Bin hidingquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kut.
Ik ga het niet verbeteren ook.
We hebben altijd R&P nogquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:18 schreef Jac0bus het volgende:
Nu je het zegt inderdaad! Ik mis het wel, zo'n pispaaltje
Ja leuk man, een stel borderliners dissen.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hij heeft iets geels in zijn oog gekregen.
Een trein.
Nee het zit zo, Socios is zo'n debiele treinenspotter. Daarom dus ook gestorven in het harnas.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee het zit zo, Socios is zo'n debiele treinenspotter. Daarom dus ook gestorven in het harnas.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:28 schreef Socios het volgende:
Ik ben er zaterdag a.s. niet bij. Ik vertrek morgenochtend vroeg met de trein voor een treinreis van 5 dagen door Europa met "Interrail". Paar landen erbij waar ik nog nooit geweest ben.
Dit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:18 schreef Shalimar het volgende:
hoe triest moet je wel niet zijn als je je zorgen maakt op een of andere autist die niet online komt
Dan lezen we over een paar weken in de krant dat er een man dood is gevonden in zijn huis in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:57 schreef henrivo het volgende:
Wat nou als blijkt dat ie echt is overleden? En niemand in zijn omgeving wist dat ie op FOK! zat?
Oh maak je geen zorgen, om internetkneuzen maken we ons ook helemaal niet druk.quote:
Yvje lekker ding! Block zijn account eens. Just to be surequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh maak je geen zorgen, om internetkneuzen maken we ons ook helemaal niet druk.
+ niet op somda.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:24 schreef Myraela het volgende:
Ookal 3 weken niet op MSN ingelogd. Misschien is de computer kapot.
zo iets? http://www.112fryslan.nl/news/6895 nieuwsbericht van 2 dagen terug.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan lezen we over een paar weken in de krant dat er een man dood is gevonden in zijn huis in Leeuwarden.
Zoiets. Maar dat is niet zijn huis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:28 schreef utopie het volgende:
[..]
zo iets? http://www.112fryslan.nl/news/6895 nieuwsbericht van 2 dagen terug.
ik was al bezig met het bericht te editten, alleen hij zei dat hij in de binnenstad woonde, en dat is niet in de binnenstad, want dat gebouw aan de overkant is mijn oude schoolquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoiets. Maar dat is niet zijn huis.
nu word je eng. maargoed als je weet waar ie woont gewoon ff langsgaan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoiets. Maar dat is niet zijn huis.
Ik kan wel bij hem lang gaan, alleen ik weet zijn adress niet. Weet alleen dat ie vlakbij het pannenkoekenschip/achmea toren woontquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nu word je eng. maargoed als je weet waar ie woont gewoon ff langsgaan?
Heb jij Socios' MSNquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:24 schreef Myraela het volgende:
Ookal 3 weken niet op MSN ingelogd. Misschien is de computer kapot.
Damn, 1 stap naar links en die goza zou toast zijnquote:
Ik zie anders geen verschil hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:39 schreef Jac0bus het volgende:
FOK! zal nooit meer hetzelfde zijn zonder Socios
Dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zie anders geen verschil hoor
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:28 schreef utopie het volgende:
[..]
zo iets? http://www.112fryslan.nl/news/6895 nieuwsbericht van 2 dagen terug.
dan moet je dat toch veel eerder zien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Die laatste foto
Al die vliegen op de ramen.
Willemskade waarschijnlijk dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:34 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik kan wel bij hem lang gaan, alleen ik weet zijn adress niet. Weet alleen dat ie vlakbij het pannenkoekenschip/achmea toren woont
Een stap naar links, pauper.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
Damn, 1 stap naar links en die goza zou toast zijn
zou kunnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:49 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Willemskade waarschijnlijk dan?
Het is te allen tijde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:31 schreef 045represent het volgende:
SOCIOS HOORT TEN ALLE TIJDEN CONFORM DE FOK-TIJDEN TE FOKKEN
Ik edit het al, sorry hoor meneer de natuurkundeleraarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is te allen tijde.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/783
Dat zegt hij toch?quote:
Maar je hebt het nog steeds niet goed verbeterd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:36 schreef 045represent het volgende:
[..]
Ik edit het al, sorry hoor meneer de natuurkundeleraar
Je kon het dus niet laten om scholieren te verbeteren, en dat in de vakantie.
NU WEL.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch?
[..]
Maar je hebt het nog steeds niet goed verbeterd.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:40 schreef 045represent het volgende:
[..]
NU WEL.
Stelletje taal-nazi's![]()
Nee, nog steeds niet...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:31 schreef 045represent het volgende:
SOCIOS HOORT TE ALLE TIJDE CONFORM DE FOK-TIJDEN TE FOKKEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |