abonnement Unibet Coolblue
pi_99475215
In de afgelopen tien jaar heb ik diverse vrouwen ontmoet. De duur van het contact varieert van een paar minuten (vrouw die snel afhaakt na aangaan gesprek) tot één jaar (eerste grote liefde). Dat laatste is nauwelijks voor te stellen, maar `kalverliefde´ heb ik destijds mogen ervaren. Betreft tevens enige `serieuze´ relatie.

Na al die tijd begin ik mij af te vragen wat de reden is dat het contact zo vaak strandt. En misschien nog wel belangrijker: is het mogelijk met onderstaande eigenschappen en issues een fantastische vrouw te vinden die deze allemaal accepteert van mij? Een aantal is meteen duidelijk, andere ontdekt zij vaak pas later (of niet). Mijzelf veranderen heeft geen zin waar ik dat jaren geleden weleens geprobeerd heb.

Opeensomming der eigenschappen en issues mijnerzijds (willekeurige volgorde):
- Ik bevind mij niet op Hyves, Facebook en Twitter.
- Ik heb geen mobiel internet op mijn telefoon; WhatsApp is uitgesloten.
- Geen kinderwens.
- Ik heb er een hekel aan als de buitentemperatuur de 22 graden overschrijdt.
- (Op een paar na die ver weg wonen) geen vrienden.
- Er is een torenhoge studieschuld waardoor trouwen de komende 16,5 jaar vrijwel uitgesloten is.
- Geen materialistische instelling; kabeltelevisie op een beeldbuis.
- Geen auto of huis in mijn bezit.
- Toekomstperspectieven niet als glorieus te bestempelen; studie na 6 jaar gestaakt.
- Vliegangst: geen verre reizen mogelijk.
- Het ondernemen van activiteiten dient vrijwel altijd te worden gepland. Daarentegen ben ik wel heel flexibel. Een geplande activiteit afgelasten of veranderen is namelijk geen probleem indien (in het laatste geval) een nieuwe planning volgt.
- Ik kan niet dansen en ga niet graag uit.
- Het nuttigen van alcoholische dranken geschiedt altijd met glazen water tussendoor.
- Ik draag op maat gemaakte oordopjes als ik mij in omgevingen begeef waar de volume van de muziek buitensporing hoog is.
- Iedere dinsdagavond ga ik bowlen in competitieverband op de bowlingvereniging.
- Ik vind het ontzettend leuk om met de trein te reizen.
- Ik ben graag thuis.
- Iedere ochtend moet ik een glas sinaasappelsap en vier bruine volkoren boterhammen nuttigen om goed te functioneren.
- In de uren voordat er eventueel seks plaatsvindt moet ik vaak naar het toilet om te plassen.
- Er bevindt zich lichaamsbeharing op het bovenlichaam.
- Seks (en ook slapen in mindere mate) dient gepland te worden, `spontaan´ wordt het heel lasig.
- Ik slaap niet of heel slecht als ik ergens anders slaap dan thuis. (Wordt beter als gewenning optreedt)
- Ik betaal alles contant en verafschuw de pinmentaliteit die er heerst.
- Sowieso vergt het in slaap komen enige tijd.
- Doorgaans saai in de omgang; geen hippe gespreksonderwerpen.
- Ik heb een hekel aan festivals, `stoerdoenerij´ en zet mij af tegen `de massa´.
- Ik heb snel door wanneer iemand iets `verkapt´ doet.
- Leven geschiedt op een teruggetrokken manier in combinatie met een relatief sobere levensstijl.
- Ik vertrouw mensen niet snel, ben sceptisch en niet `sociaal´ ingesteld (snel een hekel aan bepaalde mensen).
- Ik vind dat de aankomende voedsel-, energie-, klimaat- en monetaire crisis onderschat wordt.
- Diep van binnen ben ik doodongelukkig (doorgaans niet waar te nemen door omgeving).
- Ik heb geen vaste baan; financiële positie uiterst fragiel.
- Ik ken weinig mensen aan wie ik haar kan voorstellen.
- Conventioneel ingesteld.

Hier staat tegenover dat ik te allen tijde haar levenswijze en keuzes respecteer. Nooit zal ik haar iets opdringen of haar afkeuren op een vergelijkbaar lijstje. Mijn kieskeurigheid op het gebied van vrouwen geschiedt louter op basis van gevoel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Socios op 14-07-2011 21:11:41 ]
pi_99475613
Succes ermee...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_99475726
Wat is je doel hiermee?
pi_99475739
Het is jammer voor jou dat je liever met de trein reist, dan ervoor staat...:P Nee, grapje. Op elk potje ofzo...
pi_99475804
Dat wantrouwen lijkt me een serieus probleem, als vrouwen zoiets aanvoelen (en dat doen ze snel genoeg) zullen ze snel weg zijn denk ik.

Tevens denk ik dat je iets "flexibeler" moet zijn, ik weet dat je zegt dat je niet wil/kan veranderen, maar ik denk als je zo vasthoud aan je eigen ideeen het heel lang kan duren... Je moet een ander ook de ruimte geven en haar denkbeelden ook kunnen waarderen.

Oja, een aantal dingen die ik ertussen zie staan, waarom staan ze ertussen? Lijkt me volledig irrelevant aan deze kwestie.
Once I had a little game, I think you know the game I mean, I mean the game called go insane!
-je webicon was 3,8Mb, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen!-
pi_99475845
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:06 schreef Megan88 het volgende:
Wat is je doel hiermee?
De vraag is of de mogelijkheid bestaat dat er vrouwen zijn die hier `doorheen kunnen kijken´ dan wel dit allemaal kunnen accepteren van iemand.

Inmiddels vetgedrukt in de OP.
pi_99475929
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:07 schreef caffeinjunk het volgende:
Dat wantrouwen lijkt me een serieus probleem, als vrouwen zoiets aanvoelen (en dat doen ze snel genoeg) zullen ze snel weg zijn denk ik.
Voor de duidelijkheid: vrouwen die ik leuk vind vertrouw ik volledig.
quote:
Je moet een ander ook de ruimte geven en haar denkbeelden ook kunnen waarderen.
Ik respecteer meningen van anderen zeker.
quote:
Oja, een aantal dingen die ik ertussen zie staan, waarom staan ze ertussen? Lijkt me volledig irrelevant aan deze kwestie.
Zoals?
pi_99475970
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:08 schreef Socios het volgende:

[..]

De vraag is of de mogelijkheid bestaat dat er vrouwen zijn die hier `doorheen kunnen kijken´ dan wel dit allemaal kunnen accepteren van iemand.
Er zijn zat vrouwen die ook zulke trekjes hebben. Alleen kom je die niet zomaar tegen. Jouw levensstijl is vast ook niet eentje waarin je vaak nieuwe mensen tegenkomt. niet iedereen is hip, extravert, gevoelig voor hypes en trends. Geen probleem toch?

Oftewle, zoek een leuke medebowlster...Of treinspotster... Ga vooral dingen doen die je leuk vindt, die je écht leuk vindt. Dan kom je haar daar misschien wel tegen. Nie tte hoge eisen stellen helpt dan.
Whatever...
pi_99475974
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:10 schreef Socios het volgende:


[..]

Zoals?
Dat wisselt toch per persoon, Harrie.
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:14:45 #10
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_99476140
Dit soort topics worden ongetwijfeld door psychologen gebookmarkt en gebruikt tijdens therapie. Gewoon om te laten zien dat het altijd erger kan.

Kern van het probleem is dat je een sombere en daardoor ook pessimistische neuroot bent. Niet bepaald de catch van de dag maar ook geen onoverkomelijk probleem. Minder zorgen maken over van alles en nog wat helpt al een boel, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:18:28 #11
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_99476374
Och, zo'n ramp ben je niet. Veel van je eigenschappen & issues komen overigens overeen met de mijne ... !

Deze echter:
quote:
- Diep van binnen ben ik doodongelukkig (doorgaans niet waar te nemen door omgeving).
De omgeving neemt zoiets verrassend vaak wél waar, vanwege je (onbewuste) uitstraling. Dit kan dan weer vrouwen afschrikken.
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:28:20 #12
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_99476968
Er loopt echt wel iemand rond die bij jou past. Er zijn ook meiden die niet op dat soort sites zitten, geen opleiding hebben afgemaakt, geen vrienden hebben, niet van warmte houden, geen geld hebben. Je bent niet de enige.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_99476994
En dan nu voor de volledigheid even zo'n zelfde lijst van je, in jouw ogen, goede eigenschappen.
pi_99477172
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:56 schreef Socios het volgende:
is het mogelijk met onderstaande eigenschappen en issues een fantastische vrouw te vinden die deze allemaal accepteert van mij
Tuurlijk
pi_99477250
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:28 schreef Dauntl3ss het volgende:
En dan nu voor de volledigheid even zo'n zelfde lijst van je, in jouw ogen, goede eigenschappen.
Ja, dat lijkt me een betere lijst eigenlijk
pi_99477258
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:28 schreef Luxuria het volgende:
Er loopt echt wel iemand rond die bij jou past. Er zijn ook meiden die niet op dat soort sites zitten, geen opleiding hebben afgemaakt, geen vrienden hebben, niet van warmte houden, geen geld hebben. Je bent niet de enige.
Is het hiermee uitgesloten dat een vrouw die de door jou genoemde punten wel bezit (in tegenstelling tot mij dus) een relatie met mij zou willen aangaan? In other words: in hoeverre (en waarom) kan dat een breekpunt zijn?
pi_99477384
quote:
Er loopt echt wel iemand rond die bij jou past.
Volledig mee eens.
quote:
Er zijn ook meiden die niet op dat soort sites zitten, geen opleiding hebben afgemaakt, geen vrienden hebben, niet van warmte houden, geen geld hebben. Je bent niet de enige.
Ja, maar zo iemand past dus juist niet imo, je wilt toch iemand die je complementair aanvult, niet iemand die hetzelfde is als jij?

hihi, mijn lief heeft ook op maat gemaakte oordopjes :)
pi_99477606
weet je wat ik stoerdoenerij vind? Dat je van de door jouw opgesomde punten daadwerkelijk een punt maakt. Zoals het haten op festivals. Mensen gaan daarheen om uit hun dak te gaan. Tuurlijk er zijn een hoop posers maar ieder persoon heeft wel haat op een groep mensen. Negeer deze gewoon en leef je leven.
Het klinkt mij als een hoop schoppen tegen van alles en nog wat maar nooit daadwerkelijk onderzoeken/ervaren wat het voor een individu inhoudt om aan sommige activiteiten of denkwijzen te participeren.
.
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:39:45 #19
347320 Velma
nerdy vamp
pi_99477678
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:56 schreef Socios het volgende:

[...]

is het mogelijk met onderstaande eigenschappen en issues een fantastische vrouw te vinden die deze allemaal accepteert van mij?

Opeensomming der eigenschappen en issues mijnerzijds (willekeurige volgorde):
- Geen materialistische instelling; kabeltelevisie op een beeldbuis.
- Geen auto of huis in mijn bezit.
- Toekomstperspectieven niet als glorieus te bestempelen; studie na 6 jaar gestaakt.
- Vliegangst: geen verre reizen mogelijk.
- Het ondernemen van activiteiten dient vrijwel altijd te worden gepland. Daarentegen ben ik wel heel flexibel. Een geplande activiteit afgelasten of veranderen is namelijk geen probleem indien (in het laatste geval) een nieuwe planning volgt.
- Het nuttigen van alcoholische dranken geschiedt altijd met glazen water tussendoor.
- Ik draag op maat gemaakte oordopjes als ik mij in omgevingen begeef waar de volume van de muziek buitensporing hoog is.
- Iedere dinsdagavond ga ik bowlen in competitieverband op de bowlingvereniging.
- Ik vind het ontzettend leuk om met de trein te reizen.
- Ik ben graag thuis.
- Iedere ochtend moet ik een glas sinaasappelsap en vier bruine volkoren boterhammen nuttigen om goed te functioneren.
- Er bevindt zich lichaamsbeharing op het bovenlichaam.
- Ik slaap niet of heel slecht als ik ergens anders slaap dan thuis. (Wordt beter als gewenning optreedt)
- Ik betaal alles contant en verafschuw de pinmentaliteit die er heerst.
- Sowieso vergt het in slaap komen enige tijd.
- Ik heb een hekel aan festivals, `stoerdoenerij´ en zet mij af tegen `de massa´.
- Ik heb snel door wanneer iemand iets `verkapt´ doet.
- Leven geschiedt op een teruggetrokken manier in combinatie met een relatief sobere levensstijl.
- Ik vind dat de aankomende voedsel-, energie-, klimaat- en monetaire crisis onderschat wordt.
- Ik heb geen vaste baan; financiële positie uiterst fragiel.
- Conventioneel ingesteld.

Ik snap niet dat deze dingen in het lijstje staan. Die hebben toch weinig of niks met haar te maken of zitten haar toch niet onredelijk dwars in haar leven?
I lost my glasses again
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:41:06 #20
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_99477756
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:34 schreef Galene het volgende:

[..]

Ja, maar zo iemand past dus juist niet imo, je wilt toch iemand die je complementair aanvult, niet iemand die hetzelfde is als jij?

Dat zeggen ze inderdaad, maar ik vraag me af of een meid die haar zaakjes wel allemaal goed voor elkaar heeft, interesse in hem heeft :)
All she wants and needs is just a little taste..
pi_99477833
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:56 schreef Socios het volgende:
Opeensomming der eigenschappen en issues mijnerzijds (willekeurige volgorde):
- Ik heb een hekel aan festivals, `stoerdoenerij´ en zet mij af tegen `de massa´.
Serieus, kap eens met die leestekens. Iedereen begrijpt wat je bedoelt met stoerdoenerij en de massa zonder die irritante en onnodige leestekens.

Heb ik een hekel aan gekregen. Door jou. :{.

Oh, en: HET ZIJN GEEN AANHALINGSTEKENS. GEBRUIK AANHALINGSTEKENS.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2011 21:44:23 ]
pi_99477838
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:41 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dat zeggen ze inderdaad, maar ik vraag me af of een meid die haar zaakjes wel allemaal goed voor elkaar heeft, interesse in hem heeft :)
haha ja, dat is zeker waar, maar aan die zaken valt -op zich- te werken -bedoelde meer karkatereigenschappen -wat al begint met 'mannelijk' en 'vrouwelijk'.
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:43:22 #23
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_99477882
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:32 schreef Socios het volgende:

[..]

Is het hiermee uitgesloten dat een vrouw die de door jou genoemde punten wel bezit (in tegenstelling tot mij dus) een relatie met mij zou willen aangaan? In other words: in hoeverre (en waarom) kan dat een breekpunt zijn?
Ik weet het niet, mij lijkt het iig niet aantrekkelijk.. Maar dan eigenlijk vooral dat gezeur over jezelf wat allemaal niet goed is.
Er zijn vast wel meiden die daar anders over denken.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_99477942
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:41 schreef Luxuria het volgende:
Dat zeggen ze inderdaad, maar ik vraag me af of een meid die haar zaakjes wel allemaal goed voor elkaar heeft, interesse in hem heeft :)
Dat vraag ik mij dus ook af, ja!

Andersom zou het mij namelijk geen barst uitmaken; het is voor mij geen `selectiecriterium´.
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:46:20 #25
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_99478093
Je zegt bijv. dit:

quote:
- Leven geschiedt op een teruggetrokken manier in combinatie met een relatief sobere levensstijl.
Is dat omdat je dat zelf echt zo wilt, of omdat het niet anders kan. Als je een vriendin zou krijgen, zou je dan niet een actievere levensstijl willen en leuke dingen gaan doen?
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')