quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:24 schreef henrivo het volgende:
[..]
Dit forum is een community (mag ik dat zo noemen? Mja vast wel) waar veel mensen posten. De een frequenter dan de ander. Op een gegeven moment krijgt zo'n iemand een bepaalde status, kijk bijvoorbeeld naar Tong80 (:P). Veel mensen die hier regelmatig komen kennen ze allebei, en als zo'n "bekend" iemand ineens niet meer van zich laat horen, kán het zomaar zijn dat mensen zich gaan afvragen wat er met die persoon achter de username is gebeurd. Als je dát niet kunt begrijpen, zegt dat meer over jóu dan over de groep mensen waar je het over hebt.
Mooie uitleg!quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja zoiets ongeveer. En hoe sneu het ook mag klinken, soms bouw je toch met mensen een band op. Ik denk alleen dat mensen die fok als just trolling zien dat niet begrijpen.
Zo was er een user in een slowchat, postte actief mee in een sc, ging op vakantie, kwam niet terug voor een tijd, toen bleek dat hij al die tijd in een ziekenhuis in Spanje had gelegen, we hadden ons oprecht zorgen gemaakt. Hij was herstellende maar na een lange periode van stilte van zijn kant hebben een paar mensen eens zitten googlen. De uitkomsten maken mij nog steeds verdrietig, en ik kan eerlijk zeggen dat ik Manu nog steeds wel eens mis, of dat ik aan hem denk. Misschien juist wel door zijn SC, daarin vertellen mensen soms best veel over zichzelf. Hij wist altijd precies hoe laat ik moest werken.
[IM] Manu, deze is voor jou.
Ik kan het topic niet eens lezen, kan je nagaan. De reactie van zijn vriendin was wel mooi.
Ik denk dat het afhangt van hoe betrokken jezelf bent, ik vind socios een fijne user, heb hem tweemaal in het echt gezien en mis hem.
Maar bovenal maak ik mij zorgen.
Noem me maar een kneus.
Nog niet zolang geleden heeft een user zelfmooord gepleegd, zij die hem kenden voelen vast hetzelfde.
Deze is voor ManU.Ik vergeet je nooit.
Dit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mooi gezegd liesje. Maar ik kan je vertellen dat je je om Socios geen zorgen hoeft te maken. He is alive and kickin'. Ik weet dat ie momenteel even geen internet heeft. Wanneer ie weer terug op FOK! is durf ik niet te zeggen....
Rekening niet betaald waarschijnlijk omdat zijn OV flopkaart niet werkte en al zijn treinkaartjes nu zelf moet voorschieten?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:12 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom heeft hij geen internet dan ?
Grote werkzaamheden aan de kabels.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:12 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom heeft hij geen internet dan ?
Smakeloosquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:40 schreef debeterebob het volgende:
Goede post van liesje. Ik herinner me topic van 8108139dpths ook nog.
Hoezo?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe zit dat dan met die post van debeterebob?
Nou, het was anders nogal wazig geformuleerd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, zoals je hebt kunnen lezen.
Door wie?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nou, het was anders nogal wazig geformuleerd.
O.a. door jou. Het was mij niet helemaal duidelijk of hij nog leefde of niet, en ik wou het voor de zekerheid eerst even vragen.quote:
Dan lees ik het verkeerd of het is ongelukkig geformuleerd, dat kan ook.quote:
Ik heb helemaal niks gezegd?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
O.a. door jou. Het was mij niet helemaal duidelijk of hij nog leefde of niet, en ik wou het voor de zekerheid eerst even vragen.
Misschien beetje van beide, kan gebeurenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan lees ik het verkeerd of het is ongelukkig geformuleerd, dat kan ook.
Ik snap em ook nog steeds niet, maar in ieder geval was het eerlijk bedoeld en niet lomp of zo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan lees ik het verkeerd of het is ongelukkig geformuleerd, dat kan ook.
Oh, verkeerd gelezen. Oeps.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap em ook nog steeds niet, maar in ieder geval was het eerlijk bedoeld en niet lomp of zo.
Heb je wel het topic gelezen wat Liesje heeft gepost in haar verhaal?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gelezen. Oeps.![]()
Het was in ieder geval een beetje onduidelijk.
Nee, daar had ik nog niet opgeklikt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:26 schreef Lithia het volgende:
[..]
Heb je wel het topic gelezen wat Liesje heeft gepost in haar verhaal?
jammerquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, daar had ik nog niet opgeklikt.
quote:
Ik ook van jullie. Leek me hier niet helemaal de juiste plaats om grappen te maken, na bijvoorbeeld de post van Liesje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
Oke jongens, goed opgelost. Jullie mogen uit jullie hoek.
Dan had hij toch wel even doei kunnen zeggenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:31 schreef Ikbenserieus het volgende:
Misschien is Socios FOK! wel zat?
Is dat zo gek dan? Het is geen computer wat is gecrasht.
Nee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan had hij toch wel even doei kunnen zeggen
Mmmhhh, daar zit wel wat in inderdaad. Socios postte wel héél vaak, alsof z'n leven er van af hing.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan had hij toch wel even doei kunnen zeggen
Godquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:48 schreef Oceanview het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 4 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |