wie kan zon artard nu missenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, hij was een half jaar geleden ook erg lang spoorloos omdat hij de nieuwe lay-out niet tof genoeg vond.
Ik denk iedereen zonder een mentale achterstand wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik, ik maak mij stiekem ook wel zorgen
jaloersquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:03 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
niemand zal jou missen iigje bent gewoon jaloers
typische reactiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
jaloers![]()
het moet gewoon eens afgelopen zijn met die aandacht voor die veize troll, hij is niet grappig, hij is niet cool
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:20 schreef Crimyclown het volgende:
Is er al een spoor van Socios? [ afbeelding ][ afbeelding ]
je leven laten verzieken door fokquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:20 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
typische reactie
mensen die anderen mensen hun leven verzieken omdat zij zelf issues hebben
okéquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
je leven laten verzieken door fok_!
god wat faal je dan in je bestaan zeg
gwn = gewoonquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:59 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
Socios is gwn op het goede spoor geraakt.
hij is naar een af kick kliniek gegaan.
go troll you !quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gwn = gewoon
hij = Hij
gwn = gewoon
af kick = afkick
Is je naam SuperwormJim ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gwn = gewoon
hij = Hij
gwn = gewoon
af kick = afkick
bahquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:29 schreef Plastic_zak het volgende:
De conducteur blies op zijn fluitje
Durft ze misschien niet?quote:
maar bellen is moelijk als je telefoonfobie hebt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik eis een belletje, dat is ze in deze positie ons wel verschuldigd.
De deugniet!quote:laatste bezoek: 22 dagen, 21 uur geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |