak je geen zorgen, om internetkneuzen maken we ons ook helemaal niet druk.quote:
Yvje lekker ding! Block zijn account eens. Just to be surequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh maak je geen zorgen, om internetkneuzen maken we ons ook helemaal niet druk.
+ niet op somda.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:24 schreef Myraela het volgende:
Ookal 3 weken niet op MSN ingelogd. Misschien is de computer kapot.
zo iets? http://www.112fryslan.nl/news/6895 nieuwsbericht van 2 dagen terug.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan lezen we over een paar weken in de krant dat er een man dood is gevonden in zijn huis in Leeuwarden.
Zoiets. Maar dat is niet zijn huis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:28 schreef utopie het volgende:
[..]
zo iets? http://www.112fryslan.nl/news/6895 nieuwsbericht van 2 dagen terug.
ik was al bezig met het bericht te editten, alleen hij zei dat hij in de binnenstad woonde, en dat is niet in de binnenstad, want dat gebouw aan de overkant is mijn oude schoolquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoiets. Maar dat is niet zijn huis.
nu word je eng. maargoed als je weet waar ie woont gewoon ff langsgaan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoiets. Maar dat is niet zijn huis.
Ik kan wel bij hem lang gaan, alleen ik weet zijn adress niet. Weet alleen dat ie vlakbij het pannenkoekenschip/achmea toren woontquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nu word je eng. maargoed als je weet waar ie woont gewoon ff langsgaan?
Heb jij Socios' MSNquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:24 schreef Myraela het volgende:
Ookal 3 weken niet op MSN ingelogd. Misschien is de computer kapot.
Damn, 1 stap naar links en die goza zou toast zijnquote:
Ik zie anders geen verschil hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:39 schreef Jac0bus het volgende:
FOK! zal nooit meer hetzelfde zijn zonder Socios
Dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zie anders geen verschil hoor
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:28 schreef utopie het volgende:
[..]
zo iets? http://www.112fryslan.nl/news/6895 nieuwsbericht van 2 dagen terug.
dan moet je dat toch veel eerder zien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Die laatste foto
Al die vliegen op de ramen.
Willemskade waarschijnlijk dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:34 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik kan wel bij hem lang gaan, alleen ik weet zijn adress niet. Weet alleen dat ie vlakbij het pannenkoekenschip/achmea toren woont
Een stap naar links, pauper.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
Damn, 1 stap naar links en die goza zou toast zijn
zou kunnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:49 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Willemskade waarschijnlijk dan?
Het is te allen tijde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:31 schreef 045represent het volgende:
SOCIOS HOORT TEN ALLE TIJDEN CONFORM DE FOK-TIJDEN TE FOKKEN
Ik edit het al, sorry hoor meneer de natuurkundeleraarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is te allen tijde.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/783
Dat zegt hij toch?quote:
Maar je hebt het nog steeds niet goed verbeterd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:36 schreef 045represent het volgende:
[..]
Ik edit het al, sorry hoor meneer de natuurkundeleraar
Je kon het dus niet laten om scholieren te verbeteren, en dat in de vakantie.
NU WEL.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch?
[..]
Maar je hebt het nog steeds niet goed verbeterd.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:40 schreef 045represent het volgende:
[..]
NU WEL.
Stelletje taal-nazi's![]()
Nee, nog steeds niet...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:31 schreef 045represent het volgende:
SOCIOS HOORT TE ALLE TIJDE CONFORM DE FOK-TIJDEN TE FOKKEN
dudequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:40 schreef 045represent het volgende:
[..]
NU WEL.
Stelletje taal-nazi's![]()
Er is een fout opgetredenKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichtenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:43 schreef Trollscience het volgende:
Aparte meisjes tegenkomen tijdens uitgaan.
Het bewijs dat Socios in en dieptriest is. Pagina 2 en verder
Oeps, foutje, deze doet het wel: Aparte meisjes tegenkomen tijdens uitgaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Er is een fout opgetredenKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten
Nog niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:53 schreef PeZu het volgende:
is ie al terecht?
nee? mooi![]()
ja? wanneer rot je weer op?
Dat is hij heul niet.quote:
mooi, netzoals tong en paul etc fok heel goed zonder die klapmongolenquote:
Een topic met verschillende pagina's hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:43 schreef Trollscience het volgende:
Aparte meisjes tegenkomen tijdens uitgaan.
Het bewijs dat Socios in en dieptriest is. Pagina 2 en verder
Beter schop je um.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik reis richting Leeuwarden. Als ik 'm zie maak ik wel een foto.
Na dat topic gelezen te hebben heb ik wel een idee van een mogelijke reden van Socios zijn afwezigheid.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oeps, foutje, deze doet het wel: Aparte meisjes tegenkomen tijdens uitgaan.
fypquote:
aan het end van een touw?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:31 schreef Falco het volgende:
Toch vreemd! Waar hangt die knakker uit
dus?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:34 schreef Falco het volgende:
Zometeen is er echt iets ergs met hem gebeurd. Opgehangen door Joegoslavische gangsters ofzo.
dusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:34 schreef Falco het volgende:
Zometeen is er echt iets ergs met hem gebeurd. Opgehangen door Joegoslavische gangsters ofzo.
Ik denk nog steeds dat dat een trol is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Of hij heeft echt zelfmoord gepleegd, Vrouwen en mijn eigenschappen & issues. hier kwam hij erg wanhopig over
Nee, hij was een half jaar geleden ook erg lang spoorloos omdat hij de nieuwe lay-out niet tof genoeg vond.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:13 schreef utopie het volgende:
moeten we ons langzamerhand geen zorgen maken?
wie kan zon artard nu missenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, hij was een half jaar geleden ook erg lang spoorloos omdat hij de nieuwe lay-out niet tof genoeg vond.
Ik denk iedereen zonder een mentale achterstand wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik, ik maak mij stiekem ook wel zorgen
jaloersquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:03 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
niemand zal jou missen iigje bent gewoon jaloers
typische reactiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
jaloers![]()
het moet gewoon eens afgelopen zijn met die aandacht voor die veize troll, hij is niet grappig, hij is niet cool
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:20 schreef Crimyclown het volgende:
Is er al een spoor van Socios? [ afbeelding ][ afbeelding ]
je leven laten verzieken door fokquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:20 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
typische reactie
mensen die anderen mensen hun leven verzieken omdat zij zelf issues hebben
okéquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
je leven laten verzieken door fok_!
god wat faal je dan in je bestaan zeg
gwn = gewoonquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:59 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
Socios is gwn op het goede spoor geraakt.
hij is naar een af kick kliniek gegaan.
go troll you !quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gwn = gewoon
hij = Hij
gwn = gewoon
af kick = afkick
Is je naam SuperwormJim ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gwn = gewoon
hij = Hij
gwn = gewoon
af kick = afkick
bahquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:29 schreef Plastic_zak het volgende:
De conducteur blies op zijn fluitje
Durft ze misschien niet?quote:
maar bellen is moelijk als je telefoonfobie hebt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik eis een belletje, dat is ze in deze positie ons wel verschuldigd.
De deugniet!quote:laatste bezoek: 22 dagen, 21 uur geleden.
Dat maakt ze minder mens ofzo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:24 schreef DeRakker. het volgende:
virtuele mensen missen![]()
hoe diep kan je zinken
quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:36 schreef Plastic_zak het volgende:
Dat dit kan.
Normale mensen kunnen wel eens een paar weken niet posten, maar Socios niet.
WAT IS ER AAN DE HAND
quote:
Heeft inmiddels een nieuwe baan gevondenquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hij werkt toch 1 dag per week ? Laat hem maar iets posten, anders hoax.
Dit is Nederland hoor...quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:43 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Tja niet werken = geen huis, eten en geen internet.
Bij de NS ?quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heeft inmiddels een nieuwe baan gevonden
Pertinent onwaarquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:46 schreef Oerbeer het volgende:
Iedereen lult maar wat. Niemand weet waar hij uithangt.
Hij heeft veel mensen geleerd hoe je meisjes moet hosselenquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:28 schreef Phreakingout het volgende:
Ok serieus mensen, wat is er nou met die Socios de hele tijd?
Wtf heeft die jongen gedaan waardoor hij zo overdreven populair is bij de mensen hier?
Zal vast een aardige kerel zijn, ken hem ook wel, misschien leuke topics, maar ok hallo??
Ik zal het wel niet begrijpen.
Ga mijn pizza eten.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hij heeft veel mensen geleerd hoe je meisjes moet hosselen
En hij is een fervent vliegtuig spotter.
Je blokkeert een gerechtelijk onzderzoek!quote:
Sorry he.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je blokkeert een gerechtelijk onzderzoek!
kan ook zijn dat je moeder de telefoon hoort rinkelen in de vrieskist in de schuurquote:
Thn-Q, dat is al reden genoeg maybequote:Op zondag 21 augustus 2011 20:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hij heeft veel mensen geleerd hoe je meisjes moet hosselen
En hij is een fervent vliegtuig spotter.
Dit forum is een community (mag ik dat zo noemen? Mja vast welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:24 schreef DeRakker. het volgende:
virtuele mensen missen![]()
hoe diep kan je zinken
Mja zoiets ongeveer. En hoe sneu het ook mag klinken, soms bouw je toch met mensen een band op. Ik denk alleen dat mensen die fok als just trolling zien dat niet begrijpen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:24 schreef henrivo het volgende:
[..]
Dit forum is een community (mag ik dat zo noemen? Mja vast wel) waar veel mensen posten. De een frequenter dan de ander. Op een gegeven moment krijgt zo'n iemand een bepaalde status, kijk bijvoorbeeld naar Tong80 (:P). Veel mensen die hier regelmatig komen kennen ze allebei, en als zo'n "bekend" iemand ineens niet meer van zich laat horen, kán het zomaar zijn dat mensen zich gaan afvragen wat er met die persoon achter de username is gebeurd. Als je dát niet kunt begrijpen, zegt dat meer over jóu dan over de groep mensen waar je het over hebt.
Mooi gezegd liesje. Maar ik kan je vertellen dat je je om Socios geen zorgen hoeft te maken. He is alive and kickin'. Ik weet dat ie momenteel even geen internet heeft. Wanneer ie weer terug op FOK! is durf ik niet te zeggen....quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja zoiets ongeveer. En hoe sneu het ook mag klinken, soms bouw je toch met mensen een band op. Ik denk alleen dat mensen die fok als just trolling zien dat niet begrijpen.
Zo was er een user in een slowchat, postte actief mee in een sc, ging op vakantie, kwam niet terug voor een tijd, toen bleek dat hij al die tijd in een ziekenhuis in Spanje had gelegen, we hadden ons oprecht zorgen gemaakt. Hij was herstellende maar na een lange periode van stilte van zijn kant hebben een paar mensen eens zitten googlen. De uitkomsten maken mij nog steeds verdrietig, en ik kan eerlijk zeggen dat ik Manu nog steeds wel eens mis, of dat ik aan hem denk. Misschien juist wel door zijn SC, daarin vertellen mensen soms best veel over zichzelf. Hij wist altijd precies hoe laat ik moest werken.
[IM] Manu, deze is voor jou.
Ik kan het topic niet eens lezen, kan je nagaan. De reactie van zijn vriendin was wel mooi.
Ik denk dat het afhangt van hoe betrokken jezelf bent, ik vind socios een fijne user, heb hem tweemaal in het echt gezien en mis hem.
Maar bovenal maak ik mij zorgen.
Noem me maar een kneus.
Nog niet zolang geleden heeft een user zelfmooord gepleegd, zij die hem kenden voelen vast hetzelfde.
Deze is voor ManU.Ik vergeet je nooit.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja zoiets ongeveer. En hoe sneu het ook mag klinken, soms bouw je toch met mensen een band op. Ik denk alleen dat mensen die fok als just trolling zien dat niet begrijpen.
Zo was er een user in een slowchat, postte actief mee in een sc, ging op vakantie, kwam niet terug voor een tijd, toen bleek dat hij al die tijd in een ziekenhuis in Spanje had gelegen, we hadden ons oprecht zorgen gemaakt. Hij was herstellende maar na een lange periode van stilte van zijn kant hebben een paar mensen eens zitten googlen. De uitkomsten maken mij nog steeds verdrietig, en ik kan eerlijk zeggen dat ik Manu nog steeds wel eens mis, of dat ik aan hem denk. Misschien juist wel door zijn SC, daarin vertellen mensen soms best veel over zichzelf. Hij wist altijd precies hoe laat ik moest werken.
Ik kan het topic niet eens lezen, kan je nagaan. De reactie van zijn vriendin was wel mooi.
Ik denk dat het afhangt van hoe betrokken jezelf bent, ik vind socios een fijne user, heb hem tweemaal in het echt gezien en mis hem.
Noem me maar een kneus.
Nog niet zolang geleden heeft een user zelfmooord gepleegd, zij die hem kenden voelen vast hetzelfde.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:20 schreef Oerbeer het volgende:
Als die JustinK nou even zegt hoe die aan deze info is gekomen, anders kan 'ie wel gewoon wat roepen.
Manuquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Noem me maar een kneus.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:24 schreef henrivo het volgende:
[..]
Dit forum is een community (mag ik dat zo noemen? Mja vast wel) waar veel mensen posten. De een frequenter dan de ander. Op een gegeven moment krijgt zo'n iemand een bepaalde status, kijk bijvoorbeeld naar Tong80 (:P). Veel mensen die hier regelmatig komen kennen ze allebei, en als zo'n "bekend" iemand ineens niet meer van zich laat horen, kán het zomaar zijn dat mensen zich gaan afvragen wat er met die persoon achter de username is gebeurd. Als je dát niet kunt begrijpen, zegt dat meer over jóu dan over de groep mensen waar je het over hebt.
Mooie uitleg!quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Noem me maar een kneus.
Dit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mooi gezegd liesje. Maar ik kan je vertellen dat je je om Socios geen zorgen hoeft te maken. He is alive and kickin'. Ik weet dat ie momenteel even geen internet heeft. Wanneer ie weer terug op FOK! is durf ik niet te zeggen....
Rekening niet betaald waarschijnlijk omdat zijn OV flopkaart niet werkte en al zijn treinkaartjes nu zelf moet voorschieten?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:12 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom heeft hij geen internet dan ?
Grote werkzaamheden aan de kabels.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:12 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom heeft hij geen internet dan ?
Smakeloosquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:40 schreef debeterebob het volgende:
Goede post van liesje. Ik herinner me topic van 8108139dpths ook nog.
Hoezo?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe zit dat dan met die post van debeterebob?
Nou, het was anders nogal wazig geformuleerd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, zoals je hebt kunnen lezen.
Door wie?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nou, het was anders nogal wazig geformuleerd.
O.a. door jou. Het was mij niet helemaal duidelijk of hij nog leefde of niet, en ik wou het voor de zekerheid eerst even vragen.quote:
Dan lees ik het verkeerd of het is ongelukkig geformuleerd, dat kan ook.quote:
Ik heb helemaal niks gezegd?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
O.a. door jou. Het was mij niet helemaal duidelijk of hij nog leefde of niet, en ik wou het voor de zekerheid eerst even vragen.
Misschien beetje van beide, kan gebeurenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan lees ik het verkeerd of het is ongelukkig geformuleerd, dat kan ook.
Ik snap em ook nog steeds niet, maar in ieder geval was het eerlijk bedoeld en niet lomp of zo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan lees ik het verkeerd of het is ongelukkig geformuleerd, dat kan ook.
Oh, verkeerd gelezen. Oeps.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap em ook nog steeds niet, maar in ieder geval was het eerlijk bedoeld en niet lomp of zo.
Heb je wel het topic gelezen wat Liesje heeft gepost in haar verhaal?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gelezen. Oeps.![]()
Het was in ieder geval een beetje onduidelijk.
Nee, daar had ik nog niet opgeklikt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:26 schreef Lithia het volgende:
[..]
Heb je wel het topic gelezen wat Liesje heeft gepost in haar verhaal?
jammerquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, daar had ik nog niet opgeklikt.
quote:
Ik ook van jullie. Leek me hier niet helemaal de juiste plaats om grappen te maken, na bijvoorbeeld de post van Liesje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
Oke jongens, goed opgelost. Jullie mogen uit jullie hoek.
Dan had hij toch wel even doei kunnen zeggenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:31 schreef Ikbenserieus het volgende:
Misschien is Socios FOK! wel zat?
Is dat zo gek dan? Het is geen computer wat is gecrasht.
Nee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan had hij toch wel even doei kunnen zeggen
Mmmhhh, daar zit wel wat in inderdaad. Socios postte wel héél vaak, alsof z'n leven er van af hing.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan had hij toch wel even doei kunnen zeggen
Godquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:48 schreef Oceanview het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 4 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |