Ik nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:11 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft zich nog niet gemeld en mijn zorgen nemen toe.
Deel 1.
Wie weet waar Socios is?
Ga niet haten. ga hem zoeken.
Vooralsnog is hij niet teruggekomen van zijn vakantie.
Ik en nog wat users missen hem
dieptepunt in je leven idd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:18 schreef Shalimar het volgende:
hoe triest moet je wel niet zijn als je je zorgen maakt op een of andere autist die niet online komt
Transsiberie expressquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:24 schreef pl4kkie het volgende:
Hij is in de verkeerde trein gestapt toen hij terug kwam van vakantie. Nu zit hij ergens in china.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:26 schreef Beach het volgende:
Kunnen mensen anders hier gewoon even normaal doen?
Kutusers die hier haten, daar wordt geen topic over geopend iig als die een tijd niet posten.
QFT. Socios is geliefd bij veel mensenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:26 schreef Beach het volgende:
Kunnen mensen anders hier gewoon even normaal doen?
Kutusers die hier haten, daar wordt geen topic over geopend iig als die een tijd niet posten.
Voor jou zou ik het ook doen,maar weet niet hoe je een reeks maaktquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:31 schreef zarGon het volgende:
Liesje, koppel het vorige deel eens aan dit deel. Achteraf makkelijker om door te lezen.
Mensen die niet begrijpen dat het contact veel verder reikt dan alleen op het forum. Lief gebaar.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor jou zou ik het ook doen,maar weet niet hoe je een reeks maakt
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:42 schreef JustinK het volgende:
Socios heeft een baan en is sindsdien gestopt met FOK!ken.
Opgelost. Sommige mensen weten dus zowaar een leven buiten fok te creeerenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:04 schreef JustinK het volgende:
Heb ook al reeds een sms van 'm ontvangen.
Slotje.
Doe hem na aubquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Opgelost. Sommige mensen weten dus zowaar een leven buiten fok te creeerenGoed bezig die Socios
Hij is juist aan het werk als ik het goed begrijp.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik hoop dat hij geniet van zijn vakantie.
Kusje van ts!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:50 schreef TWP het volgende:
Een speurtocht, leuk. Wat is de beloning?
En wat zei die?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:04 schreef JustinK het volgende:
Heb ook al reeds een sms van 'm ontvangen.
Slotje.
Alle Nederlandse en Belgische gebruikers zijn allemaal weer toegelaten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:46 schreef Swomp het volgende:
Iemand al gedacht aan die aanval op FOK! paar dagen terug, misschien is zijn IP ook wel geblokkeerd. Al lijkt me dat onwaarschijnlijk omdat hij helemaal niet online is geweest...
Weer iemand die Fok! gebruikte als coach om een leven te vindenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:04 schreef utopie het volgende:
Eergisternacht nog in Leeuwarden gezien, geen zorgen dus.
Hij heeft een leven gevonden, zou je ook eens moeten proberen
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:07 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Weer iemand die Fok! gebruikte als coach om een leven te vindenen vervolgens niet terug komt om dankjewel te zeggen? Die jeugd van tegenwoordig ook...
Jij post steeds in mijn topics, wat me aanzet om er nog meer te makenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ik ben niet degene die steeds kuttopics opent FkTwkGs2012
Walgelijke insinuatie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:40 schreef Garisson72 het volgende:
Dus hij krijgt een baan en ineens voelt hij zich te goed om zich nog langer onder ons fokkers te begeven? Tsss.
De correlatie tussen die 2 is niet bewezen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:40 schreef Garisson72 het volgende:
Dus hij krijgt een baan en ineens voelt hij zich te goed om zich nog langer onder ons fokkers te begeven? Tsss.
correlatie is slechts het meervoud van mutliculturele integratiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
De correlatie tussen die 2 is niet bewezen.
Maar aan de andere kant ook weer tè toevallig om te negeren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
De correlatie tussen die 2 is niet bewezen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:39 schreef Nectar het volgende:
[..]
correlatie is slechts het meervoud van mutliculturele integratie
Stel een onderzoek inquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant ook weer tè toevallig om te negeren.
Of 's avonds, of in het weekend. Maar nee, ineens zijn we niet goed genoeg meer voor 'm.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:02 schreef Plastic_zak het volgende:
SociosAlsof hij tijdens die kutbaan van hem niet kan FOK!ken
Hij heeft ons verradenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of 's avonds, of in het weekend. Maar nee, ineens zijn we niet goed genoeg meer voor 'm.Nou, 't is graag of niet hoor, wat mij betreft. Gráág OF NIET.
Laat hem hier afscheid nemen of je lultquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:34 schreef JustinK het volgende:
Wie Socios een beetje kent weet dat het bij hem vaak alles of niets is.
Volgens mij lul je uit je nek en heb jij helemaal geen sms van hemquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:34 schreef JustinK het volgende:
Wie Socios een beetje kent weet dat het bij hem vaak alles of niets is.
Zal wel schoonmaker ofzo zijn op het stationquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:40 schreef AlexanderC het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat hij opeens helemaal weg is zonder maar iets te zeggen. Nu zijn we allemaal bezorgd om hem![]()
En wat voor werk heeft hij gevonden dan?
Klopt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
Dus hij heeft een leven gekregen en wil ons gelijk niet meer kennen?
Pertinent niet waar. Wordt verworpen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:39 schreef Swomp het volgende:
[..]
Volgens mij lul je uit je nek en heb jij helemaal geen sms van hem
Ik verwerp uw post. Toch bedankt voor het proberen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:49 schreef Trollscience het volgende:
Socios
Ieder topic waar hij in post verandert in een 'wordt verworpen' drama
Verwezen naar het land der fabelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:53 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ik verwerp uw post. Toch bedankt voor het proberen!
Al sinds deze PURE LASTER is ontstaan maken jullie respectloze en walgelijke aantijgingen jegens mij en mijn familie. Jullie reacties worden al preventief verworpen, er is daarom geen reden om er op in te gaan.quote:
En toch blijft hij op alles reagerenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Al sinds deze PURE LASTER is ontstaan maken jullie respectloze en walgelijke aantijgingen jegens mij en mijn familie. Jullie reacties worden al preventief verworpen, er is daarom geen reden om er op in te gaan.
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En toch blijft hij op alles reageren
Pijnlijk topic.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
Dus hij heeft een leven gekregen en wil ons gelijk niet meer kennen?
Nee, dat waren de slachtoffertjes van Dutroux.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:12 schreef Aerials1990 het volgende:
Socios heeft waarschijnlijk wereldrecord verstoppertje spelen verbroken.
Mensen bij wie geen topic hoeft te worden geopend:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Socios
Mensen die zich zorgen maken om een nerd omdat hij langer dan een afgesproken tijd niet online is geweest
Ik hoef ook geen internetberoemdheid te zijn als je dat bedoeltquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Mensen bij wie geen topic hoeft te worden geopend:
+Neo-Mullen
Ik wel ! waar is mijn topic.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen internetberoemdheid te zijn als je dat bedoelt
Waar?quote:
Nope, Osama Bind Laden heeft zich veel langer verstopt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:12 schreef Aerials1990 het volgende:
Socios heeft waarschijnlijk wereldrecord verstoppertje spelen verbroken.
Bind Laden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nope, Osama Bind Laden heeft zich veel langer verstopt.
En Socios voelt zich te goed voor ons om even aan te kondigen dat hij een baan heeft? Tssss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |